Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

настр. клапани 1.3мрi


Sevi79

Recommended Posts

здравейте колеги интересува ме на колко хил.км се пренастройват клапаните и на какви луфтове а и колко полюсни свещи е най добре да сложя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка е препоръчително да се прави на около 30- 45 хил.км . Луфтовете са по 0,20мм на всички - ако е със стоманени повдигачи, ако е с алуминиеви на смукателните клапани те са 0,25мм. За свещите - избора е само твой. От завода препоръчват само едноелектродникато: NGK BCPR6ES на 0,8мм,Bosch FR8DC на 0,7мм, Champion RC9YCC на0,8мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си на газ най-много на 20 000 км,а най -добре със смяната на маслото да се прави операцията ;)

Какво общо пък има газта в случая?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Проверка е препоръчително да се прави на около 30- 45 хил.км . Луфтовете са по 0,20мм на всички - ако е със стоманени повдигачи, ако е с алуминиеви на смукателните клапани те са 0,25мм. За свещите - избора е само твой. От завода препоръчват само едноелектродникато: NGK BCPR6ES на 0,8мм,Bosch FR8DC на 0,7мм, Champion RC9YCC на0,8мм[/quote

здравейте! на моята фела и почукват клапаните. как да разбера дали са със стоманени или алуминиеви повдигачи. модела е LX 1,3. 95 г. карбуратор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Щом ти "почукват" сигурно си със стоманени. А ако наистина ти се занимава да провериш - трябва да извадиш по един изпускателен и един всмукателен и да ги сравниш - ако са еднакви - значи си със стоманени. Накрайниците са им винаги стоманени и няма как да ги познаеш без да ги вадиш. Идеята с магнита май също може да ти е от полза ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си на газ най-много на 20 000 км,а най -добре със смяната на маслото да се прави операцията ;)

...а още по добре да ходиш с луфтомера в джоба .. и ... отиваш на работа,мериш,връщаш се пак мериш иии ...... те така :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти "почукват" сигурно си със стоманени. А ако наистина ти се занимава да провериш - трябва да извадиш по един изпускателен и един всмукателен и да ги сравниш - ако са еднакви - значи си със стоманени. Накрайниците са им винаги стоманени и няма как да ги познаеш без да ги вадиш. Идеята с магнита май също може да ти е от полза ;)

 

Познават се и без да се вадят. Не ти трябва магнит, сваляш капака на клапаните и алуминиевите са очевадни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко много "полезни" постове smile011

Колега, ето ти снимка на алуминиев повдигач, на металните чашките, в които опират кобиличките на клапаните са различни, така че дори и без да ги вадиш, можеш да ги различиш.

Поздрави и успех!

post-366-138453211983_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко много "полезни" постове smile011

Колега, ето ти снимка на алуминиев повдигач, на металните чашките, в които опират кобиличките на клапаните са различни, така че дори и без да ги вадиш, можеш да ги различиш.

Поздрави и успех!

ето това ще ми помогне. благодаря ви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Може ли да задам няколко тъпи въпроса: 1.Ако съм слабо към средно технически грамотен и имам набор луфтомери мога ли да се справя сам? 2.При студен двигател се мерят луфтовете, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двата ти въпроса отговора е "да" ... има две неща , които трябва да спазваш - реда на цилиндрите и вида на клапаните ако имаш алуминиеви повдигачи в мотора ... реда на цилиндрите лесно се следи по делкото , а клапаните трябва да гледаш кой в коя тръба ходи да не оставиш металните хлабави , а алуминиевите стегнати .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да задам няколко тъпи въпроса: 1.Ако съм слабо към средно технически грамотен и имам набор луфтомери мога ли да се справя сам? 2.При студен двигател се мерят луфтовете, нали?

 

По добре отиди на майстор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох, че алуминиевите са по хлабави (сигурно има по-голямо терморазширение алуминия), но това със реда на цилиндрите не го схванах. Къде мога да прочета. Гледах www.5go.ru , но не видях да пише нещо. Делко нямам или поне това, на което баща ми вика делко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето инфото което търсиш, тук ще ти се изяснят нещата. smile056post-5513-138453216584_thumb.jpgpost-5513-138453216658_thumb.jpgpost-5513-138453216662_thumb.jpg

Мога да добавя, че за по-лесно вместо да въртиш коляновият вал с ключ можеш да го направиш като буташ леко колата на четвърта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.