Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 120л - главен спирачен цилиндър.


old men

Recommended Posts

Шкода 120л - как се разглобява главния спирачен цилиндър?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам шегата. питането е относно контрата, която не позволява изпадането на буталата от помпата. при стария модел има зегерка. При моята помпа модел 1985-19 мм такава липсва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя : Не съм почитател на метода проба-грешка. Това е причината за поставянето на това питане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буташ с отвертка буталото докрай навътре и пускаш рязко. Ако след няколко опита това не помогне, подлагаш дърво и чукаш помпата в/у него с буталото надолу под лек наклон,за да може да се покаже буталото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се получава. Бие на твърдо, като при наличието на ограничител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се получава. Бие на твърдо, като при наличието на ограничител.

По какъв начин се опитваш да извадиш буталото и кога бие на твърдо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да извадя буталото назад. Освен демонтирането на помпата от сервото, не съм свалял нищо друго от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буташ с отвертка буталото докрай навътре и пускаш рязко. Ако след няколко опита това не помогне, подлагаш дърво и чукаш помпата в/у него с буталото надолу под лек наклон,за да може да се покаже буталото.

До тук добре. По кой от тези два начина се опитваш да извадиш буталото и кога бие на твърдо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутам напред и пускам. При рязко отпускане буталото се връща в крайно положение, като при това се чува цъкване от удар в нещо твърдо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип при този модел помпи няма ограничител на буталото. Възможно е да има замърсяване в края на цилиндъра/към сервото/ и гумичките да се спират там, затова пробвай втория начин. При него буталото има по голама инерция и трябва да излезе ! Пробвано е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега след като пробвах да раздвижа една стара помпа в гаража (много трудно стана с яко блъскане с пробой) ми се струва, че единствено ръждата в края на помпата може да е пречка, явно тия помпи трябва да се съхраняват добре смазани :-k Може би ако се премахне ръждицата и се посмаже със спирачна течност ще може да се отвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега след като пробвах да раздвижа една стара помпа в гаража (много трудно стана с яко блъскане с пробой) ми се струва, че единствено ръждата в края на помпата може да е пречка, явно тия помпи трябва да се съхраняват добре смазани :-k Може би ако се премахне ръждицата и се посмаже със спирачна течност ще може да се отвори.

 

 

Оф... аз до там още несъм стигнал... ама на пролет... ще го ям значи... :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се разглобява някой прясно свален от автомобила и смазан би трябвало да е доста по- лесно, тая помпа я имам за дълбока резерва от години, но май вече не става за нищо :oops:

Ако аз имах такъв проблем щях да развия отворите за тръбопроводите, да я напълня със спирачна течност и да опитам да раздвижа буталото, явно хигроскопичността на остатъчната спирачна течност води до силна и бърза корозия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната помпа е свалена днес от кола, която се кара ежедневно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната помпа е свалена днес от кола, която се кара ежедневно.

Пробвай да надуеш с помпа или компресор,през някой от щуцерите на 2та спирачни кръга!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите! Утре ще пробвам със сгъстен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Утре ще пробвам със сгъстен въздух.

Това е добра идея :smt017 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре що ми се струва , че се опитвате да пробиете в морето дупка ... на долната схема ми се струва , че има чарк наречен securing ring демек зегерка , която трябва да се извади със събиращи зегерклещи или подръчни инструменти и тогава да чукате на дърво .

 

016546612.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай със зегер клещи да издърпаш едната част. Става и с ножица :). Другата част предполагам ще излезе, ако хванеш цилиндъра и го удряш в дърво. Той е бая здрав. Аз така съм ги вадил и не съм видял зор. Може да почукваш с дърво отгоре и също ще излезе. Предполагам, че се е спекло отгоре и може да задържа буталцето.

 

П.п Зегерка има на главния цилиндър на съединителя, но на помпата на спирачките на мойта такава няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре що ми се струва , че се опитвате да пробиете в морето дупка ... на долната схема ми се струва , че има чарк наречен securing ring демек зегерка...

 

Старите помпи имат зегерка. При по- новите модели няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.