Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Счупен щуцер на радиатора


Root_Youth

Recommended Posts

Здравейте отново, тъй като извънградско като карам и си държи 50 градуса, повече не може ( то в този студ) и реших днес са си направя един мод (жигула стайл) но по културно - зад решетката с черен материал. Та забелязах ,че има едно маркуче което стои до самия радиатор но не е захванато за него, едва ли не ще се излива това което тече от него върху радиатора. Оказа се като погледнах, че това е маркучето което отива към радиатора на парното , а на мястото на щуцера има видия. Явно баща ми е намерил временно решение за лятото, което явно се е оказало не толкова временно. Та въпросът ми е какво може да се направи по въпроса. Може ли да се навие някакъв нов щуцер ( в пластасата, без да се счупи, тъй като предполагам е изпечена от годините) или какво... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми имаше същия проблем това лято. На мястото на този щуцер сложи до колкото си спомням някакво медно ( не е купувано допълнително, но не помня от какво е било ), на което му направи резба и добави уплътнение.

Дупката в радиатора я разпроби с бургия внимателно и не се спука нищо. Изпили наоколо да стане плоско, за да има уплътнение и стабилност. Завинти го, колкото да хване хубаво без да се натяга и готово.

Да ти кажа мисля, че даже стана доста здраво. По-здраво е от оригиналното със сигурност. Вече половин година кара така и няма проблеми.

Успех и при теб да се получи добре! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, дано наистина се получи. Иначе и аз си представях нещо такова но се притеснявах от пластмасата, но просто ще работя по нежно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...извънградско като карам и си държи 50 градуса, повече не може ( то в този студ)...

Може - само трябва да ти работи термостата. Не вярвам да ти се охлажда тооолкова много маслото, че да охалжда и водата на 50 градуса...В смисъл ако работи термостата - и затваря малкия кръг - значи остава само картера, който си се обдухва под колата...

 

Може ли да се навие някакъв нов щуцер ( в пластасата, без да се счупи, тъй като предполагам е изпечена от годините) или какво... ?

 

Ами може, и с малко епоксидна смола / поксипол да го фиксираш и си готов! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...извънградско като карам и си държи 50 градуса, повече не може ( то в този студ)...

Може - само трябва да ти работи термостата. Не вярвам да ти се охлажда тооолкова много маслото, че да охалжда и водата на 50 градуса...В смисъл ако работи термостата - и затваря малкия кръг - значи остава само картера, който си се обдухва под колата...

 

Е това си е при работещо парно, като спра на място и градусите се вдигат. Сега сложих една преграда между решетката и радиатора, че да видим как ще е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...извънградско като карам и си държи 50 градуса, повече не може ( то в този студ)...

 

 

Е това си е при работещо парно, като спра на място и градусите се вдигат. Сега сложих една преграда между решетката и радиатора, че да видим как ще е :)

 

Иска си нов термостат :smt034 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм, добре, навихте ме .. и термостат ще сменям smile159

Ама ти още ли не вярваш? :D

 

Само да добавя:

Купи си и гарнитурата за тялото на термостата, щото при разглобяването, старата се къса. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като взимах колата и нещеше да вдига повече от 50С. Викам си предишния собсвеник е махнал термостата. Сложих пред радиатора брезент и така го наместих, че да не надхвърля 85С като се движех по магистралата. В града откривах радиатора повече. Временно решение, докато не отворих термостата. Беше някак изкривен от нещо и не затваряше.

 

Като изчегъртващ старата гарнитура, внимавай да не попаднат парченца в блока. При мен се отчупи малко парченце достатъчно да се задръсти някъде. Но засега не съм имал проблеми.

Често се късат болтовете при отварянето на термостата. Моите се скъсаха, и след като разпробих старите сложих болт и гайка.

Успех с ремонта! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.