Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Fabia-MPI или HTP


yago

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам нагласата да си купя Fabia като съм се спрял на MPI 1,4 74KW.(приготвил съм към 6-7 х.лева)

Питането ми е дали този мотор(MPI) е по добрия вариант от 1,2 HTP .Колата ще се кара не много често,като предвиждам монтаж на газов инжекцион.

Като поддръжка има ли разлика в парите за консумативи,разлика в живота на двигателя и други поддробности които незнам.Не отказвам и подробности и за цени на консумативи-ремъци,тампони,носачи,масла,гуми.

 

Ще съм благодарен на всеки за помоща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и както казва Мечо Пух:

-Колкото повече - толкова повече.

Взимай по-големият мотор и не му мисли. Повече ресурс = по-голям двг = по-дълъг пробег... smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdr.,

1.4 MPI, за което говориш е доста неикономично. Гълта си и то сериозно. Лично аз не мога да падна под 11/100 градско. Прочети дали са доволни колегите от газов инжекцион на този двигател и какви са съветите?

1.2 Htp е според мен слабичък мотор за тази кола. Разбира се това, както и предното наблюдение са строго индивидуални наблюдения. Карал съм 1.2 хтп само натест драйв и останах адски разочарован, но пък това е прердпочитаната кола на всички бакшиши.

Защо не погледнеш и дизеловите мотори?

поздрав

NEW OOPS...Наблюденията ми са за ФАБИЯ 1. За Фабия 2 не мога да коментирам.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdr.,

1.4 MPI, за което говориш е доста неикономично. Гълта си и то сериозно. Лично аз не мога да падна под 11/100 градско.

че пък 1.2 HTP е много икономичен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdr.,

1.4 MPI, за което говориш е доста неикономично. Гълта си и то сериозно. Лично аз не мога да падна под 11/100 градско. Прочети дали са доволни колегите от газов инжекцион на този двигател и какви са съветите?

 

Твоята Фабия е с някой от старите 1.4 Фаб 1 има 3 вида 1.4, и твоя сигурно е чешкия, той си гори най-много. Колегата говори за Фабия 2 двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти тема с малко цени на консумативи от ЕТ: viewtopic.php?f=8&t=16056

 

Щом колата ще се кара малко и предвиждаш газова, значи градският разход не е толкова определящ.

Пък и е вярно, че разликата в разхода на двата мотора при малко каране едва ли е огромна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Zdr.,

1.4 MPI, за което говориш е доста неикономично. Гълта си и то сериозно. Лично аз не мога да падна под 11/100 градско. Прочети дали са доволни колегите от газов инжекцион на този двигател и какви са съветите?

 

Твоята Фабия е с някой от старите 1.4 Фаб 1 има 3 вида 1.4, и твоя сигурно е чешкия, той си гори най-много. Колегата говори за Фабия 2 двигатели.

 

NEW OOPS...Наблюденията ми са за ФАБИЯ 1. За Фабия 2 не мога да коментирам.! Извинете за объркването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нагласата да си купя Fabia като съм се спрял на MPI 1,4 74KW.(приготвил съм към 6-7 х.лева)

 

 

Твоята Фабия е с някой от старите 1.4 Фаб 1 има 3 вида 1.4, и твоя сигурно е чешкия, той си гори най-много. Колегата говори за Фабия 2 двигатели.

 

Как реши че става дума за Фабия 2

 

и колко двигателя 1.4 MPI 74KW - има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нагласата да си купя Fabia като съм се спрял на MPI 1,4 74KW.(приготвил съм към 6-7 х.лева)

 

 

Твоята Фабия е с някой от старите 1.4 Фаб 1 има 3 вида 1.4, и твоя сигурно е чешкия, той си гори най-много. Колегата говори за Фабия 2 двигатели.

 

Как реши че става дума за Фабия 2

 

и колко двигателя 1.4 MPI 74KW - има

 

И за Фабия 1 да говори все едно, тези двигатели 1.4 74кв не горят толкова колкото чешкия на колегата. Това отбелязах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме прощовате, ама и чешкия 68 к.с. (50 кВт) и половия 100 к.с.(74кВт) са си много добри двигатели. Конкретно за чешкия, мога да кажа че набира на ниска скорост много по-добре от половия. Двигателя си дава мощност в целия диапазон, докато втория се събужда след 3000 оборота. Горе долу е като старите коли с турбо дупка, само дето е атмосферен. Имам известни съмнения, че това може да се дължи и на електронните помащници на втория, но от 3000 нагоре си набира добре.

Сега за кола на старо, втория си е в горната половина на предлагане и идва стандартно с ABS, ASR, а за някои пазари и ESP. Предлага се от ниво амбиенте(преди комфорт) с повече глезотии, а оттам и повече ядове. Насочи към моделите след фейслифта (мое мнение).

smile191 Повечето двигатели на Шкода имат две модификации. За 74 кВт двигателите са AUB и BBZ. Първите цифри от номера на двигателя. А за Ф2 двигателя е 1.6 76кВт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз искам и да има повече глезотийки,затова се оглеждам за ниво елеганс.Предпочитам коли купени от ЕТ за да имат сигурна история.Има доста добри оферти за коли които те предлагат,лошото е че много бързо ги пласират и трябва да се проверява всеки ден.

А относно двигатели AUB и BBZ кой е за предпочитане като поддръжка и монтиране на ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ дали предлагат и други автомобили, неописани на сайта им?

По прринцип ...да. Имат някакви останки, които може да се поръчат от по -старите модели.

До м. ноември можеше да се поръча и по-стар модел, ако клиента е склонен да изчака поръчката

поздрав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да ми прати снимки на комби седан или хечбек преди фейслифта и след това.

Ето ти двете фабии

IMG_57543.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdr.

Ако почакаш малко (никъде не мога да намеря фотоапарата.... и чорапи де :) ), ще пусна и на Фабия I Sedan (Най-готината от всички....да знаеш). Те колегите с комбита и хечбеци...вкус нямат.... :):):) и когато избират (коли де :) ) отзад не поглеждат.

на здрраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ дали предлагат и други автомобили, неописани на сайта им?

По прринцип ...да. Имат някакви останки, които може да се поръчат от по -старите модели.

До м. ноември можеше да се поръча и по-стар модел, ако клиента е склонен да изчака поръчката

поздрав.

 

Не, не питам за обратно изкупените. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ЕТ дали предлагат и други автомобили, неописани на сайта им?

По прринцип ...да. Имат някакви останки, които може да се поръчат от по -старите модели.

До м. ноември можеше да се поръча и по-стар модел, ако клиента е склонен да изчака поръчката

поздрав.

 

Не, не питам за обратно изкупените. :)

 

02/813 700 - тук ще получиш най-точен отговор на въпроса си smile049.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте,искам да споделя моето мнение за новата Fabia 1.4 mpi 86к.с.,първа регистрация 29.12,2009г.мотора е уникално добър и икономичен,да не говорим че впръскването е много по добро и работи под по голямо налягане,а и динамиката е по добра от HTP -то,разход градско около 7,5- 7,8л.по борд компютъра, а на 5 та с около 60км,дава временен разход 4,6-4,8л.Извън градско при средна скорост 120 харчи около 6,0.....

Късмет с новата покупка,ако искаш пробвай в Еуротек София имат супер цени на употребявани автомобили,и имат сервизна история........ smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте, и аз съм с нова Фабия комби с 1.4 MPI 86 к.с. Извънградско още не съм я пробвал, но в града ми дава 7.2 - 7.3 на колонка, при спокойно плавно каране и още от 50км/ч на 5-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.