Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Octavia Facelift - Alarm Settings питанка...


shaft

Recommended Posts

Здравейте,

Наскоро се сдобих с октавиана фейслифт 1,9 TDI 77kw... Вече е към 350км - за сега ми харесва колата, много хубава кола.

 

Имам едно питане за алармата... Моята аларма е тип MetaSystem M8700 Alarm или поне дистанционното ми е абсолютно същото като това на снимката....

 

Имам следния въпрос... Искам да питам има ли възможност да си настроя допълнителни неща като:

- да накарам да издава звуков сигнал алармата при заключване на колата?

- да накарам да си вдига прозорците автоматично, дори после да не ги връща като я отключа, но да ги прибира?

 

 

В момента мигачите премигват два пъти при отключване, един път при заключване и заключва централното - това е :)

 

При предаването на колата ми казаха така "Отваряш и затваряш с един бутон - само малкия, големия не играе...".

 

Мога ли по някаква схема да си го настроя сам през бутончетата, ако някой го е правил с такова или да отивам направо към шкодилака да си го оправят те, ако има възможност? :)

 

Благодаря за отговорите!!!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, разбрах :) Благодаря!

 

Какъв сет трябва да си взема, за да мога сам да си направя нещата? Имам предвид, VAG-COM кабел, кой софтуер ще ми трябва на мен, защото за ауди B6/7 знам какво ползваха... Същото ли е? Направо ми напишете какво да си взема и ще съм адски благодарен!!!

 

Благодаря отново за отговора! :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София Ваското ще ти активира функциите срещу 15 лева - виж най-горната тема за "глезотийките"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София Ваското ще ти активира функциите срещу 15 лева - виж най-горната тема за "глезотийките"

 

 

Може би по-нататък ще му звънна на Ваското, защото искам да си поразуча малко колата и обстановката... А и като знам, че съм с класик - може и да нямам такива екстри въобще... Въпреки, че смятам, че няма кой да орязва софтуера, взет от VW и директно инсталиран за контролерите в колата с дефолтните им стройности, но знам ли... Въпроса е да се направи нещо оптимално бързо и работещо.

 

Днес звънях в сервиза на ЕТ, да питам трябва ли те да правят магиите, после да не би да стане "ние не сме виновни, вие сте пипали където не трябва - няма гаранция вече", защото колата е гаранционна :) Те ми отговориха, че няма начин те да ми пуснат на алармата сигнала при заключване, да питам в МетаСистем (това е в Италия до колкото намерих информация или аз не видях представителства в България въобще...), защото можело да нямам контролна кутия за управление на алармата, тъй като съм с класик... ? ? ? Самото "...Може би нямате контролна кутия, която е много скъпа една черна..." ме накара да се замисля за какво говорим... Та то алармата ми е около 240 евро, бе братче?!?!?! Каква е тая аларма, където не може да се настройва... :) При Тойота Авенсис алармата е 170лв и може да отваря багажника и да пее и да пука пуканки, като я спираш, а тази аларма не могла да "свири" при отключване и заключване.... Брей... Нека си я разуча малко колицата и всичките останали неща, все пак не е разработена още, където се вика, пък тогава ще почна да ровя тук там да знам какво мога да подобря :)

 

Благодаря Ви на двамата за отговорите :)

 

Поздрави

 

ПП: От ЕТ бяха доста любезни и обясняваха подробно, не ги обвинявам в нищо, те си свършиха работата добре :) Пиша тези думи, защото много пъти човек чете различни мнения и прави изводи... Моето не обвинява никого, просто съм достатъчно некомпетентен и мисля да вляза в крак малко и тогава останалото.

 

Продължавам да се влюбвам все повече и повече в Октавиана... Просто като видя фейслифта на предницата и настръхвам от кеф :D Като си представя, че съм я гледал няколко месеца като дете пред витрина за сладолед точно тая предница... Супер е и откъм разход :) До сега върви добре - 400км със 17 литра от скъпата нафта на OMV - 150km, градско - останалите 250km - извънградско с максимална скорост и обороти на мотора извън града - 100км/ч и ~2000об./мин. Прекрасно 1,9 TDI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък,как ще вземеш класик ](*,)

 

Ами, веднага мога да ти кажа аргументите... :)

 

Само на 20 години съм, а успях да си купя първата моя собствена кола, като преди това карах две години същото такова, което е на баща ми.

Фен съм на ауди, следя всички техни ходове и как да кажа... Харесват ми много! Най-хубавото и представително, стегнато купе, което харесвам е това. Като цена идваше на 15 хил лв на старо и 9 години история - без консумативите и ремотните, които трябваше да се направят задължително.

 

Разбира се, много исках да карам дизелова кола, тъй като астрата е 1,4i - пъргава е за малкото коне, които има - 140-170км/ч си държи без проблем с нейните 83 коня и 17 години възраст... Предница е оригинална, не е сменяна никога нищо по нея :) Всичко е заводско... Не бях виждал такова нещо... Жалко, че днешните опели не могат да се похвалят нито с дизайн, нито с издръжливостта... Гледах ги много и тях, но инсигнията не ми идваше на приемлива цена... Пък и колите стоят на улицата, така, че... Отказах се.

 

Не съм фен на бързите скорости. Може би понякога, като усетех бензина, карах малко тип спортно, но това е било голяма рядкост...

 

И така, тъй като аудито ми се видя лош избор за тези пари, пък поддръжката щеше да е "красива" за стара кола на над 150 хил км, пък и читави няма в България - всички, които съм гледал бяха удряни или бензиновите (1,8Т-2,0) маслото беше като амоняк от бензин в него, а дизеловите (1,9TDI) палеха от 2 - 3 - 4 подгрявания, като след това пушеха разнородно всички (сиво, бяло, черно - снегът ставаше идеален - говоря за -5 градусова температура)... и реших да се стегна и да си взема нова кола.

 

Гледах дълго - една година, и събирах пари... Твойта октавия не ми харесва. Харесва ми, както си я направил ти, да, гледах във форума, но стокова не ми харесва... На моята муцуната ми грабна сърцето и реших, че това е колата, като съпоставих цената и двигателя, който толкова много исках... Да, знам, че това не е същото TDI като на ауди - 131 к.с.-то, но пък е доста по-добър откъм разход и много по-хубав избор :) Все пак го водят най-икономичния дизел в групата...

 

След като отидох в ЕТ и питах за доставни срокове и т.н. - 6 месеца чух в отговор - казах си, аз ще похарча 6 пъти парите по други неща за тая половин година... Реших, да не чакам поръчката, избрах си това, което ми хареса и като цена, вид и оборудване (гледах ги в склада всичките...). Classic хечбек + Selection + допълнителни екстри, защото им беше на склад (лети 15-ки летни за елеганс, зимните са подарък със стоманени джанти, предни ел стъкла, повече въздушни възглавници от обикновен класик и други - това ме навява на мисълта, че някой е поръчвал и е дошла, пък не я е взел после) - няколко процента отстъпка и хоп, седна на една прекрасна цена за този дизел :) Хареса ми и я взех. Возията е супер, мултилинка отзад е страхотен, мразя павета, скапват всякакво окачване, но в София е така... Казаха ми да я карам полека около 3000 км, така и ще направя :) Тъкмо ще свикна с нея и ще ме слушка повече после :) Дадоха ми я на 5км.

 

Та, общо взето, това е историята на класик-а... Сега гледам как мога да я направя малко по-елеганс+ :D Така, че... Ще започна с интериор (лампа в жабката, VAG-COM донастройка на светлинките вътре, задни колонки във вратите - имам само 4 (две за ниски-басови, две за високи), затъмняване на прозорците назад и други), после ще отида към екстериор (спойлерчета и т.н...). Но докато е гаранционна не смея да променям нищо, че да не стане после "грозно"...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те напълно,но аз бих събрал още малко парички и бих си взел амбиенте поне

2 000лв на базата на 35 000 е нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те напълно,но аз бих събрал още малко парички и бих си взел амбиенте поне

2 000лв на базата на 35 000 е нищо

 

 

Ами, не стигаха, пък и нямаше на склад... Щях да намеря, но така :) Каквото такова... Аз си я харесвам :P И най-вече не съм гледал да има много екстри - боли глава от тях като тръгне едно... Малко по малко ще я направя :) Само това искам да разбера, има ли смисъл да я закачаме с VAG-COM и какво може да се направи...? Все още искам да чуя тиит тиит при заключване/отключване... и поне да прибира прозорците...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прибирането на прозорците пробвай следната хватка - заключи я с ключа, не с копчето и задръж за малко ключа надясно, след като се заключи колата - прозорците трябва да се вдигнат. При мене става, пък аз съм с Тур.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прибирането на прозорците пробвай следната хватка - заключи я с ключа, не с копчето и задръж за малко ключа надясно, след като се заключи колата - прозорците трябва да се вдигнат. При мене става, пък аз съм с Тур.

 

 

Преди секунди слизах да го пробвам - работи да... Е, ок, толкова ли ще е трудно да го вържат към алармата, бе братче... Елементарни настройки са сигурен съм... Всичко гледа да те прецака да отидеш, та да дадеш още пари! Иначе става :) Пробвах го на двете врати - няма проблем - вдига ги до горе. Поне няма да се връщам да включвам контакт, да сядам да натискам бутони и други гимнастики... Щом я забравя ще вдигам така за момента. Супер :) Благодаря страшно много за споделения опит!!!

 

Поздрави

 

 

ПП: От сервиза на ЕТ ми казаха да гледам за черна кутия за алармата, която била много скъпа... Сигурно е диамантена и рефлектира в черно някак. Както и да е - да ми помогнете да търся някъде, да разбера имам ли нещо такова? Къде да гледам? Благодаря!

Трябва да видя и къде е буксата за кабела (VAG-COM ). Явно, трябва да си отворя все пак книжката, за да попрочета малко, че ставам досадник :)

 

EDIT две: http://www.ciao.co.uk/Meta_HPA_3_5__6555125 Това ми е алармата имам упътване на което пише HPA 3.5... В упътването пише "...натиснете малкото бутонче, за да включите, на голямото до 20сек след малкото, за да включите без обемен датчик". И отдолу печат на ЕТ. Това е всичко :) Но отгоре пише HPA 3.5 MetaSystem.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък,как ще вземеш класик ](*,)

 

Ами, веднага мога да ти кажа аргументите... :)

 

Само на 20 години съм, а успях да си купя първата моя собствена кола, като преди това карах две години същото такова, което е на баща ми.

Фен съм на ауди, следя всички техни ходове и как да кажа... Харесват ми много! Най-хубавото и представително, стегнато купе, което харесвам е това. Като цена идваше на 15 хил лв на старо и 9 години история - без консумативите и ремотните, които трябваше да се направят задължително.

 

Разбира се, много исках да карам дизелова кола, тъй като астрата е 1,4i - пъргава е за малкото коне, които има - 140-170км/ч си държи без проблем с нейните 83 коня и 17 години възраст... Предница е оригинална, не е сменяна никога нищо по нея :) Всичко е заводско... Не бях виждал такова нещо... Жалко, че днешните опели не могат да се похвалят нито с дизайн, нито с издръжливостта... Гледах ги много и тях, но инсигнията не ми идваше на приемлива цена... Пък и колите стоят на улицата, така, че... Отказах се.

 

Не съм фен на бързите скорости. Може би понякога, като усетех бензина, карах малко тип спортно, но това е било голяма рядкост...

 

И така, тъй като аудито ми се видя лош избор за тези пари, пък поддръжката щеше да е "красива" за стара кола на над 150 хил км, пък и читави няма в България - всички, които съм гледал бяха удряни или бензиновите (1,8Т-2,0) маслото беше като амоняк от бензин в него, а дизеловите (1,9TDI) палеха от 2 - 3 - 4 подгрявания, като след това пушеха разнородно всички (сиво, бяло, черно - снегът ставаше идеален - говоря за -5 градусова температура)... и реших да се стегна и да си взема нова кола.

 

Гледах дълго - една година, и събирах пари... Твойта октавия не ми харесва. Харесва ми, както си я направил ти, да, гледах във форума, но стокова не ми харесва... На моята муцуната ми грабна сърцето и реших, че това е колата, като съпоставих цената и двигателя, който толкова много исках... Да, знам, че това не е същото TDI като на ауди - 131 к.с.-то, но пък е доста по-добър откъм разход и много по-хубав избор :) Все пак го водят най-икономичния дизел в групата...

 

След като отидох в ЕТ и питах за доставни срокове и т.н. - 6 месеца чух в отговор - казах си, аз ще похарча 6 пъти парите по други неща за тая половин година... Реших, да не чакам поръчката, избрах си това, което ми хареса и като цена, вид и оборудване (гледах ги в склада всичките...). Classic хечбек + Selection + допълнителни екстри, защото им беше на склад (лети 15-ки летни за елеганс, зимните са подарък със стоманени джанти, предни ел стъкла, повече въздушни възглавници от обикновен класик и други - това ме навява на мисълта, че някой е поръчвал и е дошла, пък не я е взел после) - няколко процента отстъпка и хоп, седна на една прекрасна цена за този дизел :) Хареса ми и я взех. Возията е супер, мултилинка отзад е страхотен, мразя павета, скапват всякакво окачване, но в София е така... Казаха ми да я карам полека около 3000 км, така и ще направя :) Тъкмо ще свикна с нея и ще ме слушка повече после :) Дадоха ми я на 5км.

 

Та, общо взето, това е историята на класик-а... Сега гледам как мога да я направя малко по-елеганс+ :D Така, че... Ще започна с интериор (лампа в жабката, VAG-COM донастройка на светлинките вътре, задни колонки във вратите - имам само 4 (две за ниски-басови, две за високи), затъмняване на прозорците назад и други), после ще отида към екстериор (спойлерчета и т.н...). Но докато е гаранционна не смея да променям нищо, че да не стане после "грозно"...

 

Поздрави

 

Евала за коментара! Честита красавица и много да те радва! И не пропускай темата за Националния шкода събор на Соколски манастир!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Евала за коментара! Честита красавица и много да те радва! И не пропускай темата за Националния шкода събор на Соколски манастир!

Поздрави!

 

Благодаря ти, колега! За събора - Прочетох го преди малко... Ще го прочета пак, че нещо ми убягва...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.