Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Свирене" при потегляне - оправено.


gogata

Recommended Posts

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gogata

    17

  • joro-120L

    8

  • Krankenstein

    6

  • 1971 16V

    4

Най-много писали в темата

Бащата на времето скапал съединителя на Ладата за 30000 км и то поради немърливост при реглажа в завода. Но твоя трябва да е саморегулиращ. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одисеята ми с ЕТ (почти)приключи (да е жив и здрав The Freshmaker). Днес си взех колата, платих си като поп ремонта и сега ще чакам отговор от Шкода дали ще ми върнат някакви пари. Дълбоко се съмнявам в последното. Интересното беше, че в ЕТ дори не бяха си направили труда да измият колата. Ей такива "дребни" неща съвсем развалят впечатлението - снасяш на някого близо четирицифрена сума и ти връщат колата цялата в кал и с отпечатъци от черни пръсти по таблото. :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им стига, че 2 седмици държаха колегата без кола, а накрая са си оставили и ръцете /по таблото/! :smt0344

Това е ремонт, който се прави за един ден, айде за два....ако не са имали части в наличност- още по- зле за ЕТ!

Не знам как стои въпроса при другите марки, но в Швейцария един познат/местен/ си оставил SAABа за 2 дни в сервиза и веднага му дали оборотен автомобил/нов модел с пълен резервоар/ докато трае ремонта.

Така е в белите държави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното беше, че в ЕТ дори не бяха си направили труда да измият колата. Ей такива "дребни" неща съвсем развалят впечатлението - снасяш на някого близо четирицифрена сума и ти връщат колата цялата в кал и с отпечатъци от черни пръсти по таблото. :smt018

 

 

Ей интересни хора сте бре. Значи ЕТ да ти измие колата...... и като ти фактурират миене що сте я мили, а защо колата е закарана мръсна??? Или като човек ходи на лекар ходи некъпан или на зъболекар с немити зъби :smt032

Все си мисля, че стопанина трябва да си се грижи за колата, или ако пожелаеш и ЕТ ще свършат това но трябва да пожелаеш. Ми на теб може така да ти харесва повече немита и ако я бяха измили щеше бъз и коприва да хвърчи smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното беше, че в ЕТ дори не бяха си направили труда да измият колата. Ей такива "дребни" неща съвсем развалят впечатлението - снасяш на някого близо четирицифрена сума и ти връщат колата цялата в кал и с отпечатъци от черни пръсти по таблото. :smt018

 

 

Ей интересни хора сте бре. Значи ЕТ да ти измие колата...... и като ти фактурират миене що сте я мили, а защо колата е закарана мръсна??? Или като човек ходи на лекар ходи некъпан или на зъболекар с немити зъби :smt032

Все си мисля, че стопанина трябва да си се грижи за колата, или ако пожелаеш и ЕТ ще свършат това но трябва да пожелаеш. Ми на теб може така да ти харесва повече немита и ако я бяха измили щеше бъз и коприва да хвърчи smile175

 

Нищо интересно няма, драги. Колата я закарах по средата на снежна буря - сети се сам дали можеше да я измия ;). Интелекта ми стига поне дотолкова, за да преценя, че ако има как, то няма да закарам кола с 2 пръста кал по нея на ремонт. И да, нямаше да имам нищо против да си калкулират едно миене. Като им оставям една не лоша месечна заплата, още 10 лв нямаше да са проблем. Поне нямаше да се "наслаждавам" на черни пръсти по таблото. Да не говорим, че в протокола, с който приеха колата беше отбелязано, че е за миене. :smt032 Кво стана ся, кой е интересен... Ти в ЕТ ли бачкаш, че така яростно ги защитаваш? smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не защитавам никого, но ми прави впечатление, че много обичате да си чешате езиците и пръстите тук във форума :-k Ако пък вземат и ти признаят частите за сметка на чехите (което ти го желая) ще си промениш мнението сигурен съм smile049

А как да няма пръсти по таблото..........та нали съединителя е под него smile004

Много обичате да пишете и да си вервате ей smile056

 

Пиши поне какво смениха и изчезна ли на 100% проблема smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е,щом не се оплаква,за това,значи е спряла да свирука smile021 :)То оставаше да си плати и пак да му пее :D

Дано да му върнат паричките,иначе,кел файда от тези гаранции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер, притискателен и феродов диск смениха. И да - спря да ми пее :mrgreen:. Мерси за пожеланието, но не знам защо съм песимист, че ще ми върнат нещо :-k. Дано не съм прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А как да няма пръсти по таблото..........та нали съединителя е под него smile004 Много обичате да пишете и да си вервате ей smile056

Значи за теб е нормално да си вземеш колата от сервиз с изцапано табло от омаслени ръце?! smile175

Колега, за мен не е нормално такова обслужване на клиент!

Ако ще съединителя да се намира на Луната, това не ги оправдава!

Айде, работи се, случват се такива неща, но те са длъжни да си оправят поразиите.

 

Да. Наистина си вЕрваме, щото перфектното обслужване в България, все още е рядкост!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1971 16V, прав си, че някои клиенти се оплакват, че ги товарят с миене, а други са недоволни, че не е измита колата. В крайна сметка това, обаче, опира до фирмена политика. Научи клиентите, че кален автомобил не влиза в сервиза и готово. Пък всеки сам да преценява къде ще му мият колата - на кварталната мивка или в ЕТ. То и парите са почти същите. Сервиза, който посещавам заради една от колите, следва точно този принцип. И съм доволен. Но не виждам това какво общо има с цапането на купето в сервиза. Недопустимо е да се връща автомобил на клиента в такова състояние. Ако е имало забележки преди постъпването на автомобила в ЕТ е следвало те да бъдат отбелязани в приемния документ (в случая на колегата е отбелязано, че автомобила е за миене, но не е отбелязано да има мръсотия или захабяване в купето). В противен случай всичко се свежда до мърлявщина от страна на сервиза и следва да бъде отстранено за негова сметка. И друго - масова практика по фирмените сервизи е при приемане на автомобил приемчика да го оглежда от горе от горе. Което е една добра предпоставка за някой хитрец като си взима автомобила да "констатира" разни стари проблеми - тук драскотина, там пукнато, онова счупено... Нали се сещаш за чия сметка ще бъде отстранено всичко, щом не е отбелязано при постъпването на колата...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1971 16V, прав си, че някои клиенти се оплакват, че ги товарят с миене, а други са недоволни, че не е измита колата. В крайна сметка това, обаче, опира до фирмена политика. Научи клиентите, че кален автомобил не влиза в сервиза и готово. Пък всеки сам да преценява къде ще му мият колата - на кварталната мивка или в ЕТ. То и парите са почти същите. Сервиза, който посещавам заради една от колите, следва точно този принцип. И съм доволен. Но не виждам това какво общо има с цапането на купето в сервиза. Недопустимо е да се връща автомобил на клиента в такова състояние. Ако е имало забележки преди постъпването на автомобила в ЕТ е следвало те да бъдат отбелязани в приемния документ (в случая на колегата е отбелязано, че автомобила е за миене, но не е отбелязано да има мръсотия или захабяване в купето). В противен случай всичко се свежда до мърлявщина от страна на сервиза и следва да бъде отстранено за негова сметка. И друго - масова практика по фирмените сервизи е при приемане на автомобил приемчика да го оглежда от горе от горе. Което е една добра предпоставка за някой хитрец като си взима автомобила да "констатира" разни стари проблеми - тук драскотина, там пукнато, онова счупено... Нали се сещаш за чия сметка ще бъде отстранено всичко, щом не е отбелязано при постъпването на колата...?

 

100% съм съгласен с теб, и всичко написано е точно така smile126 smile159

Наистина и моята кола да се върне мръсна вътре няма как да си премълча. Проблема е че Гогата не е направил това, а няма как да не го е видял като е пред очите му, а тук във форума се почва от рода тия така, ония онака....... А има съфорумници които чакат именно това и се почва с храната :idea:

Благодаря ти, че си разбрал поста ми правилно =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Проблема е че Гогата не е направил това, а няма как да не го е видял като е пред очите му, а тук във форума се почва от рода тия така, ония онака......

Колега, въобще не можеш да предположиш, къде е "заровено кучето"!

Проблема не е в това, дали клиента си е премълчал, а защо на човека, който си е оставил пръстите по таблото, не му прави впечатление и не си го е почистил без някой да го кара.

Да не говорим, че когато се правят ремонти се вземат превантивни мерки, срещу цапане, за да няма - "сами си създаваме трудности и си ги преодоляваме". Ми този мърляч утре може да изсипе бутилка масло в/у седалката и кво, като клиента го констатира?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина и моята кола да се върне мръсна вътре няма как да си премълча. Проблема е че Гогата не е направил това, а няма как да не го е видял като е пред очите му, а тук във форума се почва от рода тия така, ония онака....... А има съфорумници които чакат именно това и се почва с храната :idea:

Благодаря ти, че си разбрал поста ми правилно =D>

 

Чакай малко, кой ти каза, че съм си премълчал пред ЕТ за мръсотията? :-k Грешна ти е информацията ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, какво стана като им каза?

 

Ако искам да почакам(неясно колко), за да я измият. И тъй като нямах никакво време и с това да се занимавам, си вдигнах чукалата.

 

Между другото, вече трета седмица чакам отговора на Шкода относно куланцията :smt030.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То въпроса с това дали ЕТ, в частност "Шкода" ще ти поемат ремонта е доста спорен. Проблема, според мен, е в това, че е трудно доказуемо защо се е наложил този ремонт. Възможно е да е от некачествена част, но е възможно и от начин на експлоатация. Понеже те познавам и знам, че не си гърчиш колата, смятам, че проблема се крие в часта. За съжаление това не е достатъчно за покриване на гаранционен ремонт. Аз имах аналогичен, но далеч по евтин случай с голямото бу-бу. Някой ми беше оставил следи от ключ по десни предна врата и калник. 1 ден след като си взех колата от боя (от фирмения сервиз), жената понечи да отвори врата, за да се качи, ама не успя - дръжката (външната й част) й остана в ръката. Ядосах се и газ право в сервиза, макар, че се бях изтупал за бал и закъснявах. Влетях като буреносен облак в сервиза, а приемчика, който отговаря за тенекиите и боята ме посрещна толкова любезно и с такова внимание, че нямаше как да изригна. Отнесе се човешки към проблема ми (както правят всички в този сервиз), взе дръжката и обеща на следващия ден да ми се обади. Направи го. И ми каза, че счупването на външната част на дръжката може да се дължи на фабрична шупла/пукнатина и просто да й е дошло времето, може някой в сервиза по невнимание да я е напъвал, но може и някой на улицита да го е направил. Няма как да се констатира. За което е прав. Не ми каза, че може и аз да съм я напъвал по невнимание, в бързина и т.н., но ако го беше казал пак щеше да е прав - от позицията на сервиза. Аз пък от моята позиция също смятам, че съм прав. Но понеже нищо не може да се докаже, човека ми предложи да си купя нова дръжка с отстъпка и без заплащане на монтажа. Имаха я налична и ми я смениха веднага. И честно да си кажа - тръгнах си доволен. Знам, че никога не съм напъвал коя и да е дръжка, но подхода на сервиза ми допадна. Сега ако някой каже, че просто са ми "замазали очите" за да си платя дръжката - не е така. Напълно ги разбирам и ако бях на тяхно място щях да постъпя по аналогичен начин. В крайна сметка всеки брани своя интерес и най-разумното е когато се постигне компромисно и за двете страни решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, и аз не очаквам чудеса. Отдавна съм се примирил, че надали ще признаят нещо. Просто си мислех, че по-бързо действат smile049. Нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аналогичен случай на този на Юли. Първото посещение в ЕТ беше на 6 месеца за пребоядисване на задна лява врата и калник. После открих, че гумената уплътнителна лента под стъклото се надига от единия край. Оказа се, че при пребоядисването на врата са я извадили по-грубо, но пък и струваше само 17 лв. Не си струваше разправията. И все пак, ако се бях разправял с тях, аз съм си приел колата без забележки, така че всики, дори аз може да съм си отпрал гумената лента. Подабна история разказваш и Велко за амортисьорите на багажника, но друг сервиз. Обективно не може да се докаже. А че и ЕТ не ги бива да отигараят подобно положение е вярно.

Но съединителят е вътрешна част. Достъп до него няма, поне не някой случайно да го подмени/потроши ей така докато минава покрай колата. Колата на Гогата е сервизирана в ЕТ. След всяко сервизиране има нещо което Шкода Ауто нарича пробна езда. Е как за три години и най-малко две сервизирания и малкото км никой не е усетил, че нещо не е наред със съединителя. Ако не се бъркам колата нямаше и 20к км. Съединител за толкова малко км, ако е читав все ще изкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има правила при покупката на нов автомобил, а именно 2 години или 100 000 км. гаранция :idea: В случая май колата е над 2 години и наистина е под въпрос признаване на същата :idea: Друг е въпроса дали наистина е бил толкова зле съединителя, или се е чувал единичен да кажем шум при потегляне :?: Наистина в ръцете на ЕТ ли си или на чехите незная :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Получих блага вест от ЕТ - чехите са решили да признаят 80% от стойността на частите и 50% от труда :smt004.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.