Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

2.0 TDI


bega4kata

Recommended Posts

Носят се легенди из форумите,че 20 тди много пукали глави.И ето че НА колега от форума,колата започнала да губи антифриз.Първо по малко и постепенно до 2 разширителни казанчета на седмица.Колата е на 40 000км.Естествено ,че предполагаемата диагноза от собственика,който според мен е технически грамотен е ПУКНАТА ГЛАВА-така пишело по форумите.И аз се притесних вече ;) ,нали и мойта е същата :mrgreen:

Оказа се обаче ,че в ЕТ Варна не са имали нито 1 случай с пукната глава :-k

И я метнахме :D

post-2454-138453169103_thumb.jpg

post-2454-138453169111_thumb.jpg

post-2454-138453169117_thumb.jpg

post-2454-138453169122_thumb.jpg

post-2454-138453169126_thumb.jpg

post-2454-13845316913_thumb.jpg

post-2454-138453169133_thumb.jpg

post-2454-138453169138_thumb.jpg

post-2454-138453169147_thumb.jpg

post-2454-138453169151_thumb.jpg

post-2454-138453169155_thumb.jpg

post-2454-138453169159_thumb.jpg

post-2454-138453169162_thumb.jpg

post-2454-138453169395_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е извода ??? Не добре стегната глава от производителя или някой я е отварял и не я е стгнал като хората ??? Това не ми стана ясно. Според мен няма как да се разхлаби от самосебе си или вибрации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не добре стегната глава от производителя-чеха нещо е бил разсеян,или чехкинята го е ядосала и си е мислил за нея как да се здобрят :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, занесохте ли главата за проверка???

Така и така е свалена, поне да се провери...

Не са един или два случаите със спукани глави на този двигател!!!

:smt018 :smt018 :smt018

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма нужда от проверка аз гарантирам че не е спукана

главата се пука между клапаните или между клапаните и подгр.свещ-и освен това и да е пукната там,не е задължително да губи антифриз

Интересно от къде знаеш за не единия случай на спукана глава,след като в ЕТ казаха че когато има някакъв проблем с главата избщо,направо я връщат и я сменят с нова-НИКОГА НЕ СА ПРОВЕРЯВАЛИ глава за пукнатини.

Но наистина от няколко места чувам че пукали глави....амааааа не знам може-ако я прегрееш-палачори и мърлячи всякакви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с недозатягането на главите, май им е "слабо място" на чехите, не само за този двигател. И при мен имаше абсолютно същия проблем. Тия чехкини, нещо ... много ги ядосват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, този двигател няма нищо общо с Чехия, освен че го доставят до там за монтаж във Вашите Октавии!!!

Единственият двгател, който в момента се асемблира в Чехия е 1,2 6V и 1,2 12V...

Или така наречената "гордост"на VAG-концерна!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Интересно от къде знаеш за не единия случай на спукана глава,след като в ЕТ казаха че когато има някакъв проблем с главата избщо,направо я връщат и я сменят с нова-НИКОГА НЕ СА ПРОВЕРЯВАЛИ глава за пукнатини.

В ЕТ наистина НЕ проверяват главите дали са спукани, поради твърде либералната гаранционна политика на Skoda Auto...

...и покрай дефектните глави са сменени и не една или две здрави!!!

Но на други места, нямаш право на грешка!!!

smile092 smile092 smile092

Поздрави!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с недозатягането на главите, май им е "слабо място" на чехите, не само за този двигател. И при мен имаше абсолютно същия проблем. Тия чехкини, нещо ... много ги ядосват.

 

проблема вероятно е от болтовете,защото въпросните 4 болта не можаха да се стегнат , въртят се но не стягат като останалите /разтягат се/ след подмяна с нови всичко вече е ОК smile152

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, не ми стана ясно на кого е въпросната Октавиа???

С тази издайническа изолация на капака на клапаните, възможностите се свеждат до ДВЕ!!!

Та коя от двете е???

:-k :-k :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека се издаде по нагоре smile168 Ама само като видях изолацията и графитения (ако не се лъжа) цвят, ми стана ясно на кой е "резачката" smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, не ми стана ясно на кого е въпросната Октавиа???

С тази издайническа изолация на капака на клапаните, възможностите се свеждат до ДВЕ!!!

Та коя от двете е???

:-k :-k :-k

 

човека не е от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете не бива да се слагат като се махнат веднъж.

Не е зле да се спазва това, особено за дизели..!! Едва ли са много скъпи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той човека се издаде по нагоре smile168 Ама само като видях изолацията и графитения (ако не се лъжа) цвят, ми стана ясно на кой е "резачката" smile168

Въпросната кола не е на Митака-ESTO На друг колега е, негов приятел.

Мислех че е пише във форума,грешката е моя,моля да ме извините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болтовете не бива да се слагат като се махнат веднъж.
Сто пъти му казах ,че е задължително да се сложат нови........

да ама човека е инжинер и каза няма нужда....обажда се в Сеат и Ауди сервиза да пита и от там пак му казаха ,че няма нужда ииииииии аз бях принуден да стегна главата със старите,които обаче 4 от тях не се стягаха.Те бяха разпръснати по главата вече но са били тези около проблемния цилиндър.Когато започнах да стягам първо на 40н,после на 60 и след това 2 пъти по 90 градуса,забелязах ,че някои болтове на вторите 90 градуса не създават нужното усилие в ръцете ми.Стегнах ги аз всички по предписание и реших да проверя тези които се стягат добре на колко килограма са .Оказа се на 14кг.А тези които не се стягаха добре на 14 килограма си се въртяха на затяг още по 40-50 градуса им направих ииии не затягат/не изключва ключа на 140 нютона.И тогава вече бях по строг и настоятелен и го накарах да си купи нови,и пак нова гарнитура,защото тази вече е сплескана и като се развие и стегне пак по предписание НЯМА ДА Е ДОБРЕ.Но човека не купи нова гарнитура/защото на тази нищо и нямало нали не сме били палили smile048 и така я затворихме.С хора дето са дебели глави как да се разбереш smile049 .След като си стегнал веднъж главата и гарнитурата се е преплеснала,втори път като стягаш се получава презатягане,защото предписанието за стягане е първо на 4кг,после на 6кг /60нм/ и след това 2 пъти по 90 градуса.Но след като стягаш вече стягана гарнитура веднъж,след като я стегнеш на 6кг -после 2 пъти по 90-НЕ МОЖЕ ДА НАПРАВИШ-УСИЛИЕТО Е СТРАШНО ГОЛЯМО И МОЖЕ ДА СКЪСАШ БОЛТ ИЛИ ДА ИЗМЪКНЕШ РЕЗБА.

Добре че бях забелязъл на колко килоглама /нютона/натяг излизат болтовете които се затягат нормално/първия път/,че да стегна новите с вече затяганата веднъж гарнитура.Стегнах всички на 145

в голям фил ме вкара човека с неговите теории,защото ме принуждава да си подронвам авторитета като правя работи не както трябва и ако пусне антифриз сега с два пъти стягана гарнитура-аз ще съм виновен

но се надявам че няма

има трудни клиенти :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На такива умници им казваш - при това условие от мен Гаранция - Франция! smile091

Много разбират - Що не си я направят сами?!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то в такъв случай да си беше сложил старата гарнитурка, ама с онзи червено-китайския силикон. Или както други правят- грес smile001

Аз предполагам че няма да има проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а колко струват тези болтове и гарнитура? Чак толкова ли са скъпи, че да прави клиента компромис с тях? Тънките сметки често излизат дебели - в случая, за да се спести някой лев или от суха теория (а може би и от "някой ми каза") човека рискува повторно отваряне, повторно плащане за труд и повторно оставане без кола/отделяне на време. Да не говорим за евентуални усложнения. Не ги разбирам такива хора и това си е. Аз може и да си имам мнение, но когато доверен майстор (в случая - моя) ми каже трябва това и това, препоръчително е онова и онова, аз казвам "винаги съм се доверявал на знанията и уменията ти" и това е. Така съм научил и повече клиенти, които идват при мен. В крайна сметка всички си плащаме за това, че друг умее, никой не е специалист по всичко. Иначе и при мен понякога идват хора, които още с влизането знаят какъв е проблема и как да го решим. Аз кимам, опитвам се да обясня, а при неуспех действам спрямо желанието на клиента - нали все пак той плаща, трябва да се съобразя. Но след известно време като ми звънне и каже, че проблема пак го има или е решен само частично, вдигам рамене, каня го да дойде отново, а като се видим се оказва, че или се налага повторно плащане или че е платил някои ненужни части/компоненти... Та така, вироглави сме си ние понякога и това е :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе и при мен понякога идват хора, които още с влизането знаят какъв е проблема и как да го решим. Аз кимам, опитвам се да обясня, а при неуспех действам спрямо желанието на клиента - нали все пак той плаща, трябва да се съобразя.
точно така е

ти ме разбираш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли "не можеш ти да ми обясниш на мене! Тва на мене приятели от друг сервиз са ми го казали и е така! Хората мене нема да ме лъжат!"

Докато не се отърсим от тоя манталитет и докато не спрем да мислим, че като се дава съвет в повечето случаи не е за да се пре... клиента, ами е за да му се свърши работа, така ще бъде. Лошото е, че в този даден момент ако наистина пусне гарнитурата ще бъде по вина на Сами, а не защото е приплескана от първото натягане. А и болтовете - "сега не стига, че ме накара нови да купя, ами и нова гарнитура ми иска!" И съответно заради тези всички неща при последващ проблем, какво? Самуил излиза виновен, че не си е свършил работата.

Такива коментари съм слушал стотици пъти, за краткото ми пребиваване в България Сервиз. Най-фрапиращия случай беше: "Абе дай ся, мани я тая термо защита. Вържи го на късо да работи там, па кат изгори тогава ше му мисла" - изказване на клиент, който отказа да даде 15 лв. за смяна на една термо защита (част и труд) на пералня AEG за 1200 лв. Естествено резултатът не закъсня.

Обратното обаче се случи на брат ми. Там му натегнаха главата на Еспейса със старите болтове (или шпилки) и нова гарнитура. Познайте колко време изкара преди да изреве отново, че му губи течност колата - около 2 месеца. И сега наново цялата процедура, барабар с финансирането й. А тук кой е виновния да попитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен тип е бил този, при мен си спомням, че труда за сваляне на главата беше основното перо, цената на болтовете и гарнитурата беше пренебрежима спрямо него. Вярно, че в elsa win-a не пише да сменяш болтове, а и на гарнитурата нищо и нямаше, ама така и така съм я отворил, по-добре да се избегнат рисковете, да я отварям пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
Вярно, че в elsa win-a не пише да сменяш болтове,
ако е така,от Ауди и Сеат майсторите са били прави.

Но факт е ,че болтовете се разтягат.

Има ли други с подобен проблем във форума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм свалял доста VW AUDI глави и никога не съм имал проблем с болтовете,дори на глави които може би не за първи път се свалят,но щом казваш,няма да ни лъжеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.