Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно палене


radko1981

Recommended Posts

Колата е фабия 2001г. 1,9SDI. сутрин когато е под 1; 2; 3; 4; градуса колата пали много трудно ( даваш да завърти стартера зачудва се за няма секунда и завърта и пали), а станели под -2; -3; -4 направо си невъзможно, светват всички лампи по таблото и ДВГ неще да зазавърти. Въпросът ми е може ли да са свещите или тъпият акумулатор (на 2 години монбат е) си е заминал [ но по си мисля за свещите (макар че какво общо имат свещите с завъртането на двигателя??? незнам) ] , защото като го заредя акумулатора слагам го и пак в първият момент ДВГ се зачудва дали да завърти ( все едно му идва малко пусковия ток за няма секунда се замисля и от някъде му идва още и тогава успява да завърти. (това при таман свален акумулатор от зарядното пък и на другият денм пак така :( Зареждането на акумулатора е нормално 13,9 -14.4 качва в зависимост от това какви консуматори има включени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mislq чe бeше 510. Забравих да кажа че съм отворил стартера чистак нов вътре лъщи отвсякъде. А паленето да има нещо общо с температурняит датчик, защото го смених днес, беше се скапал и не показваше вътре на таблото температурата, а доколкото знам той дава и инфо на компютъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора ти трябва да е поне 70Ah но по-добре сложи 74Ah (аз така съм направил) още по добре ще е да не е монбат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ти казваш, че не върти. Може датчика да е повреден, но това няма връзка с проблема. Освен това той е двоен (така предполагам) като едната двойка отговаря за таблото, а другата за компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за свещите никой нищо неказва от тях може ли да е ?

ако е от свещите ще се ще се разтриса и ще пуши много като запали за твое успокоение все пак ги провери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи пак съм си в задънената улица :( няма да е акумулатора защото и като го купих пак ми правише този дерт. няма да са свещите (макарче за 3 зими тази сефте е видях да пуши). няма да е от датчика, нямам консумация (забравих да кажа) - че то май май стана за продаване таз колица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не мога да разбера какъв е проблема? Не върти ли само стартер и акумулатор. Може и да имаш изгоряла намотка на стартера и затова да няма сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ько е примерно намотка на стартера трябва да паля трудно всеки път, а аз виждам зор първият път сутрин (ако запали сутрин си пали от раз целият ден, понякога запалва с последни сили и на другият ден ако е около нулата и край светват всички лампи и нищо), от там нататък си пали без проблем до другата сутрин и така :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топъл двигател изисква много по-малко усилие за завъртане.

А когато се затрудни лампите на таблото изграсват (премижават) ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перих свещите току що по метода от свеща кабелче на + на акумулатора. На всичките хвърля искра (забелязах че на една от тях хвърляше доста по мощна искра). тоз метод правилен ли е или пак съм чел където нетрябва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за другият стартер не ми е идвало на акъла (то не че има много ама :D ). Интересното е че четох мисля в ситроен форума за метод за проверка на свещите чрез мерене на съпротивлеието и там дават стойности от 0.03 до 0.08, а моите дават 0.00. Според там написаното свещите са окъсили и трябва да се сменят, а според този с кабела работят, кое Е ВЯРНОТО?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите ти са наред, не ги пипай. Съпротивлението им е близо до 0, затова уреда ти не може да ги хване. Според сервизното ръководство се мерят с прробник, като вдиния му край се закача на "+" на акумулатора, а другият на свещта. Трябва крушката да светне.

 

И аз мислех да ти предложа да пробваш с друг стартер. Поне се сваля лесно. Според мен остава изгоряла намотка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то друг стартер незнам дали ще намеря, ей тъй само за пробата, ама дали ако го сваля и го занеса някъде неможе да го тестват или нещо такова? (и някой ако знае такъв майстор в пловдив нека да каже)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то друг стартер незнам дали ще намеря, ей тъй само за пробата, ама дали ако го сваля и го занеса някъде неможе да го тестват или нещо такова? (и някой ако знае такъв майстор в пловдив нека да каже)

Ако го занесеш където пренавиват двигатели ще ти го тестват , срещу някаква символична сума ако си е в ред, а ако не работи направо го оставяш за ремонт. За съжаление знам къде го правят само в София :?. А проверил ли си си клемите, ако са набрали патина е възможно пиковия ток да е по-нисък от небходимото. Проблема както го описваш ми се е случвал при паднал акумулатор от забравен консуматор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един съвет от мен преди да почнеш да се бориш с по-сложни неща.

Провери масата на двигателя, стартера взима маса от него.

В повечето случай проблема е лош контакт или окислени клеми на кабела което е достая по-евтино и за проверка и за ремонт

Има вариант да се наложи да пуснеш нов кабел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.