Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Мнение за серия на Варта акумулатор


Recommended Posts

Сутринта един колега ми хвалеше много неговия Варта. За около 160 лв.

Гледах сега сериите:

VARTA BLUE DYNAMIC , VARTA SILVER DYNAMIC, VARTA ULTRA DYNAMIC. По реда на изброяване според Варта са от нисък към висок клас (и консумация).

 

BLUE се прави с 60А/ч, а SILVER има и точно 63 А/ч. Сега по каталог видях че на Октавията трябва акумулатор с 63 А/ч. Какво става ако сложа 60? Проблем ли е?

 

За Октавия бензин 1.8i кой е най-подходящ за да не купя по-мощен отколкото има нужда че е криза още. В момента съм с EXIDE и вече му е време за смяна. А и разбрах че ако по-мощен няма да го зарежда колата.

 

Харесах си 2 вариации на моделаSILVER. Има 2 вида с по 63 А/часа - единия е с ей такава схема Pole Positions : 0:

showBatterieImage.do?artikelNr=5634000613162&dokumentArt=261&width=240

 

Другия е Pole Positions : 1

И двата са с еднакви габарити, Cold-test Current, EN [A] 610, еднакъв захват, но единия е SC D15 а другия SC D39. Тия числа нищо не ми говорят.

 

Кой е по-добре за моя модел?

 

 

В ЕТ не продават акумулатори, и така доста ми усложняват живота понеже се налага да търся от друго място а акумулаторите не са ми силната част. Много меко казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Серия: Berga Power-Block НЕОБСЛУЖВАЕМ

Модел: Ca/Ca technology

Цена: 175 лв.

Ном.

напр., В Ном.

емк., А ч Ток студен пуск Тип клеми: Полярност: Габарити

(ДхШхВ), мм

DIN EN

12 V 63 0 610 Европейски Десен плюс 242x175x190

 

Това е твоят акумулатор,щом парите не са от значение.100% по-добър от Варта(от един концерн са ,но Берга е по-високата марка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много за отговора. Варта Силвър серия днес го видях за 212 лв. Иска ми се да е под 200лв, така че този който пишеш ми е О.К. щом е 175 лв, но понеже е по-евтин от Вартата - наистина ли е по-добър?

 

В сайта на Berga има търсачка за подходящ акумулатор по марка и модел на колата. За Октавията ми изкара ей това което си е на 12 Волта и е 63 А/часа.

Има и координати на вносителите - 02/9897732

Технологията за която пишеш, в сайта е описана като CA100 technology. Предполагам е същото.

Мисля че намерих това което препоръчваш.

 

Product line Power Block

Voltage [V] 12

Battery Capacity [Ah] 63

Cold-test Current, EN [A] 610

Length [mm] 242

Width [mm] 175

Height [mm] 190

Hold-down Type B13 ( PDF )

Pole Positions 0 ( PDF )

Terminal Type 1

HKB-Number Pb-

 

smile159 smile159 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите са много на късмет,но и Берга и Варта са собственост на един концерн и Берга в Германия е по-скъпата и престижна марка-аз си сложих наскоро точно такъв,какъвто ти препоръчвам и засега съм доволен.Oтиваш на Сливница с пари,помниш цената в интернет(на място се правят на цигани и искат повече пари),свалят твоя(дори някои и изкупуват),слагат новия,товарят го с вилка и ти мерят тоците и си ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От представителите на Berga ме свързаха с техен дилър. Правят безплатна доставка на акумулатора на място в рамките на София. Могат да го доставят и в ЕТ докато колата е там за ремонт за други неща. Е, не е ли прекрасно?

Все пак този е с 2 год. гаранция, а Варта с 3 год. Варта са по-скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте, моля, някакъв контакт на вносител на Berga.

Щом го носят на крака, нослят ли и гаранцията или трябва да се ходи някъде за заверка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте, моля, някакъв контакт на вносител на Berga.

Щом го носят на крака, нослят ли и гаранцията или трябва да се ходи някъде за заверка?

аз моя го взех от тук viewtopic.php?f=15&t=15907 има възможност за безплатна доставка,но заверка на гаранцията става само на място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вносителите телефона е: 02/9897732 (по-горе в мой постинг го има).

Обаче те не продават. Дадоха ми телефона на Николай. Аз го открих на 0878717808.

Момчето каза че ще закара безплатно акумулатора до ЕТ или където искам в рамките на София.

 

Тука 2 дена чета по И-Нет страниците на фирмите и горе долу се ориентирах - най-скъпите им серии са или за таксита (с много стартирания в рамките на един ден) или за новите модели автомобили които се гасят на светофарите и стартират двигателя пак на зелен светофар като се тръгне - пак с ужасно много стартирания на двигателя за един ден например. Т.е. за мене няма смисъл от тия скъпи модели. Моделите за мойта кола са обикновенно веднага по-ниската серия под тия най-скъпите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер :smt017

 

Само че цената на 77Ah Power Block e 212 лв - общо взето толкова струват и конкуретните модели с 1 година по-дълга гаранция....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз още мисля дали да е Berga, дали Varta :-k :-k :-k

Първия е 171лв, втория 202лв. Тука някъде из форума прочетох че имало Варта на по 8 години и още работел. От колеги чух много добри думи и за FIAMM - Ферари и Мазерати слагат такива.

Николай спомена нещо за 'налагане' на марката в БГ, и смисъла в думите беше че цените на Берга реално трябва да са по-високи, но цената на Варта била по-висока заради името Варта.

Май че и двата са хубави. Ще спестя 30 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледам високия клас батерии 77Ah с калциевата технология и стартов ток над 730А - там цените на Berga, Varta, Bosch, ACDelco са почти идентични... аз мисля да се спра на най-дългата и безпроблемна гаранция (което автоматически изключва Bosch), а за Berga с нейните 2 години гаранция ще си мисля сериозно, защото батериите точно почват да се скапват на 3-тата година от експлоатацията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и тия мойте дето са моя модел са с калциева технология,ама заради бензина са по-малки и евтини.

В момента EXIDE дето е в колата и го сменям сега е малко над 4 години вече и не съм имал проблеми. Логика в този акумулатор няма понеже зимата никога не паля от 2-ри път, а когато не е искала да запали от първия път не е било зимата а беше топло и лятото. Странно. Я бензин, я нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих сложил ACDelco с оглед на 3-годишната гарнция, всичките ми автомобили (вкл. товарни) са с ACDelco и проблеми не съм имал.

Само октавията е с оригиналния който не знам каква марка е, но ако се наложи смяна пак ACDelco и готово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една друга тема нали ви дадох линк към тест на АДАК,където ясно е показано,че Берга е победител.

http://www1.adac.de/Tests/Zubehoertests/autobatterie_2007/Tabelle_2007.asp?ComponentID=198940&SourcePageID=198963

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер :smt017 Само че цената на 77Ah Power Block e 212 лв - общо взето толкова струват и конкуретните модели с 1 година по-дълга гаранция....

не мога да разбера защо ти е толкова голям акумулатор на О2 не и трябва повече от 70Ah

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам по спецификации дават 70-77Ah за O2 1.9TDI

Аз търся максимално голям стартов ток, а такъв дават само 77Аh батериите. Разликата е почти 100 ампера между 70 и 77Ah, което не е никак малко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам по спецификации дават 70-77Ah за O2 1.9TDI

Аз търся максимално голям стартов ток, а такъв дават само 77Аh батериите. Разликата е почти 100 ампера между 70 и 77Ah, което не е никак малко...

аз избрах 74Ah-680А стартов,няма грешка на -15-20 градуса върти перфектно ето акумулатора ми http://avtozona33.com/ws/16,berga-basic ... 0a-r-.html слагай такъв няма да сбъркаш
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да те послушам smile027

Щото сега се замислих, че май няма голям смисъл да се инвестира във висок клас батерия, като скъпите и евтините умират по едно и също време след 4-5 години :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да си купувам акумулатор. Не знам да се радвам ли или не. :)

'Щото сега спестих 171 лв ама продължавам със стар акумулатор а не със нов.

 

Понеже в най-големия студ на минус 18 градуса миналите седмици и почти месец не е карана колата, го бях отписал. На 4 години е EXIDE акумулатора, днес се оказа че е на 70% и няма нужда да се сменя. С едно зареждане и е като нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги

март 2006 г. си купувам GOLF 3 1,9 D от горубляне внесен от Австрия с акумулатор VARTA BLUE-нещоси, които не изглеждаше първа младос, кото с ясното съзнание че ще го сменям още преди есента /познатата история че на горубляне слагат акумулатори колкото да си продадът колите и после всеки да олекне с някой лев за нов акумулатор/, а то за мой късмет изкарах с него до януари 2009 г. без никакви проблеми, след това си взех BOSCH а VARTATA я подарих на познат, като след това разбрах че той го е заредил и го ползва още обаче на бензинова кола!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Здравейте,

 

Карам Октавия 2 2.0 ТДИ 140 коня. Оригиналния акумулатор е Akuma 61Ah 540A EN. Защо, като търся акумилатор за в страниците на bosch, varta, berga препоръчват от 70Ah ногоре, дори има и 77Ah ??? Това не е ли доста повече от необходимото ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам Октавия 2 2.0 ТДИ 140 коня. Оригиналния акумулатор е Akuma 61Ah 540A EN. Защо, като търся акумилатор за в страниците на bosch, varta, berga препоръчват от 70Ah ногоре, дори има и 77Ah ??? Това не е ли доста повече от необходимото ?

 

Tо "необходимото" е 74-77Ah, просто когато е чисто нова колата, Skoda правят лек цигански номер и слагат по-малък акумулатор, като разчитат на факта, че всичко по запалителната уредба е ново - най-вече свещи и стартер. Затова и оригиналните AKUMA издъхват след 3-4 години максимум - експлоатират се на 110%.

 

Аз си купих Berga Power Block 77Ah 780A и съм много доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък само да ви светна, че между акумулаторите дето се продават в Германия и тия дето се продават у нас, няма нищо общо. Пък били те и с една и съща марка. Визирам Бош и Варта. За Берга нямам наблюдения.

 

То и Монбат изнасят акумулатори за щатите. Ама едва ли са същите боклуци дето ни пробутват на нас :)

 

Каквото и от БГ пазара да сложите, минете ли 3 години значи сте късметлии. :)

 

Иначе за печка 1.9 - нормалния акумулатор е 74-ка. Съвсем отделен е факта, че за печката важен е не капацитета, а пусковия ток, ама да не навлизаме в подробносити :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.