Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

колко голям ви е акумулатора на О2


esto

Recommended Posts

преди няколко дни ми се прецака акумулатора,при което направих няколко безуспешни опита да го съживя но не успях,и започнах да си търся нов,но се оказа,че за О2 акумулатора трябва да е поне 74ач.,а моя е само 61.въпроса ми е колко са големи вашите акумулатори на О2 с дизелов двигател,и вашите ли са 61 или само моя е малък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато я купих моята О2 беше с монбат 74ah 680 EN .После се скапа и и купих EXIDE Premium 77ah 760 EN и засега съм много доволен, въпреки че топла си иска въртене но това си е друга тема. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едит стар ГОЛЯМ от мотокара. Искаш ли го, за по добро въртене :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди няколко дни ми се прецака акумулатора,при което направих няколко безуспешни опита да го съживя но не успях,и започнах да си търся нов,но се оказа,че за О2 акумулатора трябва да е поне 74ач.,а моя е само 61.въпроса ми е колко са големи вашите акумулатори на О2 с дизелов двигател,и вашите ли са 61 или само моя е малък?

 

Здрасти, и моят е 61 АН (така я взех от ЕТ). Вчера при -19 умря горкият след 4 години вярна служба, утре ще се оглеждам за нов. Ти избра ли някакъв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казваше в една реклама "Събрахме се... " :) Вижте какво писах в другата тема при фабиите, щото там се дъвчеше акумулаторната тема:

Колеги, днес сутринта се опитах да запаля - и мяу-мяу само. Температурата -8 според термометъра на колата. Акумулаторът е оригиналния на 3 год 9 месеца 61Аh. Колата е О2 1.9 ТДИ ПД. Някой да сподели нормално ли е толкова да живее, не е ли кратко. Колата се кара всеки ден, не е стояла. И да ми препоръчате магазин/модел за нов?

Явно толкоз им е живота - 3-4 год.

Въпросът сега е колко по-голям акумулатор може да се събере и каква марка да се подбере.

Аз се нядявам с този да изкарам и тази зима, а и тези студове ще отминат, надявам се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не им разбирам много, но освен колко амперчаса е акумулатора, също се гледа и стартовия ток ли, пусковия ли и така щото може да е 61ач. и да има по- висок такъв от 74ачасов. По- добре си слагайте такива каквито производителя препоръчва, защото и от много по- голям файда няма и е по- скъп. Какво ще го зарежда този по- голям акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казваше в една реклама "Събрахме се... " :) Вижте какво писах в другата тема при фабиите, щото там се дъвчеше акумулаторната тема:
Колеги, днес сутринта се опитах да запаля - и мяу-мяу само. Температурата -8 според термометъра на колата. Акумулаторът е оригиналния на 3 год 9 месеца 61Аh. Колата е О2 1.9 ТДИ ПД. Някой да сподели нормално ли е толкова да живее, не е ли кратко. Колата се кара всеки ден, не е стояла. И да ми препоръчате магазин/модел за нов?

Явно толкоз им е живота - 3-4 год.

Въпросът сега е колко по-голям акумулатор може да се събере и каква марка да се подбере.

Аз се нядявам с този да изкарам и тази зима, а и тези студове ще отминат, надявам се.

 

 

най-големия акумулатор,който се побира в кутията е 77АЧ ,но дали ще изкара повече затова,че е по-голям.марките на които съм се спрял са VARTA и EXIDE,като за VARTA имам преки впечатления от два акумулатора,които са изкарали по 8-9години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишок, вземай Вартата (пристрастен съм). 5та година съм с такъв на Фабията (кара 5та година де) и за 5 години само 1 път се е наложило колата да запали от 2ро завъртане на ключа :) (-17) . Да не дърпам дявола за опашката, но досега никога съм нямал проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май зависи от конкретния модел на производителя, но на 1.9TDI дават 70, 74 и 77Ah акумулатори със стартов ток 650А като минимум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумолатора ми е оригиналния но вече започна да згава (61-2 ампера ) може ли да има негативни ефекти и какви ако си сложа акумулатор с около 70 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди няколко дни ми се прецака акумулатора,при което направих няколко безуспешни опита да го съживя но не успях,и започнах да си търся нов,но се оказа,че за О2 акумулатора трябва да е поне 74ач.,а моя е само 61.въпроса ми е колко са големи вашите акумулатори на О2 с дизелов двигател,и вашите ли са 61 или само моя е малък?

И моя така (на октито), 61ач, ама май се съживи.

В събота не можах да запаля, заредих го за 10-15 мин. с едно много старо зарядно (без да го свалям) и запали като пушка. В следващите дни го зареждах по 1 час преди палене. Днес не го зареждах, но си запали нормално.

В събота, след като запалих, ми светна едно жълто кормилце на таблото, а преди това, докато я мъчех ми направи впечатление, че кормилото иска да се изправя. След първия завой индикацията изгасна, но вече, след като паркирам - задължително изправям волана :)

Септември акумулатора ще го сменям - 4 години... smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя така (на октито), 61ач, ама май се съживи.

В събота не можах да запаля, заредих го за 10-15 мин. с едно много старо зарядно (без да го свалям) и запали като пушка. В следващите дни го зареждах по 1 час преди палене. Днес не го зареждах, но си запали нормално.

В събота, след като запалих, ми светна едно жълто кормилце на таблото, а преди това, докато я мъчех ми направи впечатление, че кормилото иска да се изправя. След първия завой индикацията изгасна, но вече, след като паркирам - задължително изправям волана :)

Септември акумулатора ще го сменям - 4 години... smile011

И при мен светеше същата лампа, отдадох го на това, че съм разкачал акумулатора за зареждане. Помислих си, че ще трябва да ходя да се чистят грешки и т.н. Но след като тръгнах си изгасна. Явно не е от изправянето на волана. А всъщност може би си има натрупани грешки, да кажат по-запознатите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен светеше същата лампа, отдадох го на това, че съм разкачал акумулатора за зареждане. Помислих си, че ще трябва да ходя да се чистят грешки и т.н. Но след като тръгнах си изгасна. Явно не е от изправянето на волана. А всъщност може би си има натрупани грешки, да кажат по-запознатите.

 

 

Винаги след разкачане на акумулатора светва кормилцето. Това е индикация на контролера на сервотроника . Свети докато се "адаптира" контролера. Не се нуждае от чистене на грешки ...Просто караш и след малко си гасне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги след разкачане на акумулатора светва кормилцето. Това е индикация на контролера на сервотроника . Свети докато се "адаптира" контролера. Не се нуждае от чистене на грешки ...Просто караш и след малко си гасне .

 

Благодаря за инфото, че тия дни мислех да си дозаредя аку-то и със сигурност щях да си изкарам ангелите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но след като тръгнах си изгасна. Явно не е от изправянето на волана.

Имах предвид, че моторчето черпи ток като напиня да изправи волана, а при палене с умиращ акумулатор+як студ всяко амперче е важно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ESP-то и ABS-a и те ли светят заедно с кормилцето след сваляне/качване на аку-то?

Не, само кормилцето. След като тръгнах след десетина метра загасна. Това - с добре зареден акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отоносно светещите лампи след сваляне на акомолатор несе притесняваите те изгасват след около 100-200 метра най големия зор ще е да си направите ел.стъклата пак да са с памет не че има какво да се прави ама трябва много пъти да ползвате паметта да ги сваляте и да ги дигате и така след около 50 пъти почват сами да работят казвам от личен опит понеже моята ОК2 има някакв проблем с тока и нее от акомолатора ама и никои неможе да ми каже от каде е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отоносно светещите лампи след сваляне на акомолатор несе притесняваите те изгасват след около 100-200 метра най големия зор ще е да си направите ел.стъклата пак да са с памет не че има какво да се прави ама трябва много пъти да ползвате паметта да ги сваляте и да ги дигате и така след около 50 пъти почват сами да работят казвам от личен опит понеже моята ОК2 има някакв проблем с тока и нее от акомолатора ама и никои неможе да ми каже от каде е

 

Не е баш тъй ... Стъклата се адаптират много просто ...Просто всяко трябва да се свали и вдигне докрай . Написано е в книжката ...

А какъв ти е проблема с ТОК-а ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип акумулаторите имат данни ,които лъжат много.Слаб акумолатор от една марка може да има много по-повече сила от измислен .Българските акумулатори отговарят и са по добри първоначално от 90% от марковите ,но бързо се скапват.Аз лично ползвам Берга,като по-добрата марка на Джонсън Контролс-по бюджетната линия и, е Варта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.