Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2.0 TDI


bega4kata

Recommended Posts

...Но факт е ,че болтовете се разтягат.

Има ли други с подобен проблем във форума?

Малко sign0018.gif Сами днес водих на едно приятелче Аудито А4 за смяна на лагер на предна главина и помагах на майстора (също приятел). Последователността я знаеш. Та стигнахме до карето. Отвихме болта на карето. После шенкела долу, на пресата и т.н и т.н. При монтажа обаче, като стигнахме до затягане на карето майстора се загледа и ХА, болта разтегнат. Сравни го с друг болт, който имаше под ръка и се оказа, че при оригинална дължина на този болт около 7-8 см, сваления от колата беше с около 3 мм по-дълъг. После наложихме двата един в/у друг и беше очевадно, че на едно място резбите се разминават.

Та не иде реч за главата, но наистина е факт, че болтовете се разтягат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За най различни ремонти викаш...например.

п.п.Не се заяждам просто ми е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За най различни ремонти викаш...например.

п.п.Не се заяждам просто ми е интересно.

Спукани глави(1,6D) особенно,гарнитури,за ремонт на мотора и мога да ти изброявам още,което мисля че се сещаш.Не съм си и помислил че се заяждаш,гледам кадърен човек си,не мисля че ти е в стила smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо за пукането на главите при ТДИ на ВАГ

Да, тази публикация я имаше в AUTO BILD и се отнасяше най вече за TDI-PD 170к.с. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукат се предимно точно там -между дюзата и клапаните или между двата клапана-там месото е най малко.Но това се отнася за автомобилите до 2005-2006година.

В практиката си съм виждал повече пукнати глави на 1.9 с роторните помпи ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукат се предимно точно там -между дюзата и клапаните или между двата клапана-там месото е най малко.Но това се отнася за автомобилите до 2005-2006година.

В практиката си съм виждал повече пукнати глави на 1.9 с роторните помпи ....

Основно,пукат ги между клапаните най-вече но вървят тъка с хиляди километри,дори почти не помня да съм свалил глава и да няма спукано при 1,9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Месото е малко"-естествено след като разстоянието между клапаните и другите отвори е малко,за да вдигнат мощността инженерите се чудят вече колко клапана да наблъскат във всеки цилиндър и ако може те да са по големи за да захранят с колкото се може повече въздух и без това натоварените горивни камерки на съвременните TDI-та.Чудя се колеги кога ще пуснат на пазара 2.0TDIсъс 300к.с. с 24клапана с магнезиева глава, тогава не гарнитура и пукната глава а направо буталото ще мине през главата и ще те удари по челото :lol:Мнението ми не беше за никой от Форума smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май ва е яд ,че ви минаваме на Междене с печките А?

алооо тси тийм smile004

п.п.и докато си изхабим нафтата вие по 3 пъти вече сте ходили да зареждате

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май ва е яд ,че ви минаваме на Междене с печките А?

алооо тси тийм smile004

п.п.и докато си изхабим нафтата вие по 3 пъти вече сте ходили да зареждате

smile027

 

Ей.....това си беше удар под кръста smile096

 

.......и с тези цени на горивата направо не ми се ходи да зареждам!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май ва е яд ,че ви минаваме на Междене с печките А?

алооо тси тийм smile004

п.п.и докато си изхабим нафтата вие по 3 пъти вече сте ходили да зареждате

smile027

Ари ве кат знам па ний ква нафта ви наливаме на TDIтата...... Че и по 2,50 почти си я плащате. При 17 ст. на литър разлика м/у нафта и бензин те нещата се изравняват почти. Виж газта си е друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ари ве кат знам па ний ква нафта ви наливаме на TDIтата...... Че и по 2,50 почти си я плащате. При 17 ст. на литър разлика м/у нафта и бензин те нещата се изравняват почти. Виж газта си е друга бира.

Нафта колкото искаш,ама ще дойда да ми източиш 1 туба газ smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истинската бира е:бензинов двг. работещ на бензин :smt017 ,без сажди и пръ-ня моля,като правиш икономия имай си едно на ум :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 8 години по-късно...

Здравейте колеги, има ли начин да се разбере дали главата е спукана без да се сваля? Симптомите са масло в охладителната течност. Правих CO2 тест който беше отрицателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете охладителя на маслото. Имаше още една тема в този раздел с подобен проблем, и там посъветвах същото :) По-лесно и евтино е да се провери първо охладителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Vladi_a написа:

Проверете охладителя на маслото. Имаше още една тема в този раздел с подобен проблем, и там посъветвах същото :) По-лесно и евтино е да се провери първо охладителя.

Охладителя е подменен с нов. Проблема обаче е че не мога да се отърва от маслото в системата. Правих промивки със разни препарати, имаше ефект но не перфектен. Определено е по чиста системата но още има масло. Бях чел някъде че има вариант да се провери главата без да се сваля, дори имам спомен че мнението беше от колегата bega4kata, но не мога да го намеря и не си спомням дали беше описано как. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай - звънни му по телефона. Най-добре ще ти обясни, след като знае как и какво да се направи. Мисля, че т’ва е телефона му +359 89 6670196  Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я темата https://www.skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/39009-günter-service-варна/ на сервиза на Сами (bega4kata) където можеш да видиш телефони за контакт и мисля, че имаше доста неща писани за главите при 2.0 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2020 г. at 10:55, mauritius написа:

Охладителя е подменен с нов. Проблема обаче е че не мога да се отърва от маслото в системата. Правих промивки със разни препарати, имаше ефект но не перфектен. Определено е по чиста системата но още има масло. Бях чел някъде че има вариант да се провери главата без да се сваля, дори имам спомен че мнението беше от колегата bega4kata, но не мога да го намеря и не си спомням дали беше описано как. 

Колкото и смешно да звучи, съм промивал охладителна система с бензин, но на отворена капачка.  После с вода няколко оромивки, и си готов. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.