Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кола до 5000лв


PVV

Recommended Posts

Стиви, точно на 140/150 коньовия петак турбината е безпроблемната. Проблемни са 136ците... Осерах темата за Галанта! Може да се поразчистят излишните мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Toshiro

    11

  • stivi797

    9

  • felicialx

    4

  • Цецо75

    3

Най-много писали в темата

Може, няма да споря.

Иначе са ми казвали, че най-малкия мотор, 110-115 конния -той е най-безпроблемния.

Дори и един колега си купи такава наскоро, точно с тоя мотор, и вагонче - та и него съм питал. И е много доволен от колата, като цяло.

Впрочем, той си е стар Алфа фен, та му хващам вяра.

Иначе за петаците - знам, че са 2.4 литрови, а не 1.9.

И съм слушал най-различни коментари за техните турбини.....

Но понеже нямам такава, а и приятелите ми нямат Алфи с тези мотори - та не мога да кажа нищо за по-мощните им дизелаци. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Алфа пък ако кажете че има доволни няма да повярвам smile091 .Има бензинови Шкодички и Пасати за тези пари.Аз от 2003 карам Шкода и съм много доволен,преди това имах италиански(Фиат 2 броя)е по-големи кенефи няма.Японките също много ги харесвам,но са прави колегите по-горе за частите.Сестра ми имаше Хонда Hrv която беше чукнала леко и й искаха 800 лв за фар или нещо такова.Да не звуча като пристрастен s_flag,но специално за мен VWAG групата е с най-приемливо съотношение цена/качество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От японските Хонда е уникално здрава, това съм го видял с очите си. Останалите са по-зле от европейските. Тойта до някъде става, въпреки, че основното там е един балон надут от умел маркетинг. Като се качиш в Тойота на 100000км все едно се качваш в Мерцедес на 400000км, прави си изводите.

 

Субару не го коментирам, нямам наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък , ако си търся кола до 5000 лв бих заложил на нещо хей такова и ако ми се кара на газ му боцвам един газов инжекцион ...Кво му тряяя повече на човек ?!!

 

http://www.cars.bg/c349130

 

п.п. Заради мен ще сменят заглавието на темата ... smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък , ако си търся кола до 5000 лв бих заложил на нещо хей такова и ако ми се кара на газ му боцвам един газов инжекцион ...Кво му тряяя повече на човек ?!!

 

http://www.cars.bg/c349130

 

Да, може и да не са първа младост тия Аудита - но пък са здрави! :smt017

А конкретно тоя мотор - е много яко магаре! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво газов инжекцион,но на моята 1,6 точно 30000 км след поставянето на газов инжекцион почна да хапва доволно масло.Не знам аз ли не уцелвам газаджия,но досега 3 коли на газ и след известно време(максимум година)започват да се обаждат разни работи.Не че дизела е застрахован от проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво газов инжекцион,но на моята 1,6 точно 30000 км след поставянето на газов инжекцион почна да хапва доволно масло.Не знам аз ли не уцелвам газаджия,но досега 3 коли на газ и след известно време(максимум година)започват да се обаждат разни работи.Не че дизела е застрахован от проблеми.

 

Не е от газта. [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1,8 20 клапана 98 гор. - комби. Когато я взех (2003г.) се оказа, че двигателя е много зле и се наложи основен ремонт. От тогава 125 000 само с BRC газов инжекцион - никакви проблеми (маслото не мръдва), но тази кола иска поддръжка особенно по окачването, ако се кара градско по дупките. С годините и почват проблеми с електрониката, а и при Ауди частите не са много ефтини ... така че помисли преди да копуваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво газов инжекцион,но на моята 1,6 точно 30000 км след поставянето на газов инжекцион почна да хапва доволно масло.Не знам аз ли не уцелвам газаджия,но досега 3 коли на газ и след известно време(максимум година)започват да се обаждат разни работи.Не че дизела е застрахован от проблеми.

 

Ето затова по едно време изписах един тон мастило, че съм против газовите.

А сега и ти го казваш същото.

Може би причината не са те - но все пак, винаги си имам едно наум.

 

Пък за това, че и това Ауди дава дефекти, и че частите не са от най-евтините.... Вярно е. Но няма кола, която напълно да не дава дефекти, а и на която частите да струват по 1-2 лева бройката.

Дори и старите Лади също не са такива - гаранция!

Щом човек трябва да кара - трябва и да се бърка. Но все пак, желателно е да се бърка по-малко - то нали и заради това го пишем всичкото това тук.

 

И още едно предложение за кола - вижте и старите Киа Магентис. Дори и най-първите - са много здрави. Е, леко ръждясват отдолу..... Но това не е проблем.

А цените и на частите им - са много прилични!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 30 000 почнала да яде масло от газта smile091

Ай нема да зачеквам темата газ - масло - двигатели само ще кажа :smt034 на колко хиляди какви ремонти се полагат на мотора по предписание и после обвинявай газта , газаджията и завода smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 30 000 почнала да яде масло от газта smile091

Ай нема да зачеквам темата газ - масло - двигатели само ще кажа :smt034 на колко хиляди какви ремонти се полагат на мотора по предписание и после обвинявай газта , газаджията и завода smile049

Мерси за съвета :smt017 По твоята логика и фабричния дефект на скоростите,който го дава 1,6 мотора не е по вина на завода.Нямам претенции да съм голям разбирач просто преди да сложа газ(говорим за газов инжекцион) не пипаше масло,после взе да похапва.Иначе всеки е свободен да кара и да си купува каквато кола прецени. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на гумички на клапаните е една процедура от която не боли глава и може да редуцира консумацията на масло до 7-10 пъти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко, че ти е ограничен бюджета, че нещо съм се замислил и май в крайна сметка ще потегли моята към пазара...

Успех в намирането!

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа със съвет - до 5000лв аз препоръчвам КОРЕЙКА

Dewoo/chevrolet- EVANDA ili Leganza (еванда е следващ модел на леганза преди Епика)

Hyunda - Elantra ili Sonatа - 2003-2005г.

Големи и здрави автомобили с много екстри и евтина подръжка.

Собственик на Леганза съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, стига с тея корейски и италиански коли !

До 5000 лв се взема Ауди и това е . Няма друга такава здрава и комфортна кола !

Престанете да хвалите всякви там леганци и тарантанци...!!!

Ауди А4 е модела до тез пари . Мотора няма какво да се гледа - гледа се външния вид и окачването и край. И да е бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, стига с тея корейски и италиански коли !

До 5000 лв се взема Ауди и това е . Няма друга такава здрава и комфортна кола !

Престанете да хвалите всякви там леганци и тарантанци...!!!

Ауди А4 е модела до тез пари . Мотора няма какво да се гледа - гледа се външния вид и окачването и край. И да е бензин.

 

Много си в грешка колега просто не си имал и не си карал корейка. Казваш щом е Ауди е най-доброто а другото са кошници? А за голф 2 какво ще кажеш? smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, стига с тея корейски и италиански коли !

До 5000 лв се взема Ауди и това е . Няма друга такава здрава и комфортна кола !

Престанете да хвалите всякви там леганци и тарантанци...!!!

Ауди А4 е модела до тез пари . Мотора няма какво да се гледа - гледа се външния вид и окачването и край. И да е бензин.

Да бееее smile004

Аудито А4 специално ще ме хване за малкия Бисер,ако вози по комфортно и е по-здраво от това.

http://www.mobile.bg/11368710414770787

Единстевената привилегия на А4 е , че частите са по тънкана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си в грешка колега просто не си имал и не си карал корейка. Казваш щом е Ауди е най-доброто а другото са кошници? А за голф 2 какво ще кажеш? smile159

 

Наистина не съм имал корейка. Не казвам , че от другите нищо не става, но щом бюджета е малък значи и парите за поддръжка ще са малко. Най-лесно се поддържа немска кола .

Мое мнение.

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Леганза 2.0 като служебна и имам добро впечатление, добра возия, широк салон даже с кожа беше :mrgreen: изключително голям просвет, здраво и просто окачване, ползвали сме я направо като джип по врачанския балкан и не закача никъде, не гние за разлика от Опел. Да счупиш картер на Леганза например трябва да си рядък талант.

 

Частите за тази кола са като от Лъки бой, все едно караш Вектра от 94-та.

По мое мнение харчи повече от колкото трябва и не върви достатъчно за мощността си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, търси кола, която да е в добро състояние!

И най-важното - огледай я внимателно!

Пък дали е корейка или германка..... Не е толкова важно.

Впрочем, дори и английските Ровери, 700 и 800 - също са доста добри! Може би единствените английски коли, които са сглобявани добре, и които са здрави!

И също се намират за тия пари!

Тъй че и от тях можеш да потърсиш. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много "яка" тема. Някой да избира кола вместо мен, да се препъвам във всякакви разнородни форумни мнения и накрая със сигурност да се върна в изходна позиция. При ограничен от 5000 лв. бюджет и нисък месечен доход нещата са много елемнтарни от към избор, защото всичко опира до пари, не до избор по желание. Хващаш няколко марки от мобилето, после отиваш в няколко магазина за части и проверяваш цените на ходовата част. Избора на кола в този случай веднага ще си дойде на място. Не включвам поддръжаката на двигателя, защото там нещата са по-скоро въпрос на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема трябваше да завърши рязко след едно мое мнение, че после се изписаха доста празни и неверни приказки. Едва ли някой може да избира вместо друг. Точно при нисък бюджет нещата покрай избора са далеч от "много елементарни".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема трябваше да завърши рязко след едно мое мнение, че после се изписаха доста празни и неверни приказки. Едва ли някой може да избира вместо друг. Точно при нисък бюджет нещата покрай избора са далеч от "много елементарни".

 

Да де, лесно се мисли, когато имаш пари.

А когато нямаш..... се колебаеш за всяко нещо. smile049

И е трудно да вземеш решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.