Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с маслен филтър- и защо завода винаги е прав


werz

Recommended Posts

Днес отидох да си сменя маслото при един приятел и понеже съм си карък ми се случи следната глупава история-не можахме да отвием масленият филтър. Малко предистория. Предпоследния път си сменях маслото при бегачката и го накарах да ми завие филтъра с динамометричен-25нм (малко се понамръщи) и при последваща смяна масло пластмасовата кутия на филтъра си излезе без много подканяне. После моят авер ме избъзика за педантичността и за бъзик го стегна на 30нм. Не знам какво стана ама днеска скъсахме веригата на един ключ за филтри, счупихме пластмасовата гайка отдолу, превъртяхме едно гедоре и никакъв резултат, все едно пласмасата се е заварила. Утре ще го мъчим още. Ако не горещото и да се стопява шибания пласмасов корпус.Та затягайте ги тия филтри леко. Друга греда-отивам в ЕТ за филтри-не може да си ги закупя, защото магазина е в ревизия, не мога да ги дръпна дори от сервиза. Добре,че Аутоплюс работят до 19 часа и имат голямо разноообразие.

Иначе днескашни цени на части -5л масло Мотул 507-145лв клиентска, маслен филтър Ман 26лв, това са цени с ддс. Иначе страшни парадокси има - комплект предни дискове 302лв. Ате Пауърдиск, 294 лв оригинални (боклук), 288 Текстар, 224 Цимерман с покритие против ръжда,140лв са оригиналните накладки и Текстар, а 100лева е Паджида (99% Текстар). Задните дискове и накладки на моята кола струват точно колкото предните-накладките са по -скъпи?!!!

Почнал съм и мое си сравнение на марките свещи на пазара в перформанс ориентация-оригиналните са Бош платина, сега съм с НГК иридиум една 1 по-студени, но за проба ги сменям с Бриск ДОР14лгс, които са адски интересно изглеждащи свещи като конструкция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що съм се намръщил?

Филтъра се стяга много леко, не уплърнява лицето а радиално гумичката. И на ръка да го стегнеш, преодолееш ли гумичката да потъне в корпуса и да не е завит дори до края-нама да тече.

Остави я 1 вечер да истине и тогава пробвайте пак.

или свалете цялата конзолка за филтъра от блока и така вече ще ви е по удобно да правите всякакви интервенции по нея :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква ти е колата, но ако е старата октавия виж да не захапва веригата и металния корпус отдолу.Няма начин да не го отвиете с верига или паяк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес го отвихме с водопроводен ключ и тръба smile091 .Извадих обаче късмет в нещастието-оказа се ,че корпуса е само за 2л турбо и 2,5 атмосферка,но Еуратек имаха в наличност,за разлика от всички псевдовносители и вносители на коли и части-цена 93лв :smt0344.

Относно колегата-веригата на ключа за филтри е на части,паяка превъртя,подложихме гума и превъртя гедорето smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.