Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Харесах си една Октавия, но ме притесняват скоростите и....


vlado1

Recommended Posts

Здравейте, харесах си една Октавия 2 2006, на около 100000 км., дизел 140 кс. DSG с всички възможни екстри. Това , което ме притеснява, е, че при включване на D ми се чува, че нещо скърца откъм скоростите По време на движение не забелязах никакви придърпвания при превключване и т.н. Изчетох всичко за въпросната скоростна кутия и ми се стори изключително скъпо удоволствие да шофираш автомобил с такава, ако не е гаранционен. Пък и тези смени на маховици, модули, турбини и т.н. на по 60-130000 км. направо ме плашат. Дали проблема с това скърцане е съществен и скъпоструващ, дали ще се задълбочи или е нещо дребно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От каде си?

Не мисля че е мн по скъпо от ръчни скорости. Просто са малко сервизите за тях.

Скоро познати смениха съединителя на Passat 6 (този преди Passat CC) за 800 лв. Незнам дали са сменили целиа компект. Ремонта е правен при техен познат. Смяната на хидромуфата на DSG (разбирай целия пакет съединители) в ЕТ на 1,9 ТДИ с 2 години гаранция е около 1200-1300 с труд и масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се чуват шумове или се усещат вибрации от DSG - търси друга кола.

 

На DSG могат да се прецакат 3 основни неща - маховик (двуделен), мехатроник (управляващия модул, който е електронно-механичен) и ако се износи хидромуфата (съединителите). Всяко от трите неща като цена е в рамките на нормалното за този клас автомобил (~1500 лева с труд). Ако си сменяш маслото и филтърчето навреме, ще се радваш много километри на страхотен безпроблемен автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите. Освен въпросното скърцане при включване, не констатирах други нередности. Но не съм се и заслушвал особено, просто това ми направи впечатрение! Предполагам обаче, че това си е предвестник за по-сериозен проблем :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде се чува скърцане - от лоста или от кутията? Ако е от лоста - той може да се смени. Той си е обикновен "джойстик" с кабел към кутията - няма никаква друга механична връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

evin е прав.

Не забравяй че това е механична скоростна кутия е електро-хидравлично управление.

Та то в този стут и аз се разскърцах smile091

Важно е наистина да усетиш от къде идват звуците. Може да няма нищо общо с DSG-то.

Поздрави!

п.п. кажи от каде си де?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм, Шкодата е около 16 хил.лв, като в момента това е максимума който бих дал за кола- следователно не ме устройва вариант с последващи ремонти. Иначе тази е с всички екстри- кожен салон, волан, ръчна спирачка, хладилни жабки , автопилот, парктроник два комплекта гуми.... човека явно си я гледа, тъй като е с пълна сервизна история. Колега, ти на твоята от подписа какви пари и търсиш и може ли подробности за нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм, Шкодата е около 16 хил.лв, като в момента това е максимума който бих дал за кола- следователно не ме устройва вариант с последващи ремонти. Иначе тази е с всички екстри- кожен салон, волан, ръчна спирачка, хладилни жабки , автопилот, парктроник два комплекта гуми.... човека явно си я гледа, тъй като е с пълна сервизна история. Колега, ти на твоята от подписа какви пари и търсиш и може ли подробности за нея?

2.0 тди 140к.с 2 комлекта гуми по на 15 000км летни и зимни пълното обурудване на Елеганс със сервизна история в перфектно състояние 6степенна механична кутия но за 16000лв не ми се дава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vlado1-щом си с толкова пари,по-добре си търси перфектна турка,а не счупена 2-ка

поне оз така бих постъпил на твое място

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм, Шкодата е около 16 хил.лв, като в момента това е максимума който бих дал за кола- следователно не ме устройва вариант с последващи ремонти. Иначе тази е с всички екстри- кожен салон, волан, ръчна спирачка, хладилни жабки , автопилот, парктроник два комплекта гуми.... човека явно си я гледа, тъй като е с пълна сервизна история. Колега, ти на твоята от подписа какви пари и търсиш и може ли подробности за нея?

2.0 тди 140к.с 2 комлекта гуми по на 15 000км летни и зимни пълното обурудване на Елеганс със сервизна история в перфектно състояние 6степенна механична кутия но за 16000лв не ми се дава

Колега забрави да допълниш и ,че е със спортен пакет, което си е +

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм, Шкодата е около 16 хил.лв, като в момента това е максимума който бих дал за кола- следователно не ме устройва вариант с последващи ремонти. Иначе тази е с всички екстри- кожен салон, волан, ръчна спирачка, хладилни жабки , автопилот, парктроник два комплекта гуми.... човека явно си я гледа, тъй като е с пълна сервизна история. Колега, ти на твоята от подписа какви пари и търсиш и може ли подробности за нея?

2.0 тди 140к.с 2 комлекта гуми по на 15 000км летни и зимни пълното обурудване на Елеганс със сервизна история в перфектно състояние 6степенна механична кутия но за 16000лв не ми се дава

Колега забрави да допълниш и ,че е със спортен пакет, което си е +

Верно е но незнам дали е дотолкова решаващо за цената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16к ми се виждат малко. Това е най-ниската цена за такава кола която намерих преди няколко дни. Аз не бих взел най-евтината кола. Освен ако нямам запас от средства или ако познавам добре колата и собственика.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък винаги съм купувал едни от най-скъпите коли на пазара , обаче пак съм им намирал куп кусури . Затова накрая си взех нова кола , на която също не спирам да откривам кусури :mrgreen: .

Така , че взимай тая ( евтината) и да и има нещо ще си го оправиш... На скъпите също им има много неща ....Щом умееш да чуваш скърцания и твоята не е лесна .... smile035 smile035 smile035

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен,един хубав ден,на кафе,говорейки си за коли,Миро-Хашек ми каза следното:

Сами,знаеш ли кои коли нямат забележки?Новите.Купи си нова и стига си се мъчил по автосалоните.Защото и аз като Димо все не харесвах.По половин година се е стигало да си губя времето и да се ядосвам,обикаляйки по автосалоните,какви боклуци внасят наще автоджамбази.

но това е сигурно защото разбирам,ако не разбирах щеше да ми е много по-лесно :mrgreen:

Е,послушах го и вече съм спокоен smile021

Не и е оплескан салона,не и е захабен волана,не и са надрани праговете,таблото,седалките отстрани,не е зглобена след удар с миндилски части и липсващи елементи,не трака и не хлопа,вс.си работи,........да не продължавам :D

Абе кеф си е новата кола.

Що не си вземеш на лизинг/има добри условия в момента/,ако си много претенциозен и не си автомонтьор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.