Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

поставяне на чип 1,9 TDI 90 к.с.


danielts

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам Шкода Октавия 1,9 TDI 90 к.с. AGR мотор, предлагат ми да сложа чип и да стане 110 к.с., /чипа бил правен с оригинален софтуер/, но мен ме притеснява да не стане проблем с електронике с мотор с турбо, дайте съвет, дайте някой който се занимава с чипосване ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чипа бил правен с оригинален софтуеар
няма такъв филм

какво да ти предложим -варианти много

Щом не си от Варна,примерно Брезел-точен пичага е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зле написаната програма наистина може да ти скапе мотора! Писането на софтуера си има доста тънкости, макар да има някой момченца в София дето се пишат разбирачи и се опитват да правят това. Затова не търси най-евтиното решение! Много си далече иначе щях да ти напаряв един тунинг smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе,99,9% ползват готови написани-кой ще си играи всеки път

 

копи пейст

 

ако двигатела е със стокови железа,няма и нужда от друго освен готова и утвърдила се програма

вече,съвсем друго си е ако колата е с хардуерни ъбдейти :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си далече иначе щях да ти напаряв един тунинг smile056

 

Аз съм отблизко ...Що не драснеш една програмка ?!! smile049 ...за 1,9 TDI - 105 к.с.

...със стокови железа :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там е и проблема: "абе,99,9% ползват готови написани-кой ще си играи всеки път". Компютъра на колата си има номер, версията на софтуера също си има номер. Има хора, които казват аз има чип за 1.9 ТДИ без да се интерисуват от версията на компа, софтуерната версия и после стават проблемите и мазалото. Ще ви кажа как работя аз, за да изясня многото написани глупости. Свалям ориг. софтуер на колата и го пращам на хората с които работя. Те са в чужбина. Там ми пращат софтуер то4но за моята версия и за конете, които желая. Ако не са правили то4но тази версия я пишат!!! Всеки човек занимаващ се с чиптунинг си има свой стил на писане на новата програма. В колата има много карти и в зависимост от това какво иска да направи човека , пипа на определените места. Нещата са доста по сложни отколкото изглеждат и е желателно да се правят от хора които са наясно с целия горивен цикъл в тази марка кола и са добри диагностици и майстори също!!! след което ми се връща софтуера и го зареждам в колата. понякога ме карат да измеря някой параметър и да се докоригира нещо. Винаги се пази ориг. софтуер на колата , за да може ако има проблеми да се запише обратно. Понеже аз лично си карам колата предимно на градско имам един демостративен тунинг направен както казват колегите имаш 'градски тунинг', при него си има дупка над 5000 оборота, но аз така си желая , за сметка на това колата е мнго по-пъргава от старт и от светофар до светофар отколкото при другия нормален туниг. Но хубавите неща струват пари, и за да е мине по-тънко, някой тарикат ви лепва чипа за 1.9ТДИ на колата без да се интерисува от нищо друго освен 4е е Шкода Октавия и е 1.9 ТДИ. Е случва с след това колата ви да не запали дори и да се ходи до друг град да се оправят проблемите;-) Това последното е за един градски 'мастор', който като го прочете ще разбере, че е написано за него;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свържи се с Брезел! Аз съм със същия двигател и от лятото съм с чип от него. Ще останеш доста впечатлен и удовлетворен! Поздрави и да пишеш като я чипосаш smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки човек занимаващ се с чиптунинг си има свой стил на писане на новата програма

 

Какъв стил, какви 5 лева :)

Един двигател като процеси и софтуер е невероятно СЕРИОЗНА инженерна разработка, правена от ИНЖЕНЕРИ и ПРОГРАМИСТИ, а не от Сульо и Пульо от махалата с начално и средно школско образование, които много обичат да бъзикат по софтуера и да продават "чиптунинг" smile091

 

В тоя ред на мисли чиптунинг, който е съобразен с горивните процеси на двигателя, може да бъден направен само:

 

1. от оригиналния производител на колата (за съжаление Skoda и като цяло VAG не се занимават)

2. от официално сертифицирана тунинг компания като ABT, която разполага с пълната (съответно секретна) техническа документация на двигателите

 

Всеки друг чиптунинг е пълен смях и е най-краткият път към сигурно унищожаване на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега я кажи колко коня стана колата и усеща ли се много

изобщо напиши малко повече, напиши повече впечатления

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. от оригиналния производител на колата (за съжаление Skoda и като цяло VAG не се занимават)

несъм съгласен с теб колега, имам двама познати който са близнаци и двамата карат VW TOUAREG R5 TDI заводско 174 к.с. единия е купен чисто нов от "сакар ауто представителите на VW" 2006 г. а 2007 му е сложен чип пак там /сакар ауто/ и от тогава вече на 160 000 км. с 212 к.с. се представя много по добре и то без проблеми. А другия го купи преди 1 година от първи собственик който го е купил пак от /сакар ауто/ чисто нов през 2004 с поставен чип и вече на 120 000 км. няма абсолутно никакви проблеми !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че Сакар ауто "поставя чипове", не значи, че те ползват легален VAG-овски тунинг софтуер. Имам познат там и ще го попитам съвсем точно каква е историята, но подозирам, че е малко мътна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнав дали е мътна историята ама знам че чипа стревал около 2000 лева тогава важяла е гаранцията и все още няма проблеми !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки човек занимаващ се с чиптунинг си има свой стил на писане на новата програма

 

Какъв стил, какви 5 лева :)

Един двигател като процеси и софтуер е невероятно СЕРИОЗНА инженерна разработка, правена от ИНЖЕНЕРИ и ПРОГРАМИСТИ, а не от Сульо и Пульо от махалата с начално и средно школско образование, които много обичат да бъзикат по софтуера и да продават "чиптунинг" smile091

 

В тоя ред на мисли чиптунинг, който е съобразен с горивните процеси на двигателя, може да бъден направен само:

 

1. от оригиналния производител на колата (за съжаление Skoda и като цяло VAG не се занимават)

2. от официално сертифицирана тунинг компания като ABT, която разполага с пълната (съответно секретна) техническа документация на двигателите

 

Всеки друг чиптунинг е пълен смях и е най-краткият път към сигурно унищожаване на двигателя.

 

Не е така!

За пример мога да ти дам колата на bega4kata..., а има и други коли във форума...

Не всеки друг чиптунинг е пълен смях!

Има и Сульо и Пульо, но има и kelesha и brezel!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Келеша и брезел не ги сравнявайте.

Келеша може да ти направи колата по съвсееееееем друг начин.

Не казвам ,це брезел няма хубави програми,но ти прави колата от разстояние все пак.

При келеша е манията-след всяка настройка ти прави рън,като същевременно освен вс.параметри които стандартно се следят,следи и сместа и след всеки рън,нагледно и реално вижда какъв е резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Келеша и брезел не ги сравнявайте.

Келеша може да ти направи колата по съвсееееееем друг начин.

Не казвам ,це брезел няма хубави програми,но ти прави колата от разстояние все пак.

При келеша е манията-след всяка настройка ти прави рън,като същевременно освен вс.параметри които стандартно се следят,следи и сместа и след всеки рън,нагледно и реално вижда какъв е резултата.

за келеша няма спор че е много добър,но за него съм чувал много легеди може би дори митове,които не знам дали са верни smile049

-със коли под 100000лв не се занимавал

-работи само лъскави лимузини,джипове и бегачки

-рядко захващал стари кошници и особенно дизели

-цените на услугите му били подядъчни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.