Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

шкода 1.3mpi GLX 1999г.


BOTZKO6

Recommended Posts

вчера (20.12.2009) по обед карах трасето Пловдив-Хасково-Пловдив с около 20-30мин. престой в Хасково. Това разстояние е 160км. общо.Времето както знаете беше гадно - много дъжд и студ.На отиване сме натоварени аз и още двама, на връщане бях сам. Парното пуснато на максимум почти през целия път, като съм карал за малко и без парно за проба(около 10км). Температурата на водата ми се качи до първото деление на уреда над нулата. Това беше през целия път. това според вас дали е само от студа и парното или е някакъв проблем? Като съм си позволявал и да поддържам скорости от 110-120км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9999 че термото не затваря ;)

предния ден въртях доста градско и нямах никакъв дерт с него. Перката си включваше и изключваше нормално. Както и в Пловдив, (като се прибрах същият ден) вече с нормалната си скорост от 50км. стрелката на водата си показваше нормално температурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99,9999 че термото не затваря ;)

предния ден въртях доста градско и нямах никакъв дерт с него. Перката си включваше и изключваше нормално. Както и в Пловдив, (като се прибрах същият ден) вече с нормалната си скорост от 50км. стрелката на водата си показваше нормално температурата.

 

Термостат е.

И моята правише така,градско нямаше проблем(пуска си перката нормално),но като излезна извън града температурата падаше долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фелицийка е 1.3i GLX и по принцип извънградско или при движение без задръствания по булевардите със 70-80 км/ч температурата се понижава,което според мен е нормално :) Проблема идва зимата - колата почти не може да ми качи температурата дори и в задръстванията, а термостата го смених преди около 2 години.Възможно ли е толкова бързо да се е повредил и тои?Друго , което ме тревочи е, че лятото,когато загрява нормално, перката се включва не един пут продължително, за да охлади, а през кратки интервали за по около половин минута :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фелицийка е 1.3i GLX и по принцип извънградско или при движение без задръствания по булевардите със 70-80 км/ч температурата се понижава,което според мен е нормално :) Проблема идва зимата - колата почти не може да ми качи температурата дори и в задръстванията, а термостата го смених преди около 2 години.Възможно ли е толкова бързо да се е повредил и тои?Друго , което ме тревочи е, че лятото,когато загрява нормално, перката се включва не един пут продължително, за да охлади, а през кратки интервали за по около половин минута :-k

Моя термостат е сменян преди по-малко от година( та самата кола е моя собственост от 1 година ). И при мен е точно така както описваш, но с едно изключение - лятно време перката се включва за продължително време и то не през кратки интервали. Просто ми е много странно. Пак минах същия път два дена по-късно и пак така почти не качи температура. А като си влезнах в Пловдив ...... от табелата до второто кръстовищв( за около 1-1.5 км. разстояние) ми качи температурата и перката включи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фелицийка е 1.3i GLX и по принцип извънградско или при движение без задръствания по булевардите със 70-80 км/ч температурата се понижава,което според мен е нормално :) Проблема идва зимата - колата почти не може да ми качи температурата дори и в задръстванията, а термостата го смених преди около 2 години.Възможно ли е толкова бързо да се е повредил и тои?Друго , което ме тревочи е, че лятото,когато загрява нормално, перката се включва не един пут продължително, за да охлади, а през кратки интервали за по около половин минута :-k

Моя термостат е сменян преди по-малко от година( та самата кола е моя собственост от 1 година ). И при мен е точно така както описваш, но с едно изключение - лятно време перката се включва за продължително време и то не през кратки интервали. Просто ми е много странно. Пак минах същия път два дена по-късно и пак така почти не качи температура. А като си влезнах в Пловдив ...... от табелата до второто кръстовищв( за около 1-1.5 км. разстояние) ми качи температурата и перката включи

 

Бягай за термостат! В момента ти седи постоянно отворен. Смени го и ще се родиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за година и половина / от както имам Фелата/ смених два термостата. Сега като я наблюдавам как се държи температурата на ДВГ- то - явно пак ще се налага да сменям :smt0344

Мноо гадно е измислен този термостат с тези пластмасови уши, които го държат към корпуса - поне при мен винаги те са били потрошени и самия термостат и пружината му си се разхождат в тялото свободно ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такситата,навремето ги направих всички с термостат от фолсваген за 10 лв.

на стругар се престъргва капачката-фасчица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

За какво ти е да престъргваш капачки от VW като има Фаворит и неговите чаркове стават 1:1 на главата на Фелата smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

За какво ти е да престъргваш капачки от VW като има Фаворит и неговите чаркове стават 1:1 на главата на Фелата smile021

 

Да би било лесно така, но на Фаворитовия термостат датчика си е с една клема - а тук става дума за MPI мотор - и тука датчика, който е на тялото на термостата е с 4 кабелчета /направо си е VW датчик/ .

 

 

п.п. Сами, евентуално може да се консултирам с тебе ,ако моята продължава с тоя темп да ги троши тея термостати / дет са 25-30 лв./ ще се замисля за интервенция :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

За какво ти е да престъргваш капачки от VW като има Фаворит и неговите чаркове стават 1:1 на главата на Фелата smile021

 

Да би било лесно така, но на Фаворитовия термостат датчика си е с една клема - а тук става дума за MPI мотор - и тука датчика, който е на тялото на термостата е с 4 кабелчета /направо си е VW датчик/ .

 

 

п.п. Сами, евентуално може да се консултирам с тебе ,ако моята продължава с тоя темп да ги троши тея термостати / дет са 25-30 лв./ ще се замисля за интервенция :-k

да ,аз и на фабиите така съм ги направил-там е още по скъп-1.4мпи са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

В някои мнения се бъркат термостат и термодатчик за вентилатора,затова се уточнете.

Термостата няма общо с включването на вентилатора за охлаждащата течност,той/термостата/ е при пускане на мотора в работа да задържи охладителната течност само в кръга на мотора и когато достигне определена температура да се отвори и пропусне течността към радиатора за охлаждане.

Термодатчика включва вентилатора ,когато охладителната течност достигне определена температура/според модела на датчика/ и да я охлади,това дали ще е половин минута или пет минути е в зависимост от околната температура и от зададената разлика между висока и ниска температура..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Чисто нов съм във форума,но в случая мога да помогна.Ако се съмнявате в термостата дали затваря направете следното - Запалете колата и оставете да поработи 1-2 мин. или отидето до магазина и се върнете.Отворете капака и пипнете дали радиатора е топъл.Ако колата е под 70 градуса и радиатора е топъл значи че термостата изобщо не затваря.Ако не качва над 70-75 градуса извън града при нормално каране,означава че термостата отваря по-рано или пак не затваря изобщо.При 15-20 градуса по-студен двигател разхода ще се повиши с около литър,отделно колата загрява доста по-бавно и при чести спирания в града разхода може да се повиши с 2 литра и повече,защото двигателя ще работи постоянно студен 40-50 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.