Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgшкода_събор

Фелиция 1.9 дизел


Bisian

Recommended Posts

Здравейте - размсъждавам дали да купя Фелиция 1.9 дизел, декември 98-а. Никъде не намерих на куп описание за коолата, плюсове и минуси, разход, подръжка. разчитам на вашия опит. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте - размсъждавам дали да купя Фелиция 1.9 дизел, декември 98-а. Никъде не намерих на куп описание за коолата, плюсове и минуси, разход, подръжка. разчитам на вашия опит. Благодаря предварително.

много здрава и ако е с помпа бош а не лукас и сравнително бърза-по бърза от 1.3 събратята си :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много здрава и ако е с помпа бош а не лукас и сравнително бърза-по бърза от 1.3 събратята си :mrgreen:

а сега де - мотора е wv

Мотора го знаем. колегата има предвид нафтовата помпа от кой модел ще бъде. Но може да не се задълбочаваш чак толкоз :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте - размсъждавам дали да купя Фелиция 1.9 дизел, декември 98-а. Никъде не намерих на куп описание за коолата, плюсове и минуси, разход, подръжка. разчитам на вашия опит. Благодаря предварително.

Пич имам 1,9Д ноември 2000г. не слушай лаиците , ако е с БОШ може да караш и с нафта менте , но аз съм с ЛУКАС а и повечето ШКОДИ са с тази помпа.Сипваш на ОМВ или ЛУКОИЛ и нямаш проблеми.Относно подръжката СУПЕР евтин автомобил , ако нещо не ти е ясно питай! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Кво да ви кажа? Имам1.9 фела дизел, дадох 3 хилки докато дойде от австрия. Сега ролката на вала на алтернатора взе да стърже и струва 80лв, подир нея сменям и реле-регулатора, заедно с четкодържателя. Да ама на ротора на алтернатора му е износено на бразди колектора медния. От СТИАДОР сливен незнам колко ще ми вземат за смяна на колектора.Но самата рролка плюс регулатора и ремъка итруда отиват към 200 лв.Като сменя и антифриза, ме заболя портфейла. На самарата за 400лв бутала сегменти и ремонт на глава ми излезе, а тук за няколко въшливи железа. Това е горчивата истина. Фелициите с гени от Фолксваген излизат скъпо за ремонт, иначе върви 100 пъти по добре от ладата ми бившата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Ами нормално е колега, от кола 500 000км какво очакваш. Не гледай километража... ;) И ако ти се струват много пари за поддръжка на този дизел - не си вземай по новичките около 2000-2004г, че тогава какво те чака....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ви кажа? Имам1.9 фела дизел, дадох 3 хилки докато дойде от австрия. Сега ролката на вала на алтернатора взе да стърже и струва 80лв, подир нея сменям и реле-регулатора, заедно с четкодържателя. Да ама на ротора на алтернатора му е износено на бразди колектора медния. От СТИАДОР сливен незнам колко ще ми вземат за смяна на колектора.Но самата рролка плюс регулатора и ремъка итруда отиват към 200 лв.Като сменя и антифриза, ме заболя портфейла...

 

Човек, ти къде отиде. Това преди всичко е Шкода. 200 лв за алтернатор - дълбоко ме съмнява!

колектора се престъргва на стругар. Нямам 1.9 но не вярвам да е нещо по - съвършено от 2 съчмени лагера или втулки. Четкодържателя най - вероятно 2 ра ръка не е скъп, дори и в магазина в казанлък нов едва ли е тая маса пари за която иде реч. 160 лв беше ремонта на алтернатор на Опел Омега 2.5 тди с БМВ мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизелите единственото предимство е разхода на гориво и горе долу въртящият момент всичко друго в сръвнение с бензиновия двигател е недостатък като включим и разхода за по големи ремонти :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи, скъпи колко да са скъпи? Мотора е ако не се лъжа от голф с фланец към шкодовата кутия.

Един вестник на масата свалям динамото, мия го ремонта няма да ми излезе повече от 60-70 лв, ако пък е чак толкова зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво да ви кажа? Имам1.9 фела дизел, дадох 3 хилки докато дойде от австрия. Сега ролката на вала на алтернатора взе да стърже и струва 80лв, подир нея сменям и реле-регулатора, заедно с четкодържателя. Да ама на ротора на алтернатора му е износено на бразди колектора медния. От СТИАДОР сливен незнам колко ще ми вземат за смяна на колектора.Но самата рролка плюс регулатора и ремъка итруда отиват към 200 лв.Като сменя и антифриза, ме заболя портфейла. На самарата за 400лв бутала сегменти и ремонт на глава ми излезе, а тук за няколко въшливи железа. Това е горчивата истина. Фелициите с гени от Фолксваген излизат скъпо за ремонт, иначе върви 100 пъти по добре от ладата ми бившата.

 

Щото е стара кола,още повече и нов внос.

(разбирай,карана до последно и хвърлена при неко сръбски циганин за продан smile092 )

Стига си хленчил. :evil: Нормално е да е така. smile049

Дано само това да е проблемът на колата,който си описал ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте - размсъждавам дали да купя Фелиция 1.9 дизел, декември 98-а. Никъде не намерих на куп описание за коолата, плюсове и минуси, разход, подръжка. разчитам на вашия опит. Благодаря предварително.
Ако това ще ти бъде полезно... http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10326.html
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизелите единственото предимство е разхода на гориво и горе долу въртящият момент

 

Е то това е повече от достатъчно..

Имам и бензинова и дизелова кола -

Софийски задръствания:

бензин - 14/100

дизел 6.5/100

Ама ще кажете - бензина ще му сложим газ. Ами дизела - ако го мина на олио от ресторантите?? smile091 smile091

 

Сериозно по темата - колега, ако си спокоен шофьор и не си стрийт рацер - дизелът е много приятно нещо - хубав въртящ момент при ниски обороти и т.н., може да тегли две ремаркета(или две Шкоди хаха). Неудобството е, че доста рацери има по пътищата, а и има разни такива "неориентирани чичовци", които просто са си купили нови коли(всички нови коли са излишно мощни) и понякога няма да ти достигне мощност за да разрешиш конфликтна ситуация, колкото и да предвиждаш напред. Последното е задължително ако караш атмосферен дизел - 5-6 километра напред трябва да предвиждаш изпреварванията и да се оглеждаш за нископрелитащи отзад. Но пък кеф си е равномерния ход на дизела.

За особеностите на конкретния двигател колегите са казалим не мога да допълня, защото никога не съм виждал/чувал точно 1.9 на Фелиция :(

Това което са ми казвали е, че поддръжката, масла, филтри, ремъци ролки, голям акумулатор, евентуално подгревни свещи е по-скъпа от на бензинката(нормално), но това важи за който и да е дизелов агрегат.. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пораженчески може да съм прозвучал, но вижте сега алтернатора вече е ремонтиран и всичко си е както преди, колата пее и върви. Стиадор ми взе 25лв за смяна на колектор идва пъти разкарване на динамото от Сливен до Ямбол, че след набиването на новия колектор пак ми светна лампата на акумулатора. Доплатих 88лева за ролка на генератора, че шумеше при увеличаване на оборотите на двигателя. Верно е че едно престъргване на струг щеше да е същото, но сметнах, че веднъж се сваля алтернатор и следващите 100 000км нямам намерение да го пипам. В същото време смених антифриза за 30лв G12 червения и за 25 нов пистов ремък и 90лв труд за сина на бай Стоян, че два пъти сваля радиатор заради алтернатора. Общо 246лв.

 

А шкодата от Австрия е карана по 8000км на година,15 годинишна е и е от роднина, емигрирал навремето, и след смъртта му родствениците продадоха в центъра на Виена къщата, пък аз взех колата да не отиде за скрап. Бе какъв скрап, тя свети отвсякъде, даже майсторите ме питаха дали ми е нов двигателя. Няма масло грам по него теч, на 10000сменям маслото-колкото налея толкова източвам, отзад ауспуха не пропушва. А самарата гореше литър на хиляда км, след ремонта разхода на масло намаля наполовина.

Та доволен съм от дизеловата шкода, джоба ме заболя щото съм малко безработен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та доволен съм от дизеловата шкода, джоба ме заболя щото съм малко безработен.

 

Така си кажи ;) Моята по тази причина ще остане около месец без масло, а когато скоро падне снега, ще се зазимяваме :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Преглеждах си темите и реших да споделя какво се случва с Фелицията след три пълни години експлоатация и 36000 км, навъртени от 176000 нататък.

След рекапитулацията се оказа, че средният разход за тези 36000км и 3 години каране е 5.17 литра на 100 км..Досега съм пръснал около 4700 лв. за гориво, около 3000лв за докарването от Австрия и 1000лв за съединител, ремонт генератор, гуми и др.дреболии. Гадното е, че си загубих флашката с екселския файл с разходите, да се видят подробностите. Масло не съм доливал, двигателят още не съм го мил.

post-4849-138453420785_thumb.jpg

post-4849-138453420792_thumb.jpg

post-4849-138453420793_thumb.jpg

post-4849-138453420795_thumb.jpg

post-4849-138453420796_thumb.jpg

post-4849-138453420798_thumb.jpg

post-4849-138453420799_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

И понеже помпата - ГНП-то май уйдЕ в небитието. Казвам рекапитулация:

 

Точно 60 месеца е карах колата, разход - на месец средно по 900км.

122 лв гориво на месец, две години на биодизел.

88 лв месечно за поддръжка, такси и данъци.

26 стотинки на километър. 

 

Мисля, че колата даде най-доброто от себе си. И ще почива в мир.

 

Не съм я разкомплектовал, ако някой я иска, да си дава офертата и да я влачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.