Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Октавия 2 - мъждука осветлението.


paralichko

Recommended Posts

Здравейте,

одавна се каня да пуса такава тема, но все не остава време. Та откакто съм взел колата, при студено време ( Т<-5 С ), когато я запаля сутрин студена, цялото осветление "мъждука" подсветките на радиото, таблото, лампата в купето... Когато загрее колата се оправят нещата. Имал ли е някой подобен проблем, и как го е решил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имам същия проблем при минусови температури. Подозирам издъхващ акумулатор, защото когато почне да му пада капацитета на студено той се превръща в голям товар на алтернатора барабар с всичките други консуматори и алтернатора се претоварва. При мен мъждукането се оправя след половин час работа, явно акумулатора успява да се зареди. За другата зима ще си взема нов акумулатор, ако този не умре междувременно, все пак чукна 4 годинки и му е време :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При почти всички октавии го има това нещо и според мен е нормално. Получава се заради подгревните свещи на антифриза. Ако натиснете ЕКОН и всичко ще се оправи. А относно акумулатораа просто или си сложил явно с други параметри и роля играе акумулатора като товар в инсталацията затова се е оправило не че акумулаторите на колегите са стари и изнемогват. Просто като позагреят колите подгрева на антифриза се изключва не толкова че акумулатора се е заредил. Аз съм с нов реле регулатор и акумулатор ЕКСАИД 77 Ач и пак го има. Просто консумацията е много голяма и въпреки че алтернаторите са по 140 А заради сервотроника пак изнемогват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен свещите на антифриза подгряват винаги - дори и при 10 градуса навън. Както казваме с колегите мъждукането се появява при минусови температури, та според мен е 100% скапан акумулатор, който става товар заедно със сервомотора, свещите на антифриза и още един тон ламби и електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При натискане на ЕКОН при мен всичко се оправя затова мисля че е от тях. И да наистина подгряват при наи различни температури но явно не подгряват еднакво. Аз като си запаля колата при минус 10 градуса колата пали от четвърт и въпреки че подгревните свещи на двигателя са работели не ми се вярва да изразходва толкова много ток колкото когато е палех топла и въртеше по 5-6 секунди и тогава го няма това премигване. Просто няма как да почва да разтапя прозорците сутрин толкова бързо и да не се вземе от някаде тази енергия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да запитам за какви свещи за подгряване на антифриза говорите специалисти :D

20 нямат такива,и ако имаха,нямаше да се включват ако е разреден акомулатора...

водата се топли от агра-тоест от изгорелите газове-има клапа на топлообменника

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че проблема вероятно е лоша връзка например /клема,обувка...../.Генератора не е малък и е напълно достатъчен когато работи НОРМАЛНО и мощноста му не е причина да примигва всичко в купето.Ако се премери напрежението на акумулатора в момент,когато всичко мига и той покаже нормални стойности,остава да се търси по купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да запитам за какви свещи за подгряване на антифриза говорите специалисти :D

20 нямат такива,и ако имаха,нямаше да се включват ако е разреден акомулатора...

водата се топли от агра-тоест от изгорелите газове-има клапа на топлообменника

 

Е ти вече ме разби. Къде има клапа за изгорелите газове. Колкото до подгряващете свещи а антифриза, про ОК2 няма, но има допълнително подгряване на радиатора на парното. Наистина, като намаля консумацията с ЕКОН и изключени фарове, мъждукането намалява до минимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти вече ме разби. Къде има клапа за изгорелите газове.
В топлообменника-нали написах,колко още.

Благодаря че ми каза че има реотани на парното :D

Даже рецилкулацията се осъществява посредством още 2 клапи-едната е агра,а другата е електрическата преди него-нейната функция е да редуцира свежия въздух към мотора и така той да работи с повече топъл въздух и изгорели газове от агра. В синхрон с агр-а и ел клапата за евро 4, работи и клапата в топлообменника.Топлообменника е с доста сложни функции:Веднъж топли водата,после се грижи за екологията и трето охлажда нафтата,която много се нагрява при помпа дюзата защото се разхожда из най горещите части в гравата.Топлообменника се ръководи електро-вакумно и има и датчик температурен на нафтата и на водата в него........

искаш да ти я снимам ли?Как да ти кажа още по-точно къде е тази клапа smile049

Друга е темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да ти я снимам ли?Как да ти кажа още по-точно къде е тази клапа smile049

Друга е темата.

Например да ми кажеш кой топлообменник ? Този за парното в колата ли, радиатора отпред на решетката ли ? Къде стои този топлообменник ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искаш да ти я снимам ли?Как да ти кажа още по-точно къде е тази клапа smile049

Друга е темата.

Например да ми кажеш кой топлообменник ? Този за парното в колата ли, радиатора отпред на решетката ли ? Къде стои този топлообменник ?

post-1220-138453170067_thumb.jpg

post-1220-138453170106_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.