Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кола до 5000лв


PVV

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Не е тук мястото много много за тази тема, но знам ,че има колеги с голям опит с колите и затова си позволявам да попитам за мнението ви за този автомобил. http://www.mobile.bg/11256818313227654

Не конкретната бройка , а по принцип за модела( двигатели, комфорт, надежност, консумативи и т.н.) Става въпрос за кола втора употреба 99-2001 г. Поразгледах Мицубиши форума, но все пак ще съм благодарен ако получа компетентно мнение. Не знам до колко може да се вярва на това-http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461

Не съм решил да изневерявам на марката, просто проявявам интерес по друга причина и колата не е за мене. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Toshiro

    11

  • stivi797

    9

  • felicialx

    4

  • sharpshooter_

    3

Най-много писали в темата

имаме такова на подръжка -двигатела е 20 16-136коня с газов ижекцион.Двигателя си е ретро и не създава проблеми,но ходовата част е под всякаква критика.Има 4 носача ,които се разбиват много бързо и може да ти излезе шарнира като на лада и да се пребиеш.Биалетите също се износват бързо

друг е въпроса че няма оригинални части

ако отидеш в представителството чакаш и брадвите са ГОООЛЕМИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По японските форуми се носят легенди за модела, аз лично никога не съм се качвал - възможно е да имат основание.

За мене от японските автомобили практичият избор е от моделите на тойота,нисан,мазда и хонда.

Можеш спокойно да вярваш на думите на колегата от Мицу-форума. Написал го е - не е кола за всеки Галант-а, а за фенове.

А около 2000г, вече, освен Мазда, няма други "чисто японски автомобили". За Мицу - незнам кой ги е купил, но нисан - рено, тойота - турска и английска сглобка с всички минуси от това и т.н.

 

Човек, който никога не е притежавал японски автомобил малко трудно би схванал разликата между мазда, субару, сузуки и т.н.

А разликата с европейските е широко известна - а именно - по-редки ремонти от немските и много по-редки ремонти от френски и италиански,

обаче като се стигне до ремонт понякога става приключение особено за някои модели, а на Мицу-то за доста от техните модели.

Отделен въпрос е, че много монтьори не обичат да се занимават с японци изобщо и те гонят , предпочитат си опелчетата и головете, че там е ясно.

И са си прави за тях си. Само като пример - ел. системата на Мазда(която е много надеждна по принцип) , ако има нужда от ремонт - някой много кадърен така може да я пипне, че направо после дори Господ да не може да се оправи.

Също така има и един такъв момент - ако японската кола е "гробница" и трябва да смениш маса работи по нея, по-добре си вземи европейска, просто материала от който са изработени оригиналните части е по-специален и издържа много стотици хиляди километри. Нито една резервна част от колкото и реномиран производител да е не може да го достигне. При немските не е така. Оригиналните са им по-кекави, но и заместителите "биват". Ако се намери японска кола на малко километри - аз не бих се колебал - ама къде ги тия в България. smile091 smile091 .

 

И все пак, както се казва, ако човека иска да си купи Галант - защо не. Колите са нещо повече от евтино возене и поддръжка. Всеки си избира.

Единствено да се внимава със състоянието на екземпляра и както е написал колегата да не се експериментира с газова уредба точно на този двигател.

 

п.с. Проблемът с горецитираните носачи явно е именно такъв - сменени с някакви ментета за по-"евтинко" и после хвърлена на bega4kata "да се оправя". Незнам за Мицу-то специално дали имат конструктивен проблем, но фабричните му носачи едва ли са издържали малко километри. Подобно е положението с Нисан Примера. Оригиналните - карат, заместителите - тц. Ама оригиналните са една цифра.. smile048 smile048 ..Все пак имайте го предвид, че сме в България - и извънземен носач ще се разбие...по някое време.

 

Сетих се и нещо друго, ако ще е от полза. Мицубиши са една от фирмите експериментатори заедно със Субару, т.е. - те внедряват някакви неща които те си измислят, а не както другите японци - просто копират като правят копието по-добро от оригинала. Т.е. - може да се очакват от тях както подобрения така и издънки.

Например - тяхно е MIEV - това дето бяха сложили ел. двигател в самото колело, а ротора е главината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, тва за частите на японските коли и аз бях го чувал обаче не съм се сблъсквал с японка. Ще се поровим още малко ,пък ще видим !

По принцип разбрах ,че колата е добра ма дойде ли и времето за ремонт ..... ](*,)

Още веднъж благодаря! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Моля да ме извините, че съживявам такава стара тема. Тъй като се оглеждам за мой личен автомобил и бюджета ми е ограничен до 4000 лева за покупка и максимум 1000 лева за последваща смяна на консумативи и най-неотложни ремонти, не виждам нищо привлекателно, което да ми грабва и окото за тези пари, освен Галанта с бензинови мотори и Алфа 156 JTD. В Mитсубиши форума се регистрирах, но не мога да пиша в теми, да пращам лични съобщения - въобще много лош форум :) Прочетох доста, но не мога да преценя дали няма да се набълбукам с някоя от тези двете коли. Приемам препоръки за други варианти.

П.П. Октавия не гледам. Просто са твърде скъпи добре запазените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел допреди 2 години караше такава - и затова ще кажа каквото зная.

Моторът е много добър! Здрав и надежден - дори и ако не са си давали много зор със смяната на маслото и на филтрите.

Кутията - също. Но все пак е добре да се погледне - защото ремонтът й, ако се наложи, не е много евтин.

Електриката - понякога прави проблем, но като цяло не е сложна, и се оправя сравнително лесно.

За шасито - Бегачката ясно ги е казал нещата, и наистина са така! Ако не са сложени оригиналните части - очаквайте проблеми!

Особено шарнирните болтове - конструктивно са като на Ладите, или като на старите Фордове - могат да се извадят, и човек може да се претрепе.

Но ако са оригиналните - издържат достатъчно дълго.

Проблемът на по-старите японски коли обаче е именно тоя - висока цена на оригиналните части и ламарини, и многото време за чакане - ако се наложи нещо да бъде поръчано.

И именно заради това приятелят ми се отказа от Мицуба - и го замени със Шкода. s_flag

Иначе като ходови качества - Мицубът возеше много добре, хем комфортно, а хем при нужда и динамично - пък и доста му бяха удобни седалките и багажника.

И в комбито съм се качвал - то е с още по-удобен и голям багажник.

Иначе дизелът е с мощност приблизително 90 коня - но не го препоръчвам, защото развали ли се нещо, няма намиране!

Като цяло - добра кола за 4000 лева, стига да е достатъчно запазена!

И който ще купува такава - да огледа дъното!

Отслойва се антикорозионната защита - и ръждясва! Не много - но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам, ако искаш нещо повече от Фелиция и получаваш под 1к лева на месец, по-добре да се возиш на велосипед и обществен транспорт. Толкова ли са зле тези носачи? Все пак за пасат Б5 също не са 100 лева комплекта, а ги карат доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Не е тук мястото много много за тази тема, но знам ,че има колеги с голям опит с колите и затова си позволявам да попитам за мнението ви за този автомобил. http://www.mobile.bg/11256818313227654

Не конкретната бройка , а по принцип за модела( двигатели, комфорт, надежност, консумативи и т.н.) Става въпрос за кола втора употреба 99-2001 г. Поразгледах Мицубиши форума, но все пак ще съм благодарен ако получа компетентно мнение. Не знам до колко може да се вярва на това-http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=6461

Не съм решил да изневерявам на марката, просто проявявам интерес по друга причина и колата не е за мене. smile027

 

Познавам се лично с момчето пуснало темата в Мицубиши форума, не помня точно какво се случи, но нещо се развали по колата и любовта му беше до там.

Возили са ме във въпросните Галанти и да ти каже на бях толкова възхитен, колкото ги изкарват във форума (бях член на клуба и се познавам с повече стари членове).

Не знам за какво ще ползваш колата, но за мен единствения двигател подходящ за това купе е 2,5 V6 бензин. Но това чудо няма изхранване!

Пишат, че са много здрави, но всичките ми приятели от форума все имаха нещо за оправяне, после един по един започнаха да продават Галантите и вече се возят в други марки.

Имат един форумен майстор, кой ужким е "царят" но окапази доста коли, беше някъде из Лозенец.

 

Мале много съм прост, извинявам се чак сега видях дата.

Ако модераторите сметна за необходимо да изтрият поста ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да се извиняваш, защото аз вадя темата от прахта. Приемам и адекватни предложения до 4000 лева за кола с приемлива поддръжка, която да радва млад човек с мераци за семейство :) Субару ми е мерак много, но никак не ми е по силата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно мое приятелче кара Галант 2.4 GDI - бензинов бих казал апетитен мотор от гледна точка на разход (градско 11-12; извънградско 8-9) и БЕЗ ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПОСТАВЯНЕ НА ГАЗ, поради директно впръскване, работи на някакво високо налягане и щяло да пръсне колектора при условие, че е метален.

Тропали им повдигачите на 90% от колите с този мотор. Трябвало да се кара с някакви иридиеви свещи, които били сравнително скъпи.

Неговото е доста запазено с кожа и доста екстри, но проблем има с ламарините. 2 пъти прави задни вежди с калниците - гният и това си е. Колкото до поддръжката - частите са неоправдано скъпи (за мен) и не особено лесни за намиране. Като пример с оглед на правените от него ремонти ще дам:

 

1. Амортесьори - 140-180лева бройката - Каяба.

2. Носачи - 3бр. са и са 1000 лв на едното колело, а някакви реплики са 150-тина лева.

3. Датчик ABS - 400 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай от Мицубиши в BG.

 

Казвам го като бивш собственик на чисто нова Carisma,

която карах и обслужвах в BG 8 години и член на mitsubishi club-a.

Ратола и Балканстар са зле като сервизи и взимат цифра пари,

при форумния майстор се чака бая и няма гаранция и там.

 

Части няма много, за сметка на това са бая скъпи.

 

Моята я продадох на 90000км реални след маса ремонти и нерви дето ми създаде.

 

Ако толкова ти се кара Японка - toyota, honda, mazda са по-добрия

избор, но с частите и майсторите го ядеш пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митсубиши и Субару са две истински японски марки (за разлика от Тойота, Сузуки, Нисан...). С всичките му позитиви и негативи произтичащи от това. :)

 

От тези две марки има само две хубави коли и отзад пише или Ево или STI :) Всичко друго е компромис, т.е. това са коли за луди маниаци, ако не си щура глава, бягай далеч от тези марки, разходите са сериозни.

 

В този бюджет - ако искаш по нова година - френско.

 

Октавиите не са оферта - избора е ограничен, съответно цената завишена. За същите пари има много по-голям избор от Голфове, че даже и Пасат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм реалист и не ме е срам, че в момента доходите са ми ограничени. Ако се ориентирам към пасат, 406 или 156 JTD, с доход 800 лева на месец ще ми остават ли за дънки и кафенце или да слизам още по надолу в избора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-старите Пасати - поне като поддръжка, ако нещо се счупи, са доста пари.

Моделите В5 и 5.5 - са си скъпички. И моторите, и шасито - са си цифра.

За по-старите - запазени много трудно се намират.

156 - ако е запазена, и ако я огледаш добре, когато я купуваш, а и ако отначало забиеш в нея хилядарка - също ще деяни. Макар че аз по принцип съм си скептичен към италианките..... Но тая деяни. Стига после да не я оставяш така, когато нещо почне да се раздрънква - а навреме да го правиш.

И най-подходящия двигател е 110-115 конния дизел, тоест най-слабия - той е най-издръжлив. Макар че като въртящ момент си е съвсем приличен мотор.

А Пежо 406 - то е може би най-подходящо като цена на поддръжката - но трудно се намират запазени такива. И ще трябва много да търсиш.

Иначе с Алфата и с Пежото ще се вместиш в тия доходи..... :smt017

Аз в момента имам много заеми, лизинга също, пък и болна майка гледам - и моите реални доходи са 1000 лева, макар че на хартия заплатата ми е много по-голяма. Обаче си я карам Шкодата без проблеми - не толкова много, колкото бих искал, но все пак.

Но тя е нова - и не ми отваря грижи.....

Тъй че моят случай е малко по-друг. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм реалист и не ме е срам, че в момента доходите са ми ограничени. Ако се ориентирам към пасат, 406 или 156 JTD, с доход 800 лева на месец ще ми остават ли за дънки и кафенце или да слизам още по надолу в избора?

 

На това никой не може да ти отговори. Зависи в какво състояние е колата и до колко си склонен да отделяш за нея... Щото има хора дето от тия 800лв. ще заделят половината за колата, което според мен е меко казано тъпо. Други като мен биха отделили не повече 10-20% от месечния си доход включително горивото. Въпрос на преоритети, въпрос дали я караш за кеф или и по работа и т.н.

 

306/406 Пежа са един много разумен избор според мен. Голф 4 (бензин 1.8 или дизел 1.9) също. Бягай от Голф 1.6 и 1.4 бензин (чупят скорости). Пасата... там вече отиваш на малко по-друго ниво на подръжка заради окачването. Октавията е слагам наравно с голфа, но просто държи по - висока цена и е по-малък избора.

 

Аз бих бягал от Алфата. За нея с пълна сила важи, горното което казах за Митсубиши и Субару - това са коли за маниаци, хора които търсят предимно удоволствие от спортния дух на автомобила. Т.е. ако искаш да си правиш кефа и можеш да си го позволиш - да. Иначе не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...406 Пежа са един много разумен избор според мен. Голф 4 (бензин 1.8 или дизел 1.9) също. ...

 

...Аз бих бягал от Алфата. ...

:smt017 Само дето не съм на същото мнение за Пежо 306. А и аз бих сложил Голф-а преди французойките smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя на това ли да заложа http://www.mobile.bg/11370342237933620

или на това: http://www.mobile.bg/11367352004964478

 

Линковете са примерни. Не съм се спрял на конкретните коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих посъветвал да се бяга далече от талянките, освен ако не са от онези, които си отварят вратите нагоре smile021 За бюджета който е определен, мога да предложа форд фокус. Макар да нямам никакъв опит с марката, все пак не съм им фен, но пък близък приятел има фокус 1.8ТД и за момента не се е оплакал. Единствения ми досег с колата са няколко стотин метра, в които я покарах и като за 90 магарета, ми се стори приятно пъргава. Интериора на мен лично не ми допада, но това си е въпрос на вкус :smt017

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих посъветвал да се бяга далече от талянките, освен ако не са от онези, които си отварят вратите нагоре smile021 За бюджета който е определен, мога да предложа форд фокус. Макар да нямам никакъв опит с марката, все пак не съм им фен, но пък близък приятел има фокус 1.8ТД и за момента не се е оплакал. Единствения ми досег с колата са няколко стотин метра, в които я покарах и като за 90 магарета, ми се стори приятно пъргава. Интериора на мен лично не ми допада, но това си е въпрос на вкус :smt017

 

Поздрави!

 

Фокуса е супер ако си на 70 години....

аз бих се метнал на 156 без никакво колебание. Чудесен дизайн, достъпни части и няколко добри и доказани сервизи (в София), много екстри. Чудесна динамика и удоволствие от шофирането. Все пак бих заложил на бензиновите мотори заради по евтината им подръжка. Ако разхода е проблем - газовите уредби на достъпни. Като двигател - 1,8 TS 145 кс. мисля че беше. Двулитровият е 155 конски сили... удоволствие е да се шофира такъв автомобил на дълъг път. Звука от двигателя е .... песен smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с мнението ти колега, но все пак говорим за някакъв бюджет и съответно месечн доход. Дейстително 156 има дух, но ако погледнем за момент поддръжката...имаш ли представа на каква цена са носачите на въпросната и по-важното колко е ресурса им, както на новите, така и на рециклираните. Задавам въпроса понеже 2ма приятели имам с 156ци и имам поглед, колко пъти те сменяха носачи, докато това упражнение с баба Астра и до момента не съм правил никога smile021 (за Октавията ми е рано да вадя заключения). Относно ТС моторите с по-евтина поддръжка, които визираш, предполагам си наясно че са с по 8 свещи и съответно кабели, като всички те отново са с прекрасни цени. За електрониката не смятам и да споменавам smile021 Имам и още наблюдения, но не е това темата, идеята ми беше, че за тези коли се иска здраво дупе :smt017

 

Поздрави smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с мнението ти колега, но все пак говорим за някакъв бюджет и съответно месечн доход. Дейстително 156 има дух, но ако погледнем за момент поддръжката...имаш ли представа на каква цена са носачите на въпросната и по-важното колко е ресурса им, както на новите, така и на рециклираните. Задавам въпроса понеже 2ма приятели имам с 156ци и имам поглед, колко пъти те сменяха носачи, ... Относно ТС моторите с по-евтина поддръжка, които визираш, предполагам си наясно че са с по 8 свещи и съответно кабели, като всички те отново са с прекрасни цени. За електрониката не смятам и да споменавам smile021 Имам и още наблюдения, но не е това темата, идеята ми беше, че за тези коли се иска здраво дупе :smt017

 

Поздрави smile027

1000 лева и малко отгоре и издържат 60000 км оригиналните, мисля TRW, което е 6 години мое каране и не е несравнимо по-скъпо от един пасат. Мен в Алфа ме притеснява точно слабата електроника и неоткриваемите проблеми по нея. Иначе да съм се метнал на един 115 или 140 коня дизелов вагон. На туин спарка поддръжката е по-скъпа от на ЖТД и двигателите са кекави и амортизирани напълно след предела им :D, освен ако не са Арезе - тогава са до предела им :D

За съжаление наистина се иска здраво дупе. Ако евентуално ми се окоти демпферен маховик и веднага ставам за 3 месеца пешеходеш. А аз искам да е малко от малко симпатична колата, а не просто да се придвижвам от А до Б с нея. Чудя се, тук в провинцията е пълно с хлапаци, които карат 320д и подобни... Как се оправят тия момчета... Само аз ли съм такава шушумига?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно щях да предложа Рено Меган/Сценик - достатъчно здрави, нормални като цена и като коли и като части - но ти искаш да има и вид, който при Рено smile049

А тея малолетните с БМВ не ги мисли - с чужди пари (на тате) е лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък се чудя на това ли да заложа http://www.mobile.bg/11370342237933620

или на това: http://www.mobile.bg/11367352004964478

 

Линковете са примерни. Не съм се спрял на конкретните коли.

 

Аз бих заложил на първото Волво - малко по-ново е, пък и по-маломощно, което ще рече, че ще лапа по-малко.

Иначе 180 турбинирани коня - не е зле, още повече за такъв крайцер. Но и апетитът му - ще е като на крайцер!

 

Иначе за другия колега - няколко думи за италианките.

Моделът 156 е в пъти по-надежден от предишните модели. Макар че никак не съм им фен на италианските коли - но не искам и несправедливо да ги плюя.

И проблемът им не е толкова електриката - тя се оправя - колкото окачването.

Но стегнеш ли го, и поддържаш ли го после - та да не се раздрънква, защото тогава ще сменяваш по няколко носача наведнъж - колата няма да ти отваря големи проблеми.

Пък и има части на Маале - които са много по-яки, макар и малко по-скъпи - което е също добро решение.

Иначе туинспарк моторите - много са форсирани, и затова нямат много дълъг живот. И често дават проблеми. А и обичат хубавия бензин..... И то в големи количества. И това не знам дали ще ти хареса.

Иначе дизелите - 1.9jtd са добри мотори, особено най-слабия, 110-115 конния. Моторът е доста здраво добиче, и е трудно да го счупиш.

150 конния - при него е по-уязвима турбината.

Въобще, при Алфите повечето турбини са малки, и работят при по-високо налягане - затова човек не бива много да залита по най-мощните мотори - при намалена кубатура.

Като цяло обаче - Алфата безспорно е по-скъпа за поддръжка.

 

И Пежо 306, съответно 406 - ще са най-евтини за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.