Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

поздрав за Ванко-варната


bega4kata

Recommended Posts

талянката,как ще е? ;)

турбинно колело размер +2 размера

компресорно + 3-49мм

рейсинг опори и съответния корпус направен по тях,корпуса е въздушно вентилиран,маслена опора-безкоксова с ротационно отвеждане

post-2454-13845316352_thumb.jpg

post-2454-138453163525_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С надув на 1.5/6 седалката ще е на старта,а предницата финиширала. :D

Подозренията на Гюнтер са ,че с тези дюзи Които имаме от двулитрова Ланча-турбо 185 к.с.можем да надуем до 1.3

/ако иска повече да надува,гаранция не давам за тунинга smile049 /Ще ги видим все пак до кво налягане ще хранят 12 към 1 със сондата.Като я подпалим ще пища...ама няма да е скоро,че много други /спешни/ счупени коли има.Тея за развлечения са без предимство :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

талянката,как ще е? ;)

турбинно колело размер +2 размера

компресорно + 3-49мм

рейсинг опори и съответния корпус направен по тях,корпуса е въздушно вентилиран,маслена опора-безкоксова с ротационно отвеждане

не беше ли по- лесно , евтино и ефективно да се сложи една TD04 от субару ? това правих днес ... и дюзи 370 цц за да няма притеснения за афр- ите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и това 1.3 моторче когаще я развърти тази турбина и от къде да я намеря и имам доверие само в ГАРЕТ !!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има достатъчно написано.

http://turbo124.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=6025

че и още поне 10 теми. май ще ме амбицирате да сгънем нещо такова. още имам части. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тествана комбинация е - това е третия експеримент . в нашия случай става въпрос за 1.4 - пунто турбо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тествана комбинация е - това е третия експеримент . в нашия случай става въпрос за 1.4 - пунто турбо

това е друга бира и няма нищо общо с мк1 на уно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето са същите боклуци моторите :lol:

Абе не знам,аз така съм го измислил,аз си имам свои идеи и не гледам другите какво правят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

боклук е добре казано . smile162

само да попитам колянов вал за уно турбо да ти се намира - имам едно умряло на плаца и ми пречи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Дойде му реда,решихме да пу сложим блок от призма 1.5,и малко ше го разбедим,като отнемем от буталата,които са ковани и гарнитура.

post-2454-138453188185_thumb.jpg

post-2454-138453188191_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile168 Не ми са занимавай с талянки, а отивай да намериш решение на проблема smile168 .

 

(айде, че успокоителните ми са на привършване) :smt030

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз незнам ти що не се поразтърсиш-все пак тия турбини ги правят в Букурещ в Turbomecanica

какво да търся бе,ние турбото сме го направили вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

доста се проточи с новите части работата...собственика изпадна във финансова криза...но вече всичко е при нас

ще има развитие скоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.