Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Поредната повредена помпа


bega4kata

Recommended Posts

Днеска пак идва кола с биг проблем ииии ще трябва да сваляме помпата,щото обичайно характерните симптоми.Питам от къде зарежда по принцип?Отговора е:От години само в ххх/не знам дали е редно да споменавам името на веригата бензиностанции,модовете да кажат/ зареждам. И тогава вече стана по ясно че ще е там проблема най вероятно.Този път реших да снимам за форума,че агати смотаната държава сме.Дупки по пътищата и насрани горива-ай карай си новата кола.Всички са мошенници.От друга страна това е добре ,че ние имаме работа,както и магазините за части. :mrgreen:

задрал порциона в буталцето/където съм посочил с молива на последната снимка/,както и лагеруващата втулка/която държа в ръка и издаваща много характерни измъчени звуци на моменти :lol: /,както и доста други работи.

post-2454-138453180491_thumb.jpg

post-2454-138453180508_thumb.jpg

post-2454-138453180516_thumb.jpg

post-2454-13845318054_thumb.jpg

post-2454-138453180557_thumb.jpg

post-2454-138453180563_thumb.jpg

post-2454-138453180569_thumb.jpg

post-2454-138453180575_thumb.jpg

post-2454-138453180583_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, е за това не карам дизелова кола. Качеството на горивото в България няма нищо общо с това от западна Европа. Всички сравнителни тестове за разход, динамика, стойност и т.н. би следвало да се правят с нашата нафта /защото това не е диз. гориво/ за да са реални. Съжалявам за колегата собственик на автомобила. Пожелавам, му да не му се случва това отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,

 

Човека е карал само с едно гориво. Фактите говорят, т.е. няма да е клевета. Пиши коя е веригата да знаят хората. Поне аз така мисля smile049

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, е за това не карам дизелова кола. Качеството на горивото в България няма нищо общо с това от западна Европа. Всички сравнителни тестове за разход, динамика, стойност и т.н. би следвало да се правят с нашата нафта /защото това не е диз. гориво/ за да са реални...

Ако трябва да сме максимално обективни, а не да изхождаме само от въпросната ситуация, най-голяма разлика между качествата на горивата в част от Европа и България е не в дизела, а в бензина... Личен опит (често пътувам) - разлика в нафтата като вървене и разход почти няма (да не кажа - няма), но при бензина разликата е осезаема. Но ако оставим това мое мнение на страна, отново за да сме максимално обективни е редно предложението ти за провеждане на тестове да не е само за дизеловите агрегати, а и за бензиновите. Или си мислиш, че бензина, който сипваш е същия, като този във Флоренция, Берлин, Грац...

 

Сами, давай смело с веригата бензиностанции. В крайна сметка това е твърдение на клиент, т.е. всеки има право на лично мнение. С което по никакъв начин не се ангажираш нито ти, нито форума. Всеки сам да си прави изводите и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много спорове ще настанат,приемете че горивата са ни лоши и това е.

За това ползвайте на Ромпетрол и Еко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, да направим една "договорка": Няма да има спорове в тази тема за горивата, дори няма да има дискусия за тях (и без друго има достатъчно такива теми). В замяна - изплюваш камъчето. Готов съм да бия подпис и печат на споразумението :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много спорове ще настанат,приемете че горивата са ни лоши и това е.

За това ползвайте на Ромпетрол и Еко

Ясно,значи става въпрос за Омв(просто предполагам),а хората са казали:в спора се ражда истината,така че... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ОМВ - добре би било да се уточни коя от двете нафти, ако е Шел - същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трите хикса говорят сами по себе си за абревиатурата

предполагам че най обиктовената нафта,аз не зареждам от там и не знам как се казват точно-спринт ли мринт ли -не ме интересува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самуиле,как стигна до извода че нафтата е причината :-k

Може пък самите помпи да са калпави.Не че споря,но просто ми е чудно как от нафтата това нещо може да се надере.Все пак има горивен филтър,и боклуци едва ли биха попаднали.

.....или явно механизмът се смазва от нафтата и от там идва цялата работа :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....или явно механизмът се смазва от нафтата и от там идва цялата работа :roll:

ИМЕННО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадна работа се е получило.Малко спам : аз на 1 резервоар слагам 100 гр. чисто масалце.А относно горивата в БГ :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадна работа се е получило.Малко спам : аз на 1 резервоар слагам 100 гр. чисто масалце.А относно горивата в БГ :smt018

хубаво е да се слага масълце,но да е двутактово!!!да изгаря бързо,щото иначе катализатора си утива бързо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да покрива по-високи евро норми, нафтата трябва да е с понижено съдържание на сяра. Т.е. всяка следваща норма изисква все по-малко наличие на сяра. По непотвърдена и оскъдна информация (в друга тема бях писал, че инфо за това почти няма), нафта, която покрива Евро5 е със съдържание на сяра според стандарта EN590. С други думи сярата в дизеловите горива ще става все по-малко като %. И следва въпрос, защото в тази област все още съм бос - не е ли точно сярата тази, която "маже", т.е. повече сяра - по-добро мазане и обратното? И ако отговора е "да", следва другия въпрос, касаещ новите дизели и е до някъде с риторичен характер - тази повреда дали се дължи на "лоша" нафта или на лошо конструктивно (най-общо казано) решение на производителя? Сами (пък и всеки който е с дизелова О2 и има желание), би ли погледнал на капачката на гърловината дали пише EN590:-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(пък и всеки който е с дизелова О2 и има желание)
няма с такава гнп споко

ама единиците и фабия 1 сди

намалява се сярата която наистина маже,но се слагат други смазващи детергенти,които явно липсват

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(пък и всеки който е с дизелова О2 и има желание)
няма с такава гнп споко

ама единиците и фабия 1 сди

намалява се сярата която наистина маже,но се слагат други смазващи детергенти,които явно липсват

А тези със СДИ какво да правим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма с такава гнп споко

ама единиците и фабия 1 сди

намалява се сярата която наистина маже,но се слагат други смазващи детергенти,които явно липсват

Това ми трябваше - благодаря ти :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези със СДИ какво да правим.

 

хубаво е да се слага масълце,но да е двутактово!!!да изгаря бързо,щото иначе катализатора си утива бързо

 

Пък и не само с СДИ-та. Тествано е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък и не само с СДИ-та. Тествано е.

Разглобявал си помпата преди ползването на масло и след като си почнал да го сипваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...
Пък и не само с СДИ-та. Тествано е.

Разглобявал си помпата преди ползването на масло и след като си почнал да го сипваш?

И не разбрах сега аз като съм със СДИ какво да правя? Да слагам ли масло в нафтата или не ии за мен си ми е най-добре да зареждам от тубата по няколко причини: 1 Цената е по-добра, 2 Не ме удрят в колконката и знам че съм сложил 10 л. 3 Виждам си нафтицата дали има вода, а не да си точа от филтъра вода на всеки 20000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.