Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна вериги 2.5 тдс-BMW


bega4kata

Recommended Posts

Наложи ми се да сменям на 1 приятел,отдавна ме врънка.Не сме сменяли и търсих снимки из интернет,По форуми питах,но няма и няма.Колеги майстори питах,по сервизи Тех-ко и т.н. не са сменяли.Никой ли няма инфо бе????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересува ме що няма инфо никъде из нета

за зацепването -има го в датата,ама установих че е малко грешно-с 1 звено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше казал,че новите ваг мотори с веригите са много хубави-мотор с верига...мерси

Предпочитам да сменя 10 ангренажа на 2.5 тди,отколкото това:Сваля се:с 2 думи-перка,компресор хидравлика,компресор климатик,динамо,със прилежащите им планки и стойки по мотора,тръби на климатика,тръби на водата,тръбата на агр-а,агр-а,филтри,маркучи акомул.няма да иброявам,водна помпа,термостат,картер,капак клапани,хидавличен повдигач двоен,който предварително тр.да се зачопи,разни ръждиви жайби и демпфери,ролки и тем подобни,амортис.успокоител,банани :lol: манани,и зъбчатките естествено.Доста работи съм забравил да спомена smile091 -разни специфични шпилки и оси и т.н.

Ето малко снимки,ако на някой му се наложи както на нас,като напише в гугълчо верига 2.5 тдс да види и да му е от помощ-щото няма други

и адреса да е от Шкода форума :mrgreen: за това тука ги пускам

мързи ме обаче да давам пояснения към снимкити-има нужда ама...

започваме не от самото начало,а вече по същество

 

016902212.jpg

 

016902216.jpg

 

016902220.jpg

 

016902223.jpg

 

016902225.jpg

 

016902226.jpg

 

016902227.jpg

 

016902229.jpg

 

016902230.jpg

 

016902232.jpg

 

016902241.jpg

 

016902243.jpg

 

016902245.jpg

 

016902247.jpg

 

016902249.jpg

 

016902252.jpg

 

016902254.jpg

 

016902254.jpg

 

016902259.jpg

 

016902261.jpg

 

016902263.jpg

 

016902265.jpg

 

016902269.jpg

 

016902271.jpg

 

016902273.jpg

 

016902598.jpg

 

016902491.jpg

 

016902499.jpg

 

016902510.jpg

 

016902513.jpg

 

016902516.jpg

 

016902520.jpg

новите вериги и зъбчатки

016902528.jpg

 

016902534.jpg

от бмв са си а**и майката :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile048 smile048 Самуиле , тва успя ли да го сглобиш ? Аз няма те мъча ,мисля февруари - март да те цаня да се разтовариш с една смяна на ремък на Субчо. Ей тъй за разпускане. smile092 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, няма как човек да е правил и знае всичко, но като си майстор ще се справиш естествено. Това по снимки изглежда доста по кофти от 2.5TDi на А8 примерно... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз мислех да идвам да сменяме масло,а то като те гледам ще имаш поне 2 дена събиране.

А това BMW като го съберете ще тръгне ли? smile091 .....майтап бе,......нали ме знаеш,прости ми хумора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като по- глупав си правя рендета , пежа - хората са го намислили да става лесно , даже и белези не се налага даа се гледат ... е , понякога хващам и някой друг опел или фиат - и там работата е лесна . ваг , бмв , мерцедес - това са коли , ние мачка , борче и ***** не праим - по добре да загубиш 2 часа и да вземеш 40 - 50 лв отколкото да утепаш 2 дена за 200 - а и клиента после ще каже - скъпо бе !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като по- глупав си правя рендета , пежа - хората са го намислили да става лесно , даже и белези не се налага даа се гледат ... е , понякога хващам и някой друг опел или фиат - и там работата е лесна . ваг , бмв , мерцедес - това са коли , ние мачка , борче и ***** не праим - по добре да загубиш 2 часа и да вземеш 40 - 50 лв отколкото да утепаш 2 дена за 200 - а и клиента после ще каже - скъпо бе !

 

Не съм съгласен с теб. Точно за френските коли не може да се каже че франсетата са ги измислили да е лесна подръжката. Страхотни задни мостове :D Особено по новите. При ВАг-а всичко е по добре и нямат много общо с - BMW и Мерц, там си е сериозна работата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, бате Насе тук не съм съгласен.Четирима мои приятели имат Бмв-та с този мотор и на такава стъпка, на каквато те ги карат не знам кой друг дизел ще държи...пък и шестака много пее. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен

Всичко ново е боклук ! Няма френски немски

пак спецялно тоя мотор на бмв-то е недомислица чуплива

Ще добавя - няма и японски - всичко, всичко...

И веригите са им кашкавалени, не като едно време. Чул маркетинг отдела, че хората търсят коли с вериги - айде вериги, ама ако може нещо поооо... евтинки... smile166 smile166

Внимавайте и сменяйте, че чух вече за скъсани ангренажни вериги от новите бангии...колкото и да звучи малоумно !! Не са ли сметнати като хората, материала ли е калпав - нямам си идея ама...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой добър приятел работеше в бош дизела и заради тея бмв-та напусна работа изкара 1 година и неприкъснато мрънкаше и псуваше как всеки ден е идвало най малко по едно 325тдс и като го качът на стенда и собственика преревавал покраинего и те . Достатачно ми е обеснявал през вечер за тоя гроб та не ми го хвалете

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.