Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Въпрос за 1,8 TSI


mr. White

Recommended Posts

Здравейте, имаме въпрос за Фейслифт 1,8 TSI, DSG, 2009 год.:

Когато колата е студена /особено сутрин/ и работи на празни обороти се чувства треперене и даже поклащане на двигателя. Като се даде леко газ изчезва, а точно като паднат оборотите става едно яко потрепване. Абе изобщо от около 1 месец нещо потрепва, без обаче да прекъсва. Карахме я в сервиза 2 пъти, проверяваха я, гледаха я и казаха, че нищо му няма на мотора, не отчита грешки и т.н. В сервиз на VW казаха, че е най-вероятно от бензина. Сменихме бензиностанцията от ОМВ на Лук ойл, сега на Еко и пак същото. Един познат /води се специалист/ ни каза, че заради лошия бензин се получава някакъв нагар, да й сложим добавка от Шел и да я караме на пълни обороти около 10 - 15 минути, за да "продуха". Мен ме е страх и жал да тормозим колата ако има проблем, а да не говорим ако стане някаква сериозна авария smile021 Молим, ако някой знае нещо по въпроса да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-k Като спомена добавка, аз бих ти препоръчал тези от Лукойл, REDEX май че се казваха. По 5 лв са. Слага се на пълен резервоар. И не трябва да форсираш нищо, А ДА КАРАШ 3 ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ РЕЗЕРВОАРА С НЕЯ. Т.е. купуваш си 3 шишенца, и три пъти зареждаш до горе и всеки един от тия 3 пъти сипваш шишенцето.

Освен това, зареди тия пъти А98. По-икономична ще е и като пари ще ти е същото в крайна сметка (вече 2 години спрях да слагам А95, само А98 карам и като пари ми е същото а бензина е по-качествен).

 

От моя скромен опит знам, че когато заредя бензин в друга държава, едни супер микро вибрацийки по лоста на скоростите предавани от двигателя изчезват и двигателя хем е по-тих хем по-спокойно работи.Така че може нещо и от горивото да е обаче.

И на мен ми се е случвало да имам трептения на празен ход след стартиране на двигателя, но то си беше от тампон на двигателя.

 

Аз по-скоро бих се самоубил, отколкото да си оставя колата 15 мин на над 6000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 3 варианта.Единият се получава от лошо гориво наистина.Решението е да се кара докато бензина свърши и компа показва примерно 10-20км рейндж.Колата се пълни с някъкъв 100октана бензин кара се 20км,след това слизаш, откачаш клемата на акумолатора,правиш няколко сериозни тигела 0-до много.Ако не помогне проблема може да се търси при свещите,особено ако колата е на 70+ хиляди и те са оригиналните(които уж се сменят на 120к).3тия варинант е двигателен софтуер+ студ= свиквай,има доста тема за тресене ,което при ъпгрейд на софта изчезва,но и вървенето намаля-виж Боби доктора с неговата тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам това с добавките, и други ми казаха за трите резервоара, така че май това е варианта. Между другото, колата е карана само с 98 или 100, така че май не е от слаб бензин, а по-скоро от некачествен. Иначе е на 16 000 км. и не вярвам свещите да са проблем. Ще видим :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм специалист, но не мисля, че й има нещо на колата - много е вероятно тампоните на двигателя да реагират по-различно в това студено време (каквото се случва например с мойта кола при първо палене сутрин). на един голф+ (пак тди) пък се усещаха вибрации при работа на място с натиснат съединител - може оттам да е проблема. аз на твое място не бих слагал добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Колата се пълни с някъкъв 100октана бензин кара се 20км,след това слизаш, откачаш клемата на акумолатора,правиш няколко сериозни тигела 0-до много...

Каква е идеята с откачането? Кое откачваш - плюса ли? Няма ли проблем за алтернатора, макар и за кратко време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата малко е съкратил последователността...

Акумулатора би следвало да се откачи за 30-на секунди и пак да се свърже.

Целта е компютъра да загуби текущите стойностти от предходните режими в оперативната памет.

Без откачване на акумулатора ще трябва да минат няколко часа, докато стойносттите започнат да зависят само от новото гориво и ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите. :) Не знам колега, представа нямам какви са тампоните, аз отварям капака на колата само като нямам течност за чистачките :lol: Ако не успеем с добавките може ли някой да се заеме с номера с акумулатора, докарваме му колата където каже и за колкото време поиска /коли при нас бол/?.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ден Събота 06.02. до днес навъртях 720 км. с добавка STP - един пълен резервоар и треперенето на мотора изчезна. Колата сега работи като часовник, дали си внушавам, ама май е и по-тиха. Убедих се, че добавката има страхотен ефект, поне в моя случай. Ако някой има подобна ситуация въобще да не се чуди \:D/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.