Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чуденка! О1


edgecrusher

Recommended Posts

Здравейте, бъдещи колеги (надявам се!). От известно време си търся Октавия 1 (ако някой иска да се раздели със своята, да ме има предвид :) ). По принцип си търся 1.9 TDI 110 h.p. (AHF), комби, някъде около фейслифта (без значение дали малко преди или малко след). Та, по същество...гледам обяви, оглеждам, пробвам, анализирам. Скоро попаднах на една обява за точно такава Октавия, каквато търся. Нещо ме учудва, обаче - пише 110 коня, на снимките на задния капак си пише "TDI", обаче на капака на ДВГ-то се мъдри едно безцветно "TDI", т.е. AGR-двигателя (доколкото съм запознат с агрегатите на VAG - поправете ме, ако греша). Та въпросът ми е, по какво мога на пръв поглед да различа двата двигателя (освен по вървежа, естествено) и оригиналния талон на колата? Някакви специфики по оборудването на съответния модел, в зависимост от двигателя има ли? Съжалявам за ламерските питания, но наистина имам желание да се присъединя към Вашето малко общество и се опитвам да го направя по най-добрия възможен начин (с възможно най-удачната покупка).

 

П.П. Въпросната кола е в провинцията и се опитвам да си спестя едно напразно разкарване, ако обявата не съответства на реалността (не че от снимките може нещо да се разбере, де)

 

Благодаря предварително и smile159 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами накарай колегата да ти каже VIN-a на колата ... :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така като се замисля двг външно са еднакви,ако нищо не е пипано по тях,AGR и AHF се различават по N75 клапана който е различен заради турбините,но това не може да се каже за ALH-90кс,той с променлива геометрия и N75 клапана е като на AHF но пък ALH се различава по-други неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотори:

 

AGR 90 кс

ALH 90 кс

AHF 110 кс

 

По VIN нищо не можеш разбра. В големия талон ги пише кодовете на двигателя. Ако ли не гледаш двигателя до маховика, там където се свързва към скоростната кутия. Номера е набит там. ALH XXXXXX .Също така в багажника, в ляво от коритото на резервната гума има лепенка с VIN, нивото на оборудване и разни други неща. Там също може да видиш кода на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите, ще си отварям очите, че на какво ли не се нагледах и наслушах търсейки си кола. smile048

 

@ skodafen - благодаря предварително! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни снимки, може някой колега вече да я е огледал и да ти спести ходене или да я препоръча. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ALH съм виждал въднъж и ми направи впечатление нещото коeто съм оградил, не знам какво е :oops: но другите го нямат

post-2774-13845318324_thumb.jpeg

post-2774-138453183244_thumb.jpeg

post-2774-138453183247_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси отново! Ясно е, че е AGR в такъв случай. Търсенето продължава.... smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дето е оградено на снимките е резервоар за вакуум.А по повод двигателите,наистина питай за номер на рамата или от талона или от челното стъкло пред шофьора,въпросния номер дава много информация за автомобила.Мисля също че големия мотор всички купета са с дискови спирачки отзад.

По повод двигателите мойта е AHF такава изпадна когато търсех,но по малкия 90к.с. е по икономичен а не е много по слаб като вървене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, както каза колегата, най-лесно е да ги разпознаеш по задните спирачки: задни дискове - 110, барабани - 90 ;)

 

Абе 90ката за слабост не е кой знае колко по-слаб, но пък разхода му на гориво е доста по-добър :)

 

П.п.: Аз карам 110-ка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е в около литър градско повече за 110. Който иска по икономичен дизел да вдеме AGR 90-ка, че в тая зима на мен сега разхода ми отива 9-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 90ката за слабост не е кой знае колко по-слаб, но пък разхода му на гориво е доста по-добър :)

с 22%

е,рри Ок 2 разликата между двата модела дизел и още по гол.36% ама...

90-ката си има нужда от чипче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега edgecrusher, ето ти един телефон 0897978030, за една прекрасна ОК 1 ТУР, не е комби, ама колата е страшна - 2007 год., 60 000 км., сервиз, без забережки, 1.9 ТДИ, 110 к.с. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Относно вървежа, предпочитам да давам с 2-3 лв. повече на 100 км. но да знам, че има повечко мощност, когато се налага. Предвиждам повече пътувания с натоварен автомобил (ходя по планини с компании и големи раници ;) ) и по баирите е хубаво да има повече ресурс.

 

@ mr. White - благодаря за предложението, но бюджетът ми е ораничен на 7-8000 лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички. Относно вървежа, предпочитам да давам с 2-3 лв. повече на 100 км. но да знам, че има повечко мощност, когато се налага. Предвиждам повече пътувания с натоварен автомобил (ходя по планини с компании и големи раници ;) ) и по баирите е хубаво да има повече ресурс.

 

@ mr. White - благодаря за предложението, но бюджетът ми е ораничен на 7-8000 лв. :)

Мога ли само да вметна нещо :!: От 90-ка,до 90-ка има малко ГОЛЯМА разлика.По принцип при Фолксваген груп,макар и означението на турбините да е еднакво примерно 1749 с разл.им букви после-ВИНАГИ ИМА РАЗЛИКИ В ГОЛЕМИНИТЕ НА ПЕРКИТЕ според мощноста на двигатела!Примерно 115коняПД 1.9 не е с турбо нито като на 1.9-110коня с VP37,нито като на 1.9-130коня ПД :!: :!: :!: /нарочно давам този пример,защото всички си мислят и говорят,че на 115 коня 1.9ПД,турбото било като на 1.9-130коня ПД.Много пасати има такива и си мислят че ще станат по 160 като ги мапнат.Да ама не :lol: /Тоест турбините уж са ,ама всъщност не са еднакви за различните мощности двигатели на всички от ВАГ-ГРУП. ОБАЧЕ ИМА 1 обаче при Октавия 1.9 90к.с с променлива геометрия.Нейната турбина е 100% еднаква като на 1.9-110коня.Нарочно лично съм разглобявал да меря перките,въпреки ,че виждам че номерата на студените охлюви са еднакви,защото много ме съмняваше,особено за топлите перки-на вала/тоест турбинните перки/Та от всичко това искам да кажа,че тези който са си купили такива Шкодички са един вид къметлии,защото с едни разпръсквачи/или дюзи/от 110коня и 1 мапване на 1.3бара,ще имат едни много чисти/без пушек/и истински 140 коня,ей тъй дет се вика за без пари :lol: Ще плащат данък за смешни пари а ще карат 140 коня.

Модератора с червената колица,дето се прави че не вървяла е с такава :mrgreen:

п.п.извинявам се ако сложно съм го обяснил,ама не можах по-просто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз разбрах прекрасно,но да попитам за едно пояснение Октавия 1 ТДИ Тур 90к.с. с двигател ALH е това за което говориш,нали??Защото съм усещал,че и нашата не върви като обикновенна 90-ка (Голф3,4)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо ви плаши толкова тоя данък smile049 На мен не ми е проблем да давам 120-130 лв./година. Това в крайна сметка са по 10 лв./месец. smile056

Където 2 лв./месец, там и 10 лв./месец. Но това си е въпрос на личен избор, разбира се. :)

Относно тунинга, AHF в такъв случай е още по-лесен за "пипане" или бъркам? smile049 И колко излиза в парично изражение една такава интервенция?

ALH само в Octavia Tour ли се вгражда? Ако е така, моментално отпадам за такъв ДВГ, защото бюджетът ми не го позволява за момента. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за ахл става въпрос

данъка под 100 коня се дели на половина

на мойта данъка е 500лв,а на шурето 90-ката е 66лв smile049

добре че не го плащам за реалните 210коня,че тогава вече не зная колко ще е :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да кажат колегите с AHF-те колко точно данък плащат, ще се радвам да науча предварително. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да кажат колегите с AHF-те колко точно данък плащат, ще се радвам да науча предварително. smile027

абе колега тук не става въпрос за данъка,а просто ти казах,че има 90-ки с потенциал

защото понякога при избора на кола 2-ра ръка,попадаме на много добри екземпляри,които не са примерно точно с нашите изисквания,а не са за истърване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.