Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Инженерната мисъл....


Favorit

Recommended Posts

Споделям с вас, решението на някой майстор от някой сервиз за сглобяването на ударния тампон и прахозащитния маншон на заден амортисьор на Фабия. Според мен човека или е гений като е открил начин за удължаване живота на ударния тампон като хитро го скрие в прахозащитния маншон или е просто малоумен.. :-k

 

post-85-138453165224_thumb.jpg

 

post-85-138453165285_thumb.jpg

 

post-85-138453165294_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям с вас, решението на някой майстор от някой сервиз за сглобяването на ударния тампон и прахозащитния маншон на заден амортисьор на Фабия. Според мен човека или е гений като е открил начин за удължаване живота на ударния тампон като хитро го скрие в прахозащитния маншон или е просто малоумен.. :-k

 

[attachment=2]P1000704.jpg[/attachment]

 

[attachment=1]P1000705.jpg[/attachment]

 

[attachment=0]P1000707.jpg[/attachment]

сега дай да уточним.

прахозащитен маншон е цилиндъра дет се движи със стержина.

тампона е вътре.

това че е износил странично от разбито окачване е друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка,праха се слага накрая-в най долната част на шока-тука специално

има и дето са вътре шоковете....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка,праха се слага накрая-в най долната част на шока-тука специално

има и дето са вътре шоковете....

Дай да уточним.

стержин/щок/е нащо :mrgreen: е онуй тънкото и лъскаво.другото е цилиндър/и дебело демек женско :D /

аз казвам нанизваш тампон и капачка/капутник/отгоре.

протрит е странично.

ясно че при някой модели тампона е в амортисъора вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

прахозащитен маншон е цилиндъра дет се движи със стержина.

тампона е вътре.

това че е износил странично от разбито окачване е друго.

 

Така сглобен, прахозащитния се заклинва горе където трябва да влезе ударния/шок тампон и естествено накриво и при човек отзад и неравности колата пее страхотно, и прахозащитния който е пластмасов тук се утря в амортисьора и колкото и да е здрав се троши както се вижда на снимката. звучно. :)

Иначе нищо му няма на окачването на човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли ми се струва , че тампона е обърнат и за това са нахлузили прашника наопаки :-k

 

:D Трябваше да снимам и как се сглобява.

Да тампона е наопаки, а пък прашника е правилно сложен. Тампона се обръща наобратно и влиза в прахозащитния от другата страна малко, после влиза в шапката отгоре която съм махнал и няма на снимката. После караш 60-70к и сменяш ударния тампон заради хубавите ни пътища...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После караш 60-70к и сменяш ударния тампон заради хубавите ни пътища...

 

аз слагам шок от Голф на Фабиите,като отрязвам най долната гуфра и след това нахлузвам праха на следващата.Така издържа 3 пъти най-малко повече.Тампона си става с нужната дължина!!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После караш 60-70к и сменяш ударния тампон заради хубавите ни пътища...

 

аз слагам шок от Голф на Фабиите,като отрязвам най долната гуфра и след това нахлузвам праха на следващата.Така издържа 3 пъти най-малко повече.Тампона си става с нужната дължина!!!!

 

Има варианти разни да. Тея снимки са за колегите ако някой се захване с това да знае как се сглобява поне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.