Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

На колко хил. км. се сменя ангренажния ремък-ОКТАВИЯ2 2.0тди


RRR

Recommended Posts

Здравейте на всички.

 

Темата сигурно се повтаря, обаче не можах да открия отговор и получавам противоречиви такива. Карам Октавия 2, 2.0 ТД и вече е на 90 000 км. от ЕТ ми казват че е за смяна ремъка, ок обаждам се за час питат ме на колко км е колата казвам на 90 хил. и там момчето по тел ми казва...ааа ми то на 120хил се сменя не на 90 хил.

Та питам кое е верното, предполагам че е по добре по-рано да се смени но все пак интересувам се от истината. Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • evin

    6

  • Цецо75

    5

  • bojan

    5

  • winrg

    5

Най-много писали в темата

Ако си звъннал в софия няма начин да ти кажат ,че на 120 000 се сменя.По-принцип знам,че го дават на 120 000 км да се сменя ама еуратек препоръчват на 90 000 .И по-добре естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

gedore-извинявам се колега,но за 2 дни 2 пъти заблуждаваш колегите.Не отговаряй като не си сигурен smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забелязвам да има разбивка на градско/натоварено и извънградско/ненатоварено каране. При CR дизелите на PSA (пежо/ситроен/форд) има такава разбивка с разлика от 60000 км при смяна, което е от огромно значение за износването на ремъка/ролките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро бях в сервиза на ЕТ там попитах и ми казаха, че е хубаво на 90 000 км да се сменя. Беше сменян веднъж на 90 000, а сега е на 120, като чукна 180 съм първа писта за смяна. По-добре така, че да си имам по-малко главоболия после :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам официалните данни изнесени по-горе, но само да ви запитам - замисляли ли сте се , тея малки паразитни ролки, колко пъти ще се завъртят през тези 300К. Моята е с обикновен TDI мотор - не PD или CR, но предпочитам, като я запаля да стигна до там за където съм тръгнал. А какъв шум издават при въртене на ръка паразитните ролки, които се оказа, че не са сменияни при редовната смяна, която е правена, а аз смених на 140К...оставям на вашето въображение!

Лично аз не спазвам това, което е написано в книжката на колата и да си кажа честно - смятам, че правя добро на машината, а гледам, че тя пък ми се отблагодарява подобаващо smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролки и обтегач трябва да се сменят при всяка смяна на ремък. Водна помпа също. Спестяването е майка на мизерията. На една моя стара астра на 120 000 км (реални) блокира ролката на ангренажа (щото майсторът я врътна на ръка и каза - ДОБРЕ Е!) и ремъкът изрони 15 зъба и превъртя без да се скъса... 700 лева ми струваше "удоволствието", че послушах майстора ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120 000 са доста

даже 90 000 ми се струват много

освен това не забравяйте и годините

на 4 или 5 години максимално трябва смяна независимо от километрите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 4 или 5 години максимално трябва смяна независимо от километрите
ново 20 !!!

 

20-30 това е положението. Някои производители съветват примерно 60к или 5 години до следваща смяна. Което настъпи първо. Те и ремъците стареят, не само ние :) Всичко според зависи какъв ремък ще сложим.

 

Моя съвет пък за тези които слагат Dayco от Евро 07 за 20лв е преди всяко запалване да се прекръстват за късмет... smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво му е на DAYCO? Ремъка си е много хубав, вграждат го оригинално в VAG.

 

Тия оригинално вградените, нямат нищо общо с тия боклуци евтините които предлагат еврото. Имало е случаи ремък на 5к да се скъса без видима причина и то неведнъж.... :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво му е на DAYCO? Ремъка си е много хубав, вграждат го оригинално в VAG.

 

Тия оригинално вградените, нямат нищо общо с тия боклуци евтините които предлагат еврото. Имало е случаи ремък на 5к да се скъса без видима причина и то неведнъж.... :o

Аз досега не съм виждал ремък на 5 000 да се скъса от нищо. smile163

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам кой има смелост да купува ремъци от съмнителни доставчици и магазинчета. Това е единствената част, която трябва да се отгладува, но да се закупи 101% оригинална.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремък и ролки се сменят на максимум 70-80 хиляди километра! Всичко друго е опасно за автомобила!!!!

Абе не знам, ама даже руснаците дават смяна на Приората на 180000 ли беше, 200000 км, ли не помня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Първо, здравейте на всички.

Често влизам да чета полезна информация във форума, но чак сега се регистрирам... защото имам въпрос, естествено.

 

Точно в Еуратек София попитах за смяна на ангренажен ремък. Казаха 90 хил. километра. При въпроса ми дали има значение годините, отговорът беше категорично не. Това ми се стори доста странно и поразпитах и в други сервизи и, напълно нормално, получих тотално различни и объркващи отговори :lol:

 

Та, така. Да проверя дали съм проселдил внимателно дискусията ви: най-добре на 90 хиляди или на 5 години (което стане първо) ?

 

И, ориентировачшно в Еуратек да кажем, колко ще ми струва? Със смяната на ремък, ролки, помпа и т.н. Ако знаете :P

 

Благодаря предварително

И весели празници на всички :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.