Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Може ли да е от добавката?


gogomil

Recommended Posts

Привет,

Днес на топла кола тръгвайки за по дълъг път ,реших да сложа и аз добавка в нафтата. Добавката е ТДИ на Кастрол. Секунди след като я сложих ми светна светлината за контрол на ауспуховите газове и надписа emissions workshop. Дали е от това и какво да правя,колата си върви нормално?

Колата е шкода суперб тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да свети по много причини, дори и за изгоряла свещ.

Прегледай внимателно темата:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=175831

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата тази тема във VW форума, първия пост - описание на светлинната индикация:

 

"Приятел ми преведе от немски, че става въпрос за проблем с отделителната система на колата."

:lol: smile091 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес бях на ВАГ.ком ,нямаше грешки на мотора ,а на скоростната кутия и на ксеноните. Като ги изчистихме лампичката загасна и надписът изчезна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имам и аз в момента.

Октавия Тур 1.9 TDI- 90 коня с автоматични скорости.

Нищо не е пипано, нищо не е правено, добавки не са сипвани, както е сипана нафтата преди 2 седмици останал е половин резервоар (основно жената кара и то не много).

Дадох газ до долу за да се набера на трета и колата заби носъ и е така, седи на 3000 и нещо оборота и не превключва на четвърта. Междувременно светна Check Engine лампата и изписа тая глупост за емисиите.

Ще я чета тия дни и ще споделя и при мен каква е мъката.

Ксенони нямам.

Колега твоята автоматик ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с зацапана геометрията на турбото. Влиза в авариен режим. Като угасиш и запалиш трябва да продължи да набира, но с този автоматик не знам как ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем с зацапана геометрията на турбото. Влиза в авариен режим. Като угасиш и запалиш трябва да продължи да набира, но с този автоматик не знам как ще стане.

първо си проверете клапана н75

и ако е ток,тогава се насочете към зацапана г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, колата я прочетохме с VAG-а и изплю няколко най различни грешки, от които в крайна сметка най близка до истината беше тази свързана с налягането на турбото. Програмата подсказа да се провери дали всички тръбопроводи са закачени. :mrgreen:

В крайна сметка се оказа запекла вилката на актюатора

 

VNT15Actuator.JPG

 

 

, който командва геометрията на турбината.

 

Въпросното тенеке е малко неудачно разположено от задната страна на мотора надолу с главата, където независимо от наличието на предпазна кора отдолу се завихрят всякакви нечистотии и влага, които се натрупват върху механизъмчето и то в един момент запича.

 

Привеждам снимка, на която ясно си личи как седи това и какво му се случва. (ръждясалата кръгла мандура)

 

VW_GT1749V_1.9L_TDI_Turbo_Charger_1.jpg

 

 

 

Лекува се чрез демонтаж на същото (наличие на канал, отвиване две гайки 10-ки и махане една зегерка+ малко по дълги пръсти и псуване) пръскане с разни лайна, киснене с нафта, раздвижване, продухване със сгъстен въздух и изтръскване на разни парченца мръсотия и образувала се ръжда.

Резултат- колата си върви абсолютно нормално, не се ошашкват компютри и т.н. до следващия път :mrgreen:

Колегата, чиито канал, гараж, помощ и инструменти ползвахме сподели, че идват често TDI-та с такъв проблем.

Интересното е, че оригинално въпросното желязо не се предлагало отделно от турбината, което при наличния дефект ми прозвуча странно, но от друга страна като се вземе предвид нанесената боя на гайката на оста предполага някакво тариране/курдисване индивидуално според всяка турбина та има логика, макар и неприятна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 години по-късно...

Здравейте,

 

Прочетох доста теми, но всичките са за дизел. Моята е 1.6, бензин, автоматик. Октавия 2007г. Вчера, като запалих, на студено, ми светна лампата за check на двигателя, и съобщение emission workshop. От какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.