Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Всмукателен Колектор


q212

Recommended Posts

Хора помогнете !!!!

Разцепих колекторните тръби докато си регулирах газовата . Май се престарах малко :D

Проблема е че са пластмасови и сега не мога да си намеря такива . Обърнахме цяла София и НЕ И НЕ !

Ако някой знае от къде мога да се сдобия с такова творение на съвременната мисъл или знае метален заместител ще му бъда много

благодарен !!! Оctavia 1 / 1.6i / 75hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора помогнете !!!!

Разцепих колекторните тръби докато си регулирах газовата . Май се престарах малко :D

Проблема е че са пластмасови и сега не мога да си намеря такива . Обърнахме цяла София и НЕ И НЕ !

Ако някой знае от къде мога да се сдобия с такова творение на съвременната мисъл или знае метален заместител ще му бъда много

благодарен !!! Оctavia 1 / 1.6i / 75hp

На Голф 3 е същата, един приятел имаше същия проблем и стана идеално. търси, за тях има. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенна газова с 2 плювалки ама не смогнаха smile049

Аз от 3 години я карам така и съм много доволен , харчи като на бензин и си върви като на бензин .Само по нанагорнищата е лееееко по маломощна .Та реших да направя профилактика на газта и се нагласих :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още един въпрос-този мотор с газово достатъчно динамичен ли е или може да се желае повече?

питам защото съм се спрял на него ама тези 75 к.с. ми се струват малко за това купе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа честно , тежко е купето за този мотор . Наистина по-пъргава е от колкото си мислех но това се дължи на дългите скорости и добрия диференциял което се отразява на максималната скорост .На 5-та с 3000 оборота карам със 130 км.ч. .Плащам минимален данък но сега като човек който е опитал , бих си взел поне следващия по мошност мотор .

Абе извода от толкова много приказки е че НЕ СТАВА и харчи около 10 л. на 100км. smile049

 

А за газта при мен е 1 към 1 няма разлика за мен поне !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по моя въпрос ! В Шкода на Сточна гара - 1000лв. а в ЕураТек 510лв. и във VW също 510лв.

Та сега се чудя от къдеееее ли да го купя ? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по моя въпрос ! В Шкода на Сточна гара - 1000лв. а в ЕураТек 510лв. и във VW също 510лв.

Та сега се чудя от къдеееее ли да го купя ? :-k

Е как стана така, цените в ЕТ по ниски smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И то 2 пъти !

 

М-у дръгото преди време ми трябваше съединител и заден стоп и първо там отидох .

Съединителя ми го продаваха на 200лв. съединителен и 250лв. притискателен диск ! Стопа 120лв.

Купих само стопа . Отидох в обикновен магазин и си купих за 95 лв. всичко + лагера .

За Голф , Поло и Ауди разбира се АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ КОМПЛЕКТ

След време намерих в Български on-line магазин комплект ТУНИНГ стопове за 140лв - И ДВАТА !!!!! но вече беше късно .

В България търговията е безобразно не-контролирана !

За това ПАЗЕТЕ СЕ БРААААТЯЯЯЯЯЯЯ !!! :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие по моя въпрос ! В Шкода на Сточна гара - 1000лв. а в ЕураТек 510лв. и във VW също 510лв.

Та сега се чудя от къдеееее ли да го купя ? :-k

Е как стана така, цените в ЕТ по ниски smile049

Има грешка някаква. Няма такъв колектор (на този мотор) даже и оригинален за 1000лв, нещо са се объркали или са се шегували момчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грешка , дал съм им номер на часта ( No-032 129 711 G ) плюс това тези колектори са пословични с това че

трудно се намират . Не се опитвам да убедя никой в нищо , просто цитирам факти .

Та нали и будали трябва да има , че да може хората изхранващи се от търговия ( далавера ) да преживяват някък !

И с кой акъл си мислите че цените в ЕТ са по високи . Та нали те са директни вносители ! Плюс това те не се изхранват от търговия на части

а ги внасят защото поддържат автомобили в гаранция (предимно).Аз ще си отрежа главата ако видя някой в Бг да продава

по - евтини ОРГИНАЛНИ части за Шкода от тях .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря малко пристрастно защото съм работил в търговска фирма и знам че до крайния клиент цената е поне + 400%

Сигурен съм че ако поръчаш нещо от Шкода в Чехия + доставката с DHL ще ти се върже по малко и от ЕТ с около 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......................................................................Аз ще си отрежа главата ако видя някой в Бг да продава

по - евтини ОРГИНАЛНИ части за Шкода от тях .

А , сега за главата :-k , преден фар за ОСТ II - 1Z1941017C в ЕТ е 402,16 лв. а на Сточна гара в С-я е 335,00лв.

И , за коя глава ставаше въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на сточна гара и тампоните за фабията ги продават по-скъпо отколкото в Еуратек..

А , пък лагерите за пр.главина ги продават по - тънко от ЕТ , що ли!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е ! Намерих си колектора ! :D

Да ме прощават търговците които убидих .

Мисля че това е форум в който собствениците на Шкоди да си помагат !

На колегата rgc мога да му кажа само да си прегледа цените :D и друг път да не ми ги праща на Л.С. Нека всички да се посмеем .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с кой акъл си мислите че цените в ЕТ са по високи . Та нали те са директни вносители ! Плюс това те не се изхранват от търговия на части

а ги внасят защото поддържат автомобили в гаранция (предимно).Аз ще си отрежа главата ако видя някой в Бг да продава

по - евтини ОРГИНАЛНИ части за Шкода от тях .

 

много грешиш тука, явно не си достатъчно запознат колега...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е ! Намерих си колектора ! :D

Да ме прощават търговците които убидих .

Мисля че това е форум в който собствениците на Шкоди да си помагат !

На колегата rgc мога да му кажа само да си прегледа цените :D и друг път да не ми ги праща на Л.С. Нека всички да се посмеем .

Аз , цените съм си прегледал за последните 16 години , а и не трябва да се прави заключение от единичен случай и да се изказваш неподготвен ;) .

Ти , си кажи за главата , че ми стана интересно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с кой акъл си мислите че цените в ЕТ са по високи . Та нали те са директни вносители ! Плюс това те не се изхранват от търговия на части

а ги внасят защото поддържат автомобили в гаранция (предимно)...

Колега, по-горе си писал, че си работил в търговска фирма. Но тази фирма явно не е имала сервиз или ако е имала, не си се запознал с приходите от него. И за акъла, който споменаваш - безспорно, от директна продажба се печели, къде повече, къде по-малко. Но от сервиз, т.е. части + труд, обслужващ въпросните продажби (и не само тях) се печели още повече... Не държа изобщо да те убеждавам в това, аз си го знам. Но ако погледнеш банера горе в дясно на форума, още повече ако прочетеш "за автомобили над 4 години", ще разбереш с кой акъл пък ти си мислиш...

 

А относно това дали някой продава тънко или дебело. Всичко е въпрос на пазар и личен избор. Ако някъде не те устройва цената, отиваш в следващия магазин/сервиз. Та в тази насока не виждам какво толкова има да се смеем на цени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.