Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

2 проблема рано сутрин


Thunderbolt

Recommended Posts

привет,

 

Шкодилакът (U1, 1.6 бензин 102 коня) напоследък се държи странно (казах му да се държи по-прилично но не разбира)

при запалване сутрин се чуствам все едно карам дизелов автомобил (пушек яко). това само при палене и маневри около блока, после нищо

а другия проблем е че парното не ще да топли дори като е качила (топли ама не е толкова жега вътре колкото преди) температура (навярно е заради липса на вода, но не съм сигурен)

 

какво може да е ?

 

наскоро колата беше обслужена в ЕТ и не казаха да има разни проблеми, но май пак ще трябва да им я карам smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо си мислиш, че дизелите пушат? smile004

Когато времето е студено /например тези ни - вчера -7, днес -9/, след запалване, автомобила докато е студен, пуши доста видимо, но когато загрее двигателя - всичко си идва на място. Загледай колите в задръстванията сутрин и ще видиш, че тези с размразените стъкла по-малко пушат - защото са загряли вече :)

Освен твоята да бълва нек'ви сажди - тогава вече нямам идея. Та с две думи - не мисля, че за това пушене трябва да се притесняваш.

За парното - ако има липса на вода /от къде и за какво тая вода - не разбрах точно, но предполагам говориш за антифриза в двигателя/ по-скоро, колата би загрявала по-бързо при липсата и! Причината за липса на силно парно може да е неработещо моторче примерно и тогава топлина ще идва при теб само, когато се движиш и парното е настроено на външна циркулация. Демек - влизащият въздух ще играе ролята на моторчето и съответно, колкото по-бързо караш - толкова по-силно ще духа от въздухопроводите.

На мен това ми идва на ум толкова рано...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ползвам темата, да не пущам нова - нормално ли е предното стъкло да се замрази и покрие със скреж отвътре, повече от половината, и от горе, и от долу? Да не са заминали уплътненията нещо? За Октавия Тур 2006.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да ползвам темата, да не пущам нова - нормално ли е предното стъкло да се замрази и покрие със скреж отвътре, повече от половината, и от горе, и от долу? Да не са заминали уплътненията нещо? За Октавия Тур 2006.

 

Нормално е ами , особено ако я държиш на улицата . Като я караш през деня остават локви от сняг и кал по стелките . После водата кондензира по най-студените места - стъклата и в следствие на ниските температури замръзва. Това даже свидетелствува за напълно здрави уплътнения . Ей ся кат се постопли всичко ще си дойде на мястото...

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно парното,провери си филтъра на купето,дали не се е задръстил с прах и боклуци.И при мен беше станало по-слабо,ама след като го смених сега е ОК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами баш са си сажди :oops:

а филтъра го смених преди няма и 2 седмици :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

 

Нормално е ами , особено ако я държиш на улицата . Като я караш през деня остават локви от сняг и кал по стелките . После водата кондензира по най-студените места - стъклата и в следствие на ниските температури замръзва. Това даже свидетелствува за напълно здрави уплътнения . Ей ся кат се постопли всичко ще си дойде на мястото...

Поздрави !

 

Златен си, значи, много ти благодаря!!!

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.