Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Радио


B07

Recommended Posts

Здравейте , с оригналното радио на фабиа съм и искам да попитам едно ново къстъм радио с МП3ки лесно ли се поставя? И трябва ли спец някъде да се постави или може ако имам приятел "жичкаджия" да ми помогне? Още ако има някои препоръки за радио ще са добре дошли : ) които са тествани и доволни от тях. Мерси предварително

 

П.П Също така нали не трябва да се разглобява целия панел? Само самото радио, защото някой ми беше казал че ще трябва да се извади сичко и мн скъпо ще струва да се запълва после дупките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да, и мен ме интересува същото. Оригиналното радио няма USB вход и ще трябва да мъкна диискове с MP3-ки, като неандерталец, вместо да пъхна една 8-16 G флашка с музика :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да, и мен ме интересува същото. Оригиналното радио няма USB вход и ще трябва да мъкна диискове с MP3-ки, като неандерталец, вместо да пъхна една 8-16 G флашка с музика :(

 

Аз затова си "мъкна" мр3 плеърче, същата работа като флашката ми върши smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова си "мъкна" мр3 плеърче, същата работа като флашката ми върши smile049
:smt017

 

ПП: Едно CD събира повече от 10 часа МП3! Колко време пътувате? :)

Само малко трябва да си поиграе човек, за да направи 2-3 добри колекции.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз обикновено стоварвам на флашката всичко дето се сетя, че ми харесва и я пускам на random. И дупките не оказват влияние...

Не мога да разбера защо не ги правят фабрично да поемат USB устройства. Един познат си купи някакво НЕО, дето освен USB, има на панелчето и слот за СД карта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е сложно поставянето обаче се иска повече време ако ти е сефте

смянате не изисква нищо друго освен махането на твойто поставянето на релсата(която върви с касетофончето) свързването на касетофона с евробукса или някаква друго според зависи

тука вече е пиниза защото е добре да се уцелят леви десни предни задни колони за да върши полезна работа

накрая се поставя и се радваш на нова музика... и се радваш двойно ако си си го направил сам и работи .:.

 

има едно сервизче за поставяне на музика ама не знам дали имам право да го кажа да не излезе реклама и да ме санкционират .:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата на пръв поглед са прости, но не съвсем. Не знам как стои въпроса с махането на

фабричния касетофон аз моята я поръчах без и си взех Alpine май модела беше CDE-101R

Купих го от Тоягата (на разклона за летището) за 400лв и там ми го монтираха. Шкодата си идва направо с

куплунг който следва да забодеш в касетофона монтираш релсите и си готов. Касетофона

е брилянтен, но самото аудио оборудване на Шкодата е под нивото му. Така че ако и твоя

случай е такъв изобщо недей да сменяш, няма да получиш желания ефект. До тук

добре, но след няколко месеца отидох в командировка за една седмица и като се върнах

в акумулатора на Шкодето нямаше никой. Премерих аз консумацията и уреда показа

300mA (при нормално около 10-40) или с други думи това изпива акумулатора за 5 дни.

Реших да не се правя на майстор и отидох в Еуратек. Хората там просто прехвърлиха

основното захранване на касетофона през контактния ключ, така че като го извадиш,

касетофона спира (преди и с ключ в контакта и без него касетофона все работеше)

Проблема се реши. И от тук изниква въпроса, ако нещата опират само да боднеш куплунга

в касетофона защо се случи тая аномалия? Затова моя съвет е ако нещо ще правиш

отиди при хора дето знаят за какво става въпрос иначе ще береш ядове.

По въпроса за Alpina-та много е стабилна никакво прескачане (вече 2 години) има

всички екстри вкл. USB и какво ли още не. Имал съм и Kenwood също добри, но

след 3 години почват проблеми. Прескачания износват се валците дето изкарват

и вкарват CD то и куп други, но все пак 3 години е много. И Sony съм имал

не ми допаднаха и не ги препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега termon, това дето си го написал, беж при дърветата за рекламация на аудиото.

Сега четете внимателно, че ми е писнало от едни и същи въпроси. Шкодите са с Евро конектори. Този за колонките е ясен. Захранващия има два +12В от акумулатор, +12В от ключ на контакт, +12В от вкл. светлини, маса, две жила едното за данни за скоростта, другото за комуникация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, ако се слага какво да е радио с Евроконектор, има модели които са с евробукси но пиновете не са стандартни, това са от радия от модели в Опел и Ауди. Също така внимавайте и с пина за К линията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде около ръчната спирачка имам едно капаче, на което пише AUX.

Под него има куплунг, според мен за обикновен стерео жак. Което по мои сметки значи, че мога да включа какъв да е MP3 плейър и да ползвам шкодовата музика само за усилвател и колонки.

Някой знае ли дали е такъв случая с тоя жак?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде около ръчната спирачка имам едно капаче, на което пише AUX.

Под него има куплунг, според мен за обикновен стерео жак. Което по мои сметки значи, че мога да включа какъв да е MP3 плейър и да ползвам шкодовата музика само за усилвател и колонки.

Някой знае ли дали е такъв случая с тоя жак?

Малко по-горе gogata е писал, че ползва МП3 плейър. Това, което трябва да направиш е да активираш на входа AUX. Това става от менютата на фабричната музика. По подразбиране е OFF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Малко да събудя тази тема. На моята Фабия 1 и взех един SD card плеър Блаупункт SD48. Проблема е, че когато извадя ключа от запалването радиото спира дисплея огасва(както и трябва да стане, да се спре радиото/плеъра), но след 2-3 секунди дисплея и другите светлинки на плеъра светват и започва едно светване ,угасване,светване,угасване. Тоест светлините по плеъра започват да мигат. За да го спра трябва да вкарам ключа отново да дам контакт и пак да извадя ключа. Това не става винаги ,но около 50% процента от опитите. Не знам дали има значение бързото или бавното вадене на ключа. Но ми се струва че когато се вади по-бавно става по-рядко това мигане. Радиото е свързано в сервиз ,където просто го свързаха към буксите на Фабиата- две букси(една за говорителите и една за захранването), антената и USB кабел изкаран пред пепелника. Нищо не е рязано по кабелите, само свързване. И сега се чудя къде е проблема в колата или плеъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами погледни в нета точното означение на буксите (гугълни го). Може проблема да ти е от втората +12V, при мен след монтаж на блутуут кар кит, се оказа че тя внася проблеми, и блутуута не гаснеше, но така от разстояние едва ли някой може да ти е полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като го каза, погледнах разположението при буксите на радиото и на колата. Според интернет, контакта 4(постоянно +12в) и контакта 7(+12в от запалването) са разменени. "Note, on modern Volkswagen Group cars and some older vehicles (such as the Peugeot 106 or Vauxhall Astra) the +12V Ignition and Battery positions are reversed." Тоест при колите на VAG са разменени тези два контакта. Ама дано в това да е проблема, но не съм сигурен защото има много оригинални радиота на Шкода произведени от Блаупункт и ме съмнява да има разлика в контактите. Ами утре ще ходя в сервиза дето ми го инсталира да им кажа затова да проверят. Ама е странно дето аз трябва да търся проблема и да им казвам на "специалистите". За какво им плащах изобщо не знам. Аман от всякакъв вид сервизи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След посещение на сервиза отново, техника дето го свърза радиото се опита да ме обеди ,че проблема е в пеперудата на ключа, след намесата на неговия колега и прекъсване на една жица и размяна на други две(4 и 7) проблема е отстранен. Сега си гасне радиото с ключа с Good Bye. И дори може и без ключ на контакта да се пуска с натискането на бутона и да се спира оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А честито. Мен лично обаче много ме дразни това рязане на проводници. Има си адаптори за съответните модели, ма ние още си знаем секачките и изолирбанда. След четиригодишно свирене на моя Блаупункт разбрах, че вторите +12V са на грешна букса и пречат. И то чак като ми монтераха допълнителния модул за bluetooth-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме дразни рязането на кабели, ама нямаше начин доколкото разбрах едната жица трябваше да се прекъсне защото пречеше и беше ненужна. А за разменените жици първо пробваха да ги разменят като ги изкарат от буксата, ама те не искаха да излязат от буксата. Голяма дърпане беше, но не излязоха и накрая кръц-кръц и запояване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.