Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблем със загряване на кабел.


rsof

Recommended Posts

На жената колата здаде фронта.... :? да кажа горе долу за какво става въпрос , значи колата изгасва и губи всякакви тоци, аз отварям капака на двигателя и ми намирисва на изгоряла пласмаса , гледам към акумулатора от там идва , отварям капака на кутията с предпазители върху него и виждам това dsc00221800.th.jpg предпазителят е 110 ампера и се е стопил и от там няма и захранване и до таблото с многото бушони в купето на колата а също така и до стартера. dsc002218001.th.jpg Днес сложих един предпазител да пробвам какво ще се получи, колата си заработи както си е била винаги но проблемът е , че кабелът започва да се нагрява малко по-малко и изгасих колата да не се запали нещо...! Според вас от къде може да идва проблема като нямам проблем с разреждане на акумулатор и с отечки :?:

 

П.п. Загряването на кабелът започва само когато колата е запалена (не съм пробвал да е само на контакт без да паля)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж алтернатора как зарежда може да презарежда

 

Измерих 14.2 волта докато работи на място , а акумулатора си показваше 12,4 -значи е зареден добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е пипано нищо по колата , иначе аз щях да се светна от къде идва проблема :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много е вероятно да няма проблем с консумацията,а проблема да е в обувките,веднъж,като се окислят или са били разхлабени,започват да греят и в твоя случай единствения вариант е да ги смениш с нови /или втора употреба/ .ако имаш проблем с консуматор ще ти горят бушони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че проблема е в стартера(при положение че този бушон е за стартера). Ама за тези работи си трябва око да види, ръка да пипне... 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще е почвам тези дни ,че днес вали за съжаление а нямам гараж.Ще проверя цялата верига , стартера и имам съмнение към подгряващите свещи и релето.

 

П.П. И една молба към който знае какъв номер ми е дебитомера и трябва ли да има терморезистор на него..? Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш, че кабела се загрява постепенно.

Ако е едновременно по цялата дължина - окъсяване както е писал ikonoma.

Ако загряването започва първо до клемата - работата е ясна. Добро почистване, както са писали колегите.

И още нещо - при изгаряне на такъв мощен предпазител може да се получи метализация на пластмасите около него. Имал съм такива случаи, макар и не на автомобил. Почисти ги добре.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалих клемата която се оказа доста корозирала за мое учудване и е почистих добре , стегнах е наново и сега всичко е ОК.

Благодаря на всички smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам в този случай да се запои зачистения кабел към обувката - по този начин ще се предотврати последващо ново корозиране и окисляване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.