Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Свирене" при потегляне - оправено.


gogata

Recommended Posts

От няколко дни забелязвам, че при потегляне, в момента на зацепване на съединителя, се чува леко просвирване - за части от секундата. Струва ми се, че идва от лявата страна. Обикновено се случва при загрял автомобил. Ако потеглям с малко повече газ(~2000об) свиренето го няма :-k. А понякога изобщо го няма този звук. Иначе скоростите си влизат нормално, съединителя си отцепва нормално(не по-високо или по-ниско). Ясно е, че ще мина през ЕТ(може би още днес), но все пак - някакви идеи? smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • gogata

    17

  • joro-120L

    8

  • Krankenstein

    6

  • 1971 16V

    4

Най-много писали в темата

От ЕТ ме изненадаха "приятно" - лагер на съединителя. ](*,)

 

Въпрос към запознатите - сменя ли се притискателния диск с лагера или не е задължително? Според ЕТ е задължително и притискателя да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата - очаквам отговора на Шкода и ЕТ дали ще мина гаранционно този ремонт. Стискайте палци smile001! Благодарности на Фрешмейкъра и на Костантин Костов от ЕТ за съдействието. smile126

 

Въпроса за притискателния диск още стои отворен - ей така, от чисто любопитство ме интересува smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,

 

На Опела беше само лагер, без притискателen. Ма знае ли човек как е при VAG smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор няма лагерче там-в кол. вал.

 

Мерси! ОК! Моля за извинение :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен звуков ефект при потегляне на Фелата, но дори след смяна на целия комплект съединител - феродо, притискател и лагер този /д/ефект не изчезна, така че може би и от другаде да идва - примерно полуоски или не знам си още какво... знам, че бензиновата Фелиция е съвсем друга бира, но по описанието на Гогата поразително съвпада!

 

p.s. относно притискателя - въобще не съм запознат какъв тип е той при Румстъра, но на класическите шкодови мотори с диафрагмен тип притискател лесно се познава дали е за смяна по степента на износеност в краищата на ламелките. При всички случаи, ако има някакви съмнения по-добре да се смени, след като така и така е свалена кутията, стига цената на нов да не е твърде висока...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаде си запалил съединителя и сега феродото ти се е спекло за това пресвирва.Ако в ЕТ го видят,че е запален забрави,че ще ти признаят гаранция! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъркаш. Съединител не съм палил, поне не на тази кола ;). В понеделник като я отворят ще стане ясно кво точно се е прее...цакало. Засега от ЕТ са на версията - лагер и притискател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ЕТ ме изненадаха "приятно" - лагер на съединителя. ](*,).......

 

С какви части ги правят тези нови коли ?

Направо не мога да повярвам, че за 2г. може да се скапе лагер на съединителя!

Или всичко вече е въпрос на късмет...

Разбира се, има значение и пробега, но в конкретния случай - едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви части ги правят тези нови коли ?

С "еко"-части или иначе казано - "трай коньо за зелена трева" в прекия и преносен смисъл :) Нали се сещаш и новите резервни части за нашите по-стари модели с какво качество са...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера колата е в ЕТ. Дано не ме моткат много. Заради малкото километри пуснаха запитване до Шкода дали могат да поемат ремонта по куланция, дано отговора е положителен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва да е аксиалния лагер на съединителя. Прекалено е рано за него. На стария ми Опел кадет оригиналния лагер изкара 250 000 км и тогава почна да се обажда и тои винаги вие когато е студено или в някои случеи когато леко натиснеш съединителя макар и на свободна. Според мен е от феродото на диска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера е - току звъннах в ЕТ smile049. Още чакат отговора от Шкода за ремонта(от понеделник насам го чакат) - явно с пощенски гълъби си комуникират :lol:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера е - току звъннах в ЕТ smile049. Още чакат отговора от Шкода за ремонта(от понеделник насам го чакат) - явно с пощенски гълъби си комуникират :lol:.

 

И кво сега? През две години ще сменяме лагери?! ](*,) Едва ли не - консуматив.

Сигурно е производствен дефект за определени серии, /както при Тойота/, но кой да ти каже. smile049

Дано ремонта мине гаранционно. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как иначе да мине?! Освен да обвинят Гогата, че яко е пилил гуми с тоя умрел дизел 1.4 ... макар че всичко е възможно, нали сме си в "Абсурдистан" :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как иначе да мине?! Освен да обвинят Гогата, че яко е пилил гуми с тоя умрел дизел 1.4 ... макар че всичко е възможно, нали сме си в "Абсурдистан" :?

 

smile049

 

 

- очаквам отговора на Шкода и ЕТ дали ще мина гаранционно този ремонт. Стискайте палци
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как иначе да мине?! Освен да обвинят Гогата, че яко е пилил гуми с тоя умрел дизел 1.4 ... макар че всичко е възможно, нали сме си в "Абсурдистан" :?

по бърз е от пежото :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е в тоя форум всички шкоди да са по-бързи от всички пежа, във форума на Пежо пък е точно обратното smile049. Ненормалното е, че у нас всички купили си нови гаранционни коли са по-прецакани от каращите ежедневно вехти таратайки... дано в случая при Гогата да стане изключение от правилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, не знам, имам чувството, че от ЕТ накрая ще ме принудят да си платя ](*,)! С всяко позвъняване получавам информация отричаща предишната. Явно ще им отида на крака там утре, че ми писна да ме правят на луд... Днес ми заявиха, че запитването към Шкода е пуснато миналия понеделник - странно как са го направили, като им закарах колата в 2 следобед и щяха да на следващия ден да я разглобят и да видят дали е лагер или нещо друго :smt0344.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разговор с ЕТ: "По съединителя видимо няма нищо проблемно, но шума идва от лагера..."

5 минути по-късно ме водят при разглобената кола и ми показват ПОСИНЯЛ притискателен диск(с нещо като язви по контактната повърхност) и феродов диск, който е изхабен почти до метал, едва ли не, опитвайки се да ме убедят, че 18 000 км съм карал на полусъединител smile012. Наречете ме параноик, ама съм 100% уверен, че показаните части не бяха от моята кола...все пак знам какъв ми е стила на каране, а и някои от вас също го знаят. И така, за 10 дни толкова работа са свършили. Още малко ще ги почакам и ще им кажа да си оттеглят запитванията към Шкода, да съберат колата и ще ходя в сервиза на Фолксваген. Където, поне ще ме третират като нормален човек, надявам се. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.