Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

замръзнал Монбат


krasy

Recommended Posts

Ето ви резултатите от тест на АДАК през 2007-http://www1.adac.de/Tests/Zubehoertests/autobatterie_2007/Tabelle_2007.asp?ComponentID=198940&SourcePageID=198963

И от други места съм чувал добри отзиви за Берга и Банер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Banner се слага при първоначално вграждане на VW и BMW незнам защо немците са се отрекли от боша и са избрали австрийците !!!!! бегачка ти си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви резултатите от тест на АДАК през 2007...

Айди на Опилите smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Banner се слага при първоначално вграждане на VW и BMW незнам защо немците са се отрекли от боша и са избрали австрийците !!!!! бегачка ти си

Пазарна икономика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Banner се слага при първоначално вграждане на VW и BMW незнам защо немците са се отрекли от боша и са избрали австрийците !!!!! бегачка ти си

Ами набутал съм се smile049

мислех че бош и варта са най дабрите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Banner се слага при първоначално вграждане на VW и BMW незнам защо немците са се отрекли от боша и са избрали австрийците !!!!! бегачка ти си

Ами набутал съм се smile049

мислех че бош и варта са най дабрите

И аз си купих бошче четворка 44ампера за демона как върти тоя Огромен мотор не е истина ...и аз съм се прецакал :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен Exide е най- добрият, но тъй като темата е за Монбат-старата 120-ка беше с такъв, изкара около 5 години-изобщо беше нелош акумулатор. Хубаво е преди зимният сезон да се проверява плътостта на електролита, аз пролетта поради немърливост си прекатурих акумулатора и изля малко електролит, което компенсирах обилно с дестилирана вода, дано сега не замръзне :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледайте си работата smile004 !

Служебния бус, който карам беше със 7 годишен акумулатор ИСКРА \:D/ и преди няколко месеца буквално гръмна пред Air Trade Center (на Цариградско в София). След 7 години вярна служба си замина като герой. Сега съм с един Бош дето тая сутрин едва превъртя мотора и Умря... Няма ги вече онези ЗДРАВИ Българси Акумулатори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че за да замръзне е бил разреден. Но тук дилемата е -защо се е разредил до толкова.

Автомобилът не е използван 3 седмици, стоял е в гараж, не са били забравени вкл никакви консуматори :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че за да замръзне е бил разреден. Но тук дилемата е -защо се е разредил до толкова.

Автомобилът не е използван 3 седмици, стоял е в гараж, не са били забравени вкл никакви консуматори :?:

Те консуматорите не са били включени, ама това говори за отечка според мен. При 0.2 А консумация (прибл. 2.4 W) на теория за 220 часа (прибл. 10 дни) акумулаторът се е разредил. Още 10 дни се е доразреждал и резултатът е на лице. Не знам, може и да бъркам, ама ако е имало намеса на "алармаджии" или "жичкаджии", нищо чудно.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 седмици за акумулатор дето не е в първа младост си е бая време през зимата, още повече от студа се саморазрежда и може капацитета му да падне до 50% за нов акумулатор. При мене като се случи колата да застоява през зимата- макс до седмица я паля, най-малко в събота или неделя. Ако няма такава възможност- по-добре е да е свален и да стои в мазето. За замръзналите клетки- пиши го бегал.

Колкото повече се експлоатира при положение че зареждането му е добре -толкоз повече издържа. И това при всякакви марки и производства- говорим за добре поддържан, а то си е деликатна работа да не го изтървеш или сулфатизираш от презареждане до края на живота му. Поради последната причина аз зареждам само в краен случай - генератора и релето са затова и може би в таз практика се крие тайната на изкаралите 10-тина монбати по 5 години без проблем. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблеми с моя Монбат.

Когато е по топло и меко времето/до около 0 градуса/ пали без проблеми.

Падне ли темепературата под -5 градуса като завъртя сутрин и виу виу мяу и това е.Хайде сваляне зареждане няколко пъти все същите номера и накрая ми писна и си купих Искара.До момента пали без проблем и на - 20 градуса.

Монбата е на 2 години.Провериха го акумулаторджийте и ми казаха че всички клетки са работещи,гъстотата на електролита е ок но от натоварванията,които му направиха ми казаха че лятото няма да имам проблем с Монбата но зимата в студовете да не разчитам на него.И наистина неможе да се разчита на него.

Дали е замръзвал - е за това несъм поглеждал...

 

Някой в темата по-нагоре беше споменал за късмет при закупуването на акумулатор.Наистина е така.Марката може да е добра но...

Затова желая на всички колеги от форума да имат късмет и да случват на добри батерийки smile162

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за 3 седмици може да се саморазреди в зависимост от околната температура и това каква консумация има.Утечките варират долу-горе в интервала 0.1-1mA,a различните електроники по колата - от 1mA нагоре.Примерно CD - 1-50 милиампера,зависи как е свързано,централно заключване - 5-10 милиампера и т. н.А като добавим че Акумулатора е Монбат според мен е напълно възможно да се е разредил.И аз съм с Монбат Динамик 55Ач и карам вече 30-тия месец с него.Тя и гаранцията му е толкова - 2 год. и 6 месеца,но още от самото начало не го биваше и т'ва си е к'вото да ми разправят от сервиза им.Първоначално кипеше,ама зарядното напрежение си е в норми,казват че за Монбат било нормално и тъй да съм карал без да се боя :evil: .Напоследък го наблюдавам,че спада по-бързо,не е от това че се поти,обслужвам го редовно,ходих пак до сервиза - тестваха го с някаква ''амперова вилка''го натовариха - викат -''екстра е''.Да ама не е екстра :lol: .Поне добре,че колата стои в гараж на топло,иначе smile150

Малко се отплеснах,за което се извинявам,но в този ред на мисли имай горното в предвид и знай,че Монбат не са добри,стават,но ако го вземеш на аванта :lol: .И не на последно място провери дали нямаш някаква консумация,че специално в Гаранционната карта на Монбат Динамик пише ,че признават гаранцията при консумация в покой не повече от 30 или 50 милиампера,едното от двете беше! :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах. Случка от снощи. Понеже на Петрол се продават акумулатори Монбат и AC Delco. Та минава вчера тоя дето ни ги кара и ги вижда изложени отвън. Скандала беше на ниво - "Луди ли сте бе? Как може да ги държите на тия минусови температури (-8°С в конкретния случай) навън? Не виждате ли, че нафтата ви е замръзнала па какво да говорим за акумулаторите?" Учтиво го попитах дали случайно акумулаторите са пълни с лукойлски дизел вместо електролит и тоя се обади на шефа и ме накараха да ги прибера на топло blowup.gif Естествено казах, че и Делко-то са навън. Шефа обаче каза, че с Делко-то от 3 години не е имал проблем с доставчика и никога не е имало ограничение кога и къде да бъдат изложени, но Монбата да влиза веднага на топло. Коментар smile157

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментар smile157

По - скоро добре известната стара максима - всичко бългаско и родно е ... негодно smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да си говорим в такива студове е много трудно... даже и за електролита .

Трябва да е със сребърни нишки (май Бош имаха Силвър) за да има по голям шанс.

 

При такива минусови температури е трудно за всеки акумулатор.

(от студ течностите и материалите се свиват, от топло се раширяват- нали така беше по физика)

 

От скромните ми познания- клетките (акумулаторни) са потопени и има някаква паста по тях. Колкото повече паста има- толкова е по-издържлив и добър акумулатора. С времето пастата се свлича и се утаява на дъното и когато стане повече утайката и се свържат 2 клетки долу посредством пастата , по-слабата умира.

Преди си спомням имаше някакви акумулатори със джоб (утайник) долу за да не се получава съединяване на 2 клетки посредством утайка и умирането на по-слабата.

 

Поне с такива впечатления съм останал- може и да греша в написаното горе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - скоро добре известната стара максима - всичко бългаско и родно е ... негодно

Не е точно така, не съм съгласен с това.

Имам български Искра от 7 години. Моята Фела зимата стои отвън и сутрин при -25С пали от раз. Тази седмица при нас бе -22С и Фелицията пали без проблем.

Ако купувате български по-добрия избор е ИСКРА :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.