Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Търся майстор-електричар за 120-ката


120 L

Recommended Posts

smile012 Има проблем в инсталацията ,не пали и стопява кабелите от бобината....От Варна съм, ако на някой му се занимава и смята,че може да я оправи, да се обади на 0897600385, Красимир. От старите 120-ки е, 82 година.Не без пари, разбира се ! Само че трябва да работи пред нас на паркинга, не мога да я придвижа никъде ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо правено ли е по инсталацията на колата или просто ей така се е появил проблема?Бобината има ли вариатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки от името, това е колегата, който беше пуснал темата за "много трудно паллене при мокро време" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,същото магаре съм от предната тема и вече малко нещо полудях smile154 . Не знам какво става-сложих чисто нова бобина Бош, +-са е свързан към дългия червен кабел дето идва от купето,минуса е към един кабел, дето влиза към релето-те бяха на обща клема, не съм губил изолаторни пръстенчета, като събирах чисто новите чукче и наковалня в делкото,чисто нов кондензатор сложих,само релето не съм сменял-и същото шоу,пак стапя кабелите като завъртя пусковия ключ, сега пак кабелче,кабели, ЧиН и вече откачам!!!!

Затова търся майстор,сам не мога да се оправя в случая. На капачката грам ток не отива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На клемите на бобината се свързва само + от контактния ключ на входа на бобината/към вариатора/, а другата клема на бобината е изход,на който се свързва само кабела към чукчето.

Ако си с външно реле-регулатор, + от контактния ключ отива първо до релето/сдвоения кабел/ и след това до бобината.

 

120L написа:...минуса е към един кабел, дето влиза към релето-те бяха на обща клема...

 

- съмнявам се, че тук си направил късото. На релето такава обща клема има само за + от контактния ключ с разклонение към бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joro-120 L, като нищо може и да съм разменил някой кабел, защото паметта може и да ме лъже......Моля те,опиши свързването на кабелите още веднъж подробно, нямам вариатор на бобината,релето е външно-с 3 гайки е към купето,с алуминиев корпус....Да разбирам,че като + на бобината закачам кабела,който идва от релето? Другите два остават на минуса на бобината,така ли? Описваш 2 кабела,при мен те са 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бобината минус не се свързва! И на релето ли си разкачил всичките кабели? Прочети отново предишния ми пост,щото има корекция. Какви надписи има на 2те клеми на бобината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,дотук разбрах откъде да взема плюса към бобината, на минуса на бобината закачам кабела, дето отива към кондензатора, третия кабел на минуса ли да го вържа, че вече леко се обърках.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивам да го видя! Видях го, абсолютно е червен! А тоя,дето идваше от сдвояването при релето,беше черен, сдвоен беше със жълтия дебел кабел,който идва пак откъм купето. Къде да пъхна тоя мистичен червен кабел???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК. Червения кабел не го свързвай и го изолирай! Той идва от стартера и дава ток само при стартиране. Използва се при бобина с вариатор. Провери си отново чукчето- разстояние и да не е нагоряло от късото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти се доверя на 100%, жалко,че днес няма да мога да се занимая, вече вали във Варна и като нищо ще отиде на сняг......Все пак интересно ми е -тоя червен кабел беше свързан към бобината-не питай на плюса или минуса-и колата си работеше без грижи :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения кабел можеш спокойно да го вържеш на + на бобината. Това не ти го казах,за да не те затруднявам допълнително. Иначе той върши работа само при бобина с вариатор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента гледам една стара елсхема, на която към бобината отиват само 2 кабела защото тя е без вариатор. На клема 15 на бобината е подаден кабела от клемата на реле-регулатора също означена с 15. За другия край на бобината е вързан кабела, който идва от делкото. Няма цветово означение на кабелите. Като цяло joro-120L е обяснил подробно кое къде се връзва. От написаното в предишните постове излиза, че кабелите са давани на късо през самата бобина. не е лошо да се замери, защото може да се окаже изпържена. При новите бобини имено вариатора предпазва от изгаряне бобината при забравен включен контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

олд мен,нали ти се обадих по телефона бе....мислех че вече си джъткаш??????

Ако не ,Ванката утре ще те подпали :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бегачка, да чукна на дърво, все още нямам проблеми поне с паленето. Горните постове са за неволите на колегата 120L. Както се разбра, той е от Варна и вие вече му обещахте помощ за днес. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, където и да се намеся, все бъркотия става ;) На всички отзовали се-благодаря от все сърце, по-нататък мисля сам да се справя, вече не е толкова сложно, имало още хора на тоя свят...Само да спре проклетият сняг, и я прайвам за норматив :evil: , че с нея лошо, ама без нея още по-лошо smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опрайх са бе , пак си имам кола, много ми е гот!!!!! Специални благодарности на Самуил, на Миро-Хашек, на joro-120 l,на всички, които помогнаха , и то без да се заяждат и подиграват, на old men също много такива, благодаря и на целия форум,че ни има!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.