Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Статистика на една Фабия-Боец


bega4kata

Recommended Posts

Колата е закупена чисто нова от ЕТ на 20 януари 2006г.Поддържана е само в нашия сервиз,с изключение на първите 2 смени на маслото,което беше извършено в ет-на 15 и 30 000 км.

Собственика ми е добър приятел,но не я жали много,много-прякора му говори сам по себе си:АЙСМЕН му викат.

-06.04.2006-15000км см.масло и м.ф.

-07.04.2006-15000км баланс гуми и смяна на местата им

-13.06.2006-30000км см.масло и вс.филтри

-14.06.2006-30000км баланс и смяна на местата на гуми

-28.06.2006-затъмняване на стъклата

-19.07.2006-37500-смяна предни накладки

-07.11.2006-57000-нови гуми зимен Дънлоп м3

-14.11.2006-60000-смяна масло и тампони-задни на предните носачи

-22.02.2007-78000-см.масло и филтри

-15.03.2007-82000-см.на зимни с летни гуми-оригиналните Клебери

-31.05.2007-95000-см летни гуми Дънлоп SP01

-01.08.2007-107000-см ангренажен ремък и ролки/по заповед на клиента водната помпа не беше сменена и все още си кара с нея.Днес сменяхме пак ремъци на 258000км и пак каза да не я сменяме и я оставихме smile049 /

и масло плюс филтри

-14.09.2007-115000-баланс и врътка гуми

-20.09.2007-116000-смяна съединител комплект ЛУК и предни и задни накладки

-18.10.2007-122000-см. на летни със зимни гуми

-10.11.2007-127000-см масло и филтри/на 20000км е маслото/

-09.12.2007-133000-нови крушки осрам н7

-02.01.2008-137000-нов акумулатор Бош силвър

-23.01.2008-140000-баланс и врътка гуми

-01.02.2008-142500-см.масло и филтри

-14.02.2008-145000-см тампони -задни на предните носачи

-27.02.2008-147000-см маншон ляв

-16.04.2008-155000-нови лети джанти и гуми 195/50/15-Дънлоп-Фаст респонс

-12.05.2008-160000-см помпа на съединител-долна

-02.06.2008-168000-Ксенон-н7 Бош

-30.08.2008-180000-акумулатора Бош си отиде за 8 месеца.Сложихме Топ ла втора ръка на 4 години

-02.09.2008-180000-смяна масло и филтри

-09.09.2008-181300-см преден десен лагер-ФАГ

-20.12.2008-197000-см летни със зимни гуми и смяна на комплект съединител плюс вилката за задвижвани на лагера на съедин-ла

-13.01.2009-201500-см масло и маслен филтър,смяна на тампоните на стаб.щангата,смяна на тампоните-задните на предните носачи

-31.03.2009-212000-см зимни с летни гуми

-04.05.2009-216000-смяна фрайлайф алтернатор и пистов ремък оригиналниа-може би щеше да изкара и още мнооого ,ако не се беше блокирал и развил фрайлайфа на динамото

-17.06.2009-223000-см десен маншон,смяна на оригиналните предни дискове и накл.,смяна масло и филтри

-20.08.2009-пълнене с грес на обтяжната ролка на пистовия ремък/че шумеше яко-ама е криза и собственика понеже е скрънза,каза да я напълним само ,пък колкото изкара-и до сега така си кара

-10.09.2009-236000-см тампони-задните на предните носачи и селеновата втулка на носача само от ляво

-05.11.2009-245000-см масло и маслен филтър

-12.11.2009-246000-см преден ляв маншонна карето,смяна та гърловинката на фодата към блока

-08.12.2009-250000-см задни накладки и разширителното казанче на антифриза

-14.12.2009-250000-нови зимни гуми Барум Поларис 2

-28.01.2010-258000-смяна преден ляв лагер и предна селенова втулка в дясно

-02.02.2010-258500-смяна ангренажен ремък и ролки/на 150 000км/пак без водна помпа,и пистовия ремък

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ

когато съм писал-см.филтри ,означава ,че са всичките-маслен,възд.,купе и горивен

post-2454-138453176584_thumb.jpg

post-2454-138453176588_thumb.jpg

post-2454-138453176592_thumb.jpg

post-2454-138453176597_thumb.jpg

post-2454-138453176601_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачков, пропуснал си да споменеш че на "31 .09.2008" е монтиран в купето ароматизатор AMBI PUR smile004 smile004 smile004 (майтап бе... :mrgreen: )

Иначе...страхотна сервизна история.smile126 smile126 smile126

Собственикът ли ти предостави всичко това или вие в сервиза . :roll:

Адски ми е интерсно :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

егаси здравата фабия като гледам аз не трябва никога да се разделя с моята(аз като минавам по 20 х км на година ще я сменя чак след 10-15 години)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственикът ли ти предостави всичко това или вие в сервиза . :roll:

Адски ми е интерсно :idea:

е,собственика естествено

аз ако на вс.коли и м водя такава статистика...кога ще работя ;)

само на няколко жени на колите си записвам какво кога ...да им напомням,че само карат и не ги интересува

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само на няколко жени на колите си записвам какво кога ...да им напомням,че само карат и не ги интересува

 

Опасен си Бат Сами,но така трябва. Те си водят календарче, че не помнят кога са неразположени, камо ли да помнят кое кога трябва да се смени на колата. smile175 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен (фабиа-246000км) са горе долу същите работи, без да броя едия удар който имах на 15.10.2009г, смених оптяжната ролка на пистовия ремък, че яко се беше изкривила.Интересно ми е някакви амортисьори не е ли сменял това момче, аз веднъж сменях предните.Количката си е супер и баща ми казва, "ако е в моите ръце ще я карам поне 5 години без да барам нещо" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен (фабиа-246000км) са горе долу същите работи, без да броя едия удар който имах на 15.10.2009г, смених оптяжната ролка на пистовия ремък, че яко се беше изкривила.Интересно ми е някакви амортисьори не е ли сменял това момче, аз веднъж сменях предните.Количката си е супер и баща ми казва, "ако е в моите ръце ще я карам поне 5 години без да барам нещо" :)

ако бяха сменяни амортисьорите-щеше да съм го написъл.Моите таксита са също фабии и са на над 500 000 км вече и още са с оригинарните амортисьори :!: :!: :!:

а,оригиналните шарнири до към 350 000 държаха,външните карета са оригиналните,с рейката никакви проблеми,сега не ми се пише статистика и за тях.Иначе си имам всичко кога и колко е струвало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако бяха сменяни амортисьорите-щеше да съм го написъл.Моите таксита са също фабии и са на над 500 000 км вече и още са с оригинарните амортисьори

а,оригиналните шарнири до към 350 000 държаха,външните карета са оригиналните,с рейката никакви проблеми,сега не ми се пише статистика и за тях.Иначе си имам всичко кога и колко е струвало

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.