Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колата иска да потегли, на свободна скорост...


Borkorn

Recommended Posts

Модела е 120L, 1982 г.

От известно време ( от както е студено времето ), когато запаля двигателя, включвам на свободна и отпускам съединителя, а колата опитва да тръгне напред. Прави го само на студен двигател съм забелязал. Нормално ли е това явление, защото преди месеци го нямаше или пък е било в степен, която не съм усещал нищо. :-k

Чудя се какво ще да е. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си маслото в скоростите с различно то ЕР-90 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех, дали не е от маслото, то е EP-90. Такова ли да е или друго? До колкото знам повечето хора такова масло препоръчват за скорости.

Да не би да е твърде старо? Като съм го проверявал си беше бистро и в граници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е, при студено време маслото в скоростите се сгъстява и от там идва това явление. Щом поработи малко и маслото се "разбие", проблема изчезва.Затова зимата се кара с по редко масълце.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си маслото в скоростите с различно то ЕР-90 !

:smt017

От студа маслото много се сгъстява и увлича зъбните колела. Трудно се превключва - особено на 2ра.

При мен е същия ефект- даже понякога натискам спирачката :D

Също съм с 90ЕР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е прекалено гъсто. smile048

Ако сложа малко по-рядко, лятото вредно ли е за скоростите да остана с него или пак да минавам на по-гъсто? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Ако сложа малко по-рядко, лятото вредно ли е за скоростите да остана с него или пак да минавам на по-гъсто?

Не знам дали маслото е по- рядко, но то не се влияе толкова от температурните разлики. Можеш да го караш през цялата година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички! smile159

Ще търся 75W90. Зимата разхода на гориво се покачва, докато се сгрее и разбие маслото. Забелязал съм, че през зимата на мойта 120-ка и трябват 5км за да държи към 40км/ч на равно на 4-та предавка (около1500rpm). Но първите 3км в ниски обороти се мъчи на всяка скорост.

Радвам се, че няма да е нещо сериозно все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Зимата разхода на гориво се покачва, докато се сгрее и разбие маслото. Забелязал съм, че през зимата на мойта 120-ка и трябват 5км за да държи към 40км/ч на равно на 4-та предавка (около1500rpm). Но първите 3км в ниски обороти се мъчи на всяка скорост.

Еее, това вече не е от маслото в скоростите! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите писаха от какво се получава, мога само да добавя, че е добре винаги да се пали с натиснат съединител, за да не се затормозяват акумулатора и стартера с разбиването на гъстото масло в скоростната кутия и едва след като запали плавно да се отпусне педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моят ВАЗ 2107 го има същия проблем сега в студеното време. Така и не разбрах това проблем ли е или може и така да се кара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите писаха от какво се получава, мога само да добавя, че е добре винаги да се пали с натиснат съединител, за да не се затормозяват акумулатора и стартера с разбиването на гъстото масло в скоростната кутия и едва след като запали плавно да се отпусне педала.

Винаги така действам, но по-горе го писах по-сбито. Въпреки това колата пак тръгва леко. :) :smt017 Т.е. идва от скоростите.

Важното е, че не е нещо извънредно, въпреки че чувам слабо виене, което предполагам е от лагера.

 

joro-120L, аз мисля че е нормално да прави така докато е студена. Може би защото не я загрявам повече от 4-5 мин. на място и затова му е тежичко на двигателя в началото. По термометър на място я държа до около 35С. В студовете по-бавно се сгрява маслото в двигателя и скоростите и от там мощността на двигателя и по-ниска и съответно му е по-тежко в ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моят ВАЗ 2107 го има същия проблем сега в студеното време. Така и не разбрах това проблем ли е или може и така да се кара?

Не е проблем,ако палиш колата с натиснат съединител. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

....joro-120L, аз мисля че е нормално да прави така докато е студена. Може би защото не я загрявам повече от 4-5 мин. на място и затова му е тежичко на двигателя в началото. По термометър на място я държа до около 35С. В студовете по-бавно се сгрява маслото в двигателя и скоростите и от там мощността на двигателя и по-ниска и съответно му е по-тежко в ниски обороти.

 

Хайде на 21.02 като се видим, ще обсъдим въпроса. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моят ВАЗ 2107 го има същия проблем сега в студеното време. Така и не разбрах това проблем ли е или може и така да се кара?

Не е проблем,ако палиш колата с натиснат съединител. smile027

 

Това исках да разбера! Благодаря, за което! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.