Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Допълнителната гаранция


alekz70

Recommended Posts

Здрасти на всички.

Наближава да си взема колата от ЕТ - new Фабия, дизел 1.4.

Гаранцията и е 2 години стандартно и ми предлагат да я удължат до 4, срещу 280 лева.

Та въпроса ми е струва ли си да го правя?

Не карам екстремно, друг няма да я кара колата, де да знам... кажете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си заслужава! :smt017 И без да караш екстремно, колите пак дават разни дефекти. А тези 280лв. са смешна сума за още 2 години гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

280 лв. наистина е смешна сума, на фона на цените на резервни части и труд в ЕТ, а пък 4 години е доста дълъг гаранционен срок. Като си спомня моята, след 3-тата година доста неща почнаха да дефектират. Първото за което се сещам е прословутият контакт в бравата за осветлението и зумера на светлините. Оттогава изтече много вода, предполагам качеството се е вдигнало, щом могат да си позволят да удължават гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a какво точно покрива гаранцията?

примерно изгоряла крушка на задните светлини ще кажат че е консуматив или?

на шкодата след 5м и изтича гаранцията и се чидя дали да дам 280лв за подновяване ... все пак за труд в тези сервизи слагат такива цени ,че все едно сменям масло и консумативи за 3 смени ... според мен не си заслужава тая гаранция , но нагледно даийте примери какво покрива и какво не ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a какво точно покрива гаранцията?

примерно изгоряла крушка на задните светлини ще кажат че е консуматив или?

на шкодата след 5м и изтича гаранцията и се чидя дали да дам 280лв за подновяване ... все пак за труд в тези сервизи слагат такива цени ,че все едно сменям масло и консумативи за 3 смени ... според мен не си заслужава тая гаранция , но нагледно даийте примери какво покрива и какво не ...

E ти си мислиш,че може да си продължиш гаранцията ли?!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всяка техника ако има някакъв фабричен дефект си го показва още в началото. Например за компютрите ако не се развали нещо първите три месеца, то ще си кара PC-то до безкрай (торитично де....иначе трябва да се сменят някои консумативи като например вентилатори и дискове...... :):):) )

Та за гаранцията: Ако за две години не е излчзъл някакъв фабричен дефект, то вероятнопстта да излезе такъв е почти нулева. А дори и да излезе, от Еуратек едва ли ще ти го признаят. Поне аз съм твърдо убеден, че ще кажат:

1. Било консуматив

2. Била неправилна упортеба

3. Това не се покрива от гаранцията

4. Дефект няма.....

И ако за вероятността да излезе дефект съм склонене да вярвам че такъв може да излезе след втората година, то вероятността да бъде признат от Euratek според мен клони към нула.

Като почнах да пише, бях решил да правя едни сметки с условна вероятност, ама нещо ме измързя.....

И докато вероятността да възникне дефект и той да бъде признат е минимална, то вноската за удължаване на гаранията си я плащаш веднага, а освен това си задължен следващите две години отново искаш или не да ходиш във фирмения сервиз....и да плащаш по тамошните цени...иначе гаранцията отпада.

Не ми се иска да захващам темата за "коректността" и цените на фирмения сервиз, макар и да имам основания.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяйте, че и 4 години гаранция означава 4 години подръжка в ЕТ. Масла, филтри, свещи (не в твоя случай), ремъци, спирачна течност... вързан си с ЕТ. Вярвай ми, ще те одрънкат бая пари за подръжка за 4 години, особенно ако караш доста и правиш две или повече смени на масло на година. Освен това, знай че почти всичко по ходовата част, както и съединителя, най-вероятно и скоростната кутия, няма да ти влизат в гаранцията след шестия или деветия месец, защото след това вече се смятат за естесвено амортизирани.

На мен една смяна в ЕТ ми беше ~300 лева за масло (Кастрол със съмнително качество) и филтри, без горивен. В мой сервиз ми смениха масло (мотул за пд, 5л.), филтри (от ФВ), горивен филтър (60 лева от ФВ), спирачна течност (мотул 5.1) за 280 лева тотал. Сам можеш да направиш сметка дали си заслужава на база колко смяташ да караш колата за тези 4 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички.

Наближава да си взема колата от ЕТ - new Фабия, дизел 1.4.

Гаранцията и е 2 години стандартно и ми предлагат да я удължат до 4, срещу 280 лева.

Та въпроса ми е струва ли си да го правя?

Не карам екстремно, друг няма да я кара колата, де да знам... кажете?

 

Ето ти и кратък точен и ясен отговор - не си струва ! Да не споменавам че ако 1 ден си взема нжва кола и веднъж няма да стъпя в ЕТ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се, че тая опция я има, само когато подписваш договора за доставка, а аз тогава пропуснах.

Вече е късно...

Благодаря на всички, които отговориха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.