Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

лампа за маслото


todor

Recommended Posts

Здравейте,вече една година от както я имам тази кола и днес ми направи впечатление,че когато завъртя ключа на талото както си му е реда светват всички лампи.След няколко секунди започват една по една да угасват,остава само лампата за зареждането.Та въпроса ми е,не трябва ли преди да запали двигателя да остане да свети и лампата за маслото и веднага след запалването да изгасне.Ако има значение колата е Октавия 1.9тди 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко са дразниш - неделя е - народа е по балкани и механи, нема тука да кисне. :mrgreen: smile027 Иначе на въпроса ти - при мене свети тази лампа, заедно с другата, за акуто, след като всичко останало изгасне. Октавия 1 1,9 ТДИ, 2006.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колеги нормално е да свети дори и 1 секунда след запалването има датчик за налягането на маслото и докато тои не каже че налягането е добре лампата няма да угасне и също така светла лампата и ако нямаш масло-под минимума си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нормалното при всички коли които съм карал до сега е да изгасва след запалването,но при тази не е така.Затова питам как е при вас.Да не би да минава този сигнал през компа и по време на движение да се включва ако има проблем или моята нещо да е прецакана и автоджамбазите да са вързали датчика към някой друг който се гаси от компа.Но от друга страна ако пък имам проблем с налягането на маслото,до сега щеше да се е предала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имам кади 2001 tdi и днес обърнах внимание на лампата и аз забелязах,че тя гасне преди да запаля,което ме навежда на мисълта,че при теб всичко е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за отговорите,но до тук не разбрх със сигурност дали тази лампа трябва да гасне преди запалването или не.Моля за още мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,разбира се че е нормално,когато въртиш на стартер нали помпата вдига масло и лампата гасне секунда преди да запали двигателя,ако нещоо не е нормално вече щеше да питаш,колеги как се сменят основни и биелни лагери или нещо подобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, просто вяроятно тя се пали от сигнал от контролера, който отчита, че няма въртене на двигателя и затова я гаси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ех,голяма тема дръпнахте за 1 ламба ,дето всеки като се качи и му е пред очите.Още на Голф 3 като запалиш и лампата изгасва дори и да му откачиш датчиците за маслото-ха сега ква е таз магия :D smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то вярно,че от едно няманищо направихме цяла тема ама за пръв път виждам тая лампа да работи по тоя начин и ми се струва доста странно,та за това питам при вас как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш сериозен проблем, спомена нещо за джамбази по-горе. Ако си си купил колата втора /или n-та/ ръка, това е едно от нещата които трябва да провериш. Това не е лампа за ниво на масло, а за налягане. Може да са ти я вързали примерно с лампата за еърбеците, тя гасне след определено време, но лампа за налягане гасне след вдигане на налягане на маслото /не на самолета разбира се/. Така, че виж си системата, може да ти е ниско налягянето на празен ход. Това означава при дизелите доста проблеми по маслена помпа, лагери основни и биелни и лагери на разпределител. Не искам да те плаша, но ако наистина тази лампа ти е вързана към някоя друга, очаквай проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти наясно ли си въобще? Девета година имам Октавия 1, 1,6 и винаги остава да свети само лампата "акумулатор" преди да се стартира двигателя. Предлагам да закрием темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наясно съм с някои неща, но ми объркахте представите за автомобил. Виждал съм и съм карал поне тридесет - четиридесет модела, като почнете от Шевролет Спарк и стигнете до Мерцедес МЛ 65 AMG на всичките им гаснат лампите за маслото, след запускане на двигагеля. Това е първия автомобил, за които чувам, да му гасне лампата преди да вдигне налягане на маслото. Е винаги има първи път. Като мина през Габрово, ще пробвам да се отбия и да ми демонстрираш лампа за масло, гаснеща след подаване на контакт и без запуск на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти наясно ли си въобще? Девета година имам Октавия 1, 1,6 и винаги остава да свети само лампата "акумулатор" преди да се стартира двигателя. Предлагам да закрием темата.

аз я карам от девет седмици, но съм наблюдателен. само батерията остава да свети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наясно съм с някои неща, но ми объркахте представите за автомобил. Виждал съм и съм карал поне тридесет - четиридесет модела, като почнете от Шевролет Спарк и стигнете до Мерцедес МЛ 65 AMG на всичките им гаснат лампите за маслото, след запускане на двигагеля. Това е първия автомобил, за които чувам, да му гасне лампата преди да вдигне налягане на маслото. Е винаги има първи път. Като мина през Габрово, ще пробвам да се отбия и да ми демонстрираш лампа за масло, гаснеща след подаване на контакт и без запуск на двигателя.

това не е просто автомобил. това е шкода. така че не я сравнявай с други марки. smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз винаги съм знаел, че това е друга работа. Преди двадесетина години сваляхме с чичо ми двигател на 105-ца. Аз завършвах ДВГ в Механото. Изненада. Подпряхме двигателя на трупчета и махнахме купето напред. Прав си това не е обикновен автомобил и не може да се сравнява с други марки. Съжалявам, явно аз съм в грешка, просто се опитвах да помогна. Поздрави и извинявайте за спама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.