Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги, шкодаджий ! пиша ви от Ямбол, почитател съм на тази марка коли. smile035 Скоро ми се развали колата или по точно изби гарнитурата на главата. Водата се смеси с маслото и стана на боза. Как мога да източа водата от цялата система и как да я промия ? smile035 Благодаря Ви предварително ваш фен Жорето0985 smile035

Публикувано

Нормално като легнеш под колата точно по средата на двете стоманени тръби има пробки за източване. За съжаление в 90/100 от случаите са здраво клеясали и шанса да ги скъсаш е голям. Затова по-добрия вариант е да откачиш гумените маркучи от двигателя към тия тръби (до тръбите!). Който и вариант да избереш задължително отваряш капачето на разширителния съд и пробката за обезвъздушаване. Освен това парното на max (ама не вентилатора, а кранчето).

Публикувано

Колега,гледам в ''гараж'' пише ''120L Tuning'' : \:D/ Сложи някоя снимка да видим за какво става въпрос!

Поздрави!

Публикувано

Като свалиш предпазната ламарина от долната страна на тунела има 2 гумени съединения.Може оттам да източиш системата а и да си ги смениш с нови,че кой знае на какво са заприличали. smile049

Публикувано

колеги, до тук ми е ясно за източването на водата, но с какво да промия цялата охладителна система ? smile012 smile012 smile012

Публикувано

вода + меглио*, после пак изплакваш няколко пъти с вода и си готов за антифриза

 

*меглио е препарат обезмаслител на който му намирам какви ли не приложения, чистене на двигател, чистене на печки и премахване на всякакви мазнотии от всякакви повърхности. В София го има навсякъде по големите магазини /метро, кауфланд, хит, билла и тн/

 

успех

Публикувано

Меглио-то е супер,аз със него си обезмаслявах двигателя,като му правих основен ремонт - препарата е силен и обезмаслява добре,за разтваряне на гадости също става :D

Публикувано

Здравейте колеги ! Днес се сдобих с гарнитура за главата за моята шкода. Въпроса ми е трябва ли да намажа гарнитурата със силикон и тогава да сложа главата и да я стегна с динамометричен ключ, или се слага направо ??? smile126 ( Благодаря Ви предварително)

Публикувано

Без силикон и задължително със динамометричен ключ, има схема за точния ред на притягането на болтовете-после реглаж на клапаните.

Публикувано
Без силикон и задължително със динамометричен ключ, има схема за точния ред на притягането на болтовете-после реглаж на клапаните.

Преди това е хубаво главата да се "челоса" на шлайф,ако не си го направил.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.