Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

AutoBild - не ги разбирам...


Mishelle

Recommended Posts

От доста време на сам забелязвам, че в това списание аршина не е един и същи за всички. Интересен, както и озадачаващ за мен е подхода на авторите в някои от статиите, когато става въпрос за описване таблото на някои автомобили. Последния пресен за мен пример - броя им от 7-13.01.2010 г.

 

Първо на стр. 22 имаме сравнение между две комбита - Е класа и Супърб. За таблото на Мерцедес, което е богато на копчета и функции, за разлика от Супърб, пишат "висококачествен и с безупречна функционалност". От друга страна за Супърб спестяват коментара за по-постното от към копчетии табло.

 

Минаваме на стр.30, където виждаме новата Астра и Голф. В Астра има повече бутони по таблото, но вместо да подчертае функционалността, автора си е изкривил душата и е написал "трудни за управление бутони", а за Голф - "скромен, но прегледен".

 

С други думи в това списание когато се пише за автомобил от висок клас повечето бутони ги свързват с по-добра функционалност, респ. глезотии за водача и го подчертават в материала, а когато основния конкурент на "вездесъщия" Голф е с по-добро табло - не го признават, а споменават за "прегледност" при Голф. Ами то по тази логика таблото на 120-ката ми е по-добро от това на Голф - още по-прегледно е поради липсата на много копчета... Да взема да го снимам и да им го пратя в централата на VW с коментара, че има какво още да учат...

 

И друго. Не съм се задълбавал в точките за подробната оценка при сравнението Голф-Астра, но на първо четене ми направи впечатление, че дават повече точки за екология на Голф, а на съседната лява страница, при техническите данни виждаме:

Астра - разход: 6.9л А95/100 км, вредни емисии: 164 г/км;

Голф - разход: 7.2л А95/100 км, вредни емисии: 171 г./км

Излиза, че май имаме скалъпване на общата оценка, като целта е била Голф да е на челната позиция. Ама някой си е забравил калкулатора в къщи и в редакцията не са му отпуснали служебен... Та това ме навежда на въпроса - меродавни ли са всички стойности във всички таблици при подобни тестове?

 

А да видим това? С голям и болд шрифт автора е написал: "силната страна на Голф е комфортът на пътя". А в съседство, при описанието на Астра, в самия текст с нормален шрифт пише: "Астра ще ви вози толкова меко и спокойно по пътищата, че дори и водачите на Голф ще ви завидят". И кое последно е вярното? Явно според нечии интереси някои журналисти и критици не искат да признаят, че Голф вече не е толкова добър, колкото беше, а Астра - вече е много по-добра от миналите поколения.

 

И не на последно място. Харесвам новата Астра, макар това да не е моя автомобил. Но да кажеш на черното бяло ... не върви. Пък и то по улиците се вижда мнението на хората, избрали нов автомобил от магазина... Май вече освен "аман от пернишки Голфове", ще трябва да казвам като си купя автомобилно списание "аман от медийни Голфове"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile001 Юли, аз теб не те разбирам :D! smile049

 

Какво се задълбочаваш от тези..........!

 

При тях от край време е едно и също, аз спрях да ги купувам одавна. (година може би)!

 

При тях всички тестове се печелят по следния начин (поне 80%).

 

Ауди,БМВ и Мерцедес- винаги Аудито е победител цена,качество .

 

Винаги Голфа е победител!

 

Един път дадоха по добра оценка на Шкода Суперб срещу Пасат.

В следващия брой веднага ги сравниха пак- ама комбита и хоп ПАСАТА 1ви!

 

Те там все едно и също си пишат от край време!

 

При тях... излезе ли нов Голф- веднага го сравняват и веднага бие. Фият при техните тестове...все едно е правен от неграмотници!

 

Хич вече не го и купувам. Чашата беше, когато преди време в 2 -3 отделни тестове на бегачки по 2ки . Кола на която определено симпатизирам Рено Меган РС беше изкарана...... А Рено с тяхната РС модификация се прави от Рено спорт и е съвсем в друго измерение. Хората не слагат 2.0Т 200коня и готово. Работят по окачване ,спирачки и прочие. Много по напред е от ОПЦ на Астра ако става въпрос за комфорт и управление- Астра страда от недозавиване,да не говорим за задното и окачване понеже доста се интересувах миналата година когато бащата ме натискаше да си сменям колата и вариантите бяха Фокус СТ,ОПЦ или Меган РС.

А при тях....кой излезе първи- оооо, свещен ГОЛФ ГТИ, въпреки, че е най-бавен и най-каталясал,че и скъп си го забучиха 1ви и то с разлика!

 

(ама сега като се замисля, може би е заради карирания "шотландски" интериор) smile168

 

ЕВАЛА!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Mishelle" - Юлкааа.. Методите на сравнение, според мен поне, винаги са били съмнителни. А ТИ чак сега се възмущаваш smile021 В другите списания, нещата не седят много по-различно. Защо не си набележиш журналисти, чието мнение, се припокрива в най-голяма степен с твоето, и да си следиш сериозно техните статии, а с останалите просто да се забавляваш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися, прав си брат. И аз отдавна спрях да го купувам редовно точно поради неточната (да не кажа - в много случаи невярна) информация. Но чат-пат взимам по някой брой и го хвърлям в багажника. Идеята е да си "убивам времето" когато понякога това се налага, вместо да чопля семки, да пуша фас след фас или да се наливам с кафета. Иначе идеята ми с тази тема беше по-скоро свързна с въпрос, на който едва ли някой със сигурност може да отговори. Ясно е, че на автомобилна тема (и не само) е трудно човек да бъде абсолютно безпрострастен, колкото и голям професионалист да е. Все някъде ще проличи нотка на лично мнение, в което няма лошо. Ама с такива тестове, като изброените горе нещата от една страна будят насмешка в читателя, а от друга предразполагат към въпрос - дърпа ли някой конците?

 

Аз списания не купувам изобщо. Напълно излишни са при наличие на интернет.

Без лоши чувства, ама при тази логика вземи да консервираш 120-ката, прибери я в гараж, защото в нета е пълно с автомобилни симулатори. При това с двигатели х10+ коня на твоята smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид, че в мрежата се открива много повече информация.

Има мнения по форумите на специалисти и такива, които се мислят за такива. Пълно е и с форуми за различните марки и модели автомобили. Човек се усведомява и си сглобява пъзела постепенно.

Всеки автомобил си има и лоши и добри страни, защото не са правени за един единствен човек. А той си избира според възможностите, предпочитанията и пристрастията си.

Ето, примерно на мен не ми харесват някои от екстрите на определен автомобил, защото всичко се усложнява многократно ( многократно повече дефекти и нищо да не можеш да пипнеш сам ) и не ми се търчи по сервизи, не ми се дават 2000лв. за изгоряла и-схема. Или за какво ми е това подгряване на седалките, като не се намирам на полюсите - все едно ще се поледиш, ако седнеш. Защо ми е джип за да ида до работата, като не се намира високо в балкана, а на 10км в града, и да горя 20 и косур л. гориво по задръствания. Защо ми е да се мъча да си извивам ръцете като някой шаолинец, за да бръкна и откача някаква дребна част по мотора, и да не се налага да го разглабям наполовина.

Някои правят всичко само за гъ*ария. Аз предпочитам да си добавя това, от което може да имам нужда в колата ( по мой вкус ), а и също като цяло да има по-красив вид. А пък е яко, ако сам успееш да измислиш как да подобриш нещо по колата.

Хората сме с различни вкусове. Не сме еднакви, и затова има толкова противоположни мнения за една и съща марка/модел кола.

Аз мисля, че трябва да срежем конците, за да не ни ги дърпат на нас ( много хора остават излъгани от такива списания ). Търсиш информацията от сигурни източници и преценяваш. Важен е опита ( "...не питай старо, питай патило" ).

Харесвах симулаторите, докато не се качих в истинска кола ( 120-ка ). Не че не съм карал и други коли, но тази ме устройва напълно за моето ежедневие. За съжаление в момента нямам гараж където да я прибера, и където да си я работя спокойно. А друг автомобил нямам.

Да речем, че започвам да търся по-мощна кола с екстри. Има примерно такава вероятност.

Ами ще се ровя и проучвам където мога. Просто ще имам по-голямо доверие на приятели, колеги и на интернет от колкото на различните списания, където се борят за рейтинг и т.н. и един път като се напечата изданието и край. С грешки или без в него - по-скоро ще ме е яд, че съм си дал парите за разни фуклювци. И на един това не му харесало, на друг - онова. Важното е на мен дали ми харесва. Защото като подмина с 120-ката някой и го видя да се подхилква на колата и мен, може тъпо да ми става, ама хората които съм возил все са брейкали от кеф на возията. И ще продължавам да си карам колата ( защото мен ме кефи ), докато не ми забрани закона примерно. :D

 

П.п - Mishelle, в никакъв случай не те поучавам или нещо подобно, а просто използвам свободата на форума да изкажа своето виждане за атомобилните списания. :smt017

П.п2 - От както баща ми чете подобно списание все ме врънка да събирам за по-модерна кола, пък после пак ми разправя колко проблемни са и за какво е горд с неговата 120-ка'82. И както я е мъчил през годините без да и е правил кой знае какви ремонти направо и се чудя, че още си държи пътя. Снощи пак е дрифтил с нея на връщане от работа. smile048

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.