Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Фабия комби 1.4 diesel 80 коня


alekz70

Recommended Posts

Пускай си Сепултура, докато караш и няма да забележиш шумове от колата!

 

Разходът ще те омилостивява към по-шумната работа на моторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми поносимо е шумна smile049 . Не много повече от "големите" дизели. На мен не ми пречи честно казано - нито шума, нито вибрациите докато е студен мотора. Но ако имаш ухо като колегата Димон, сигурно ще да кълнеш създателя на този мотор при всяко влизане в колата smile004.

 

П.П. Подкрепям съвета за Сепултура :mrgreen:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си и си свиркай! Моторчето е супер, вече му направих 45 000 км., ще поутихне след около 15 000 км. или просто ще му свикнеш.

И честито и много безаварийни! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам ,клиентка с автомобил с този мотор А3-супер доволни са хората,и мъжа и го кара от езвестно време/продаде си колата и сега си търси/и неговото мнение е че много малко тори и доста върви.Аз го подържам от над 2 год.като колата е 2-ра ръка купувана,карал съм я......ами мога да кажа,колата която ще купя за жена ми ще е с този мотор

е,не А3,а Фабия :D

и Аудито е 75 коня,без пром.геометрия на турбината,а 80 коня мотора .......и като се ремапне леко на 100 ще е направо приказка за шофиране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перфектното двигателче според мен за фабия...

софия>варна>щъкане във варна>варна>софия разход по борд 4.7 разход в портфейла 100лв

градско съм се напъвал и съм правил 5;5.5 естествено не по задръстванията по малко по отпушено

шум ... да тракторче си е

ако искаш нещо возене може да уредим нещо ;) smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата от 2 години, но стария модел със същия двигател. Честно казано двигетеля си е

откровено шумен, но след 3 дни се свиква. Ако се абстрахираш от това всичко останало е на прилично ниво

Доста икономична. Когато жена ми я кара се налага да потропвам по стрелката на измерителя на гориво

за да се уверя че работи :) Когато я купих не знаех какво да очаквам като качество, но

скоро притесненията ми изчезнаха. В общи линии всичко е направено добре. Кара се много удобно

За градски условия е супер. Доста нестабилна при силен вятър така че леко на извънградско.

Ще останеш доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Мерси на всички, които отговориха - взех я машинката :)

Трака си двигателя доста, ама няма нищо, с което да не мога да свикна.

Колатаа не е шумна - музиката е слаба! А Сеполтура, смятам да заменя с Ленинград и Сектор Газа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли съм тъп или просто ме е страх да натисна достатъчно?

Как се свиват страничните огледала на таз Фабия? В ръководството нищо не пиши по въпроса - то въобще всичко там е за електрически огледала...

Страх ме е да натисна по-силно, да не потроша нещо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Много ме радват яките огледала на фабията. В тесните улички си минавам спокойно за сметка на неправилно спрелите отляво :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога да, ама не е чак силно. Не знам причината, но ми се е случвало и с други колии, включително бензинови и даже на пропан-бутан, та смятам че е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравейте, ето малко инфо за "проблемите" с фабията:

1.4 ТДИ 80 коня

пробег 196 000 КМ (от които 90 % градско)

година производство: началото на 2007

Закупена е чисто нова кара се като учебен автомобил (което се досещате означава неопитни шофьори )

досега освен редовните масла ремаци ролки дискове и накладки ( това смятам че са консумативи за всички и не се включват в разходите за ремонт ) това което е сменяно допалнително са : 1 път изкривени предни дискове (вкючени в гаранцията), задно ляво цилиндърче ( явно фабричен дефект сменя се за 20 мин. макс без специален сервиз), предни тампони , шарнири и селенови втулки (обяснимо е за нашите пътища), една задна главина ( проблема беше в лагера но от ЕТ смениха заедно с главината), един тампон на двигателя и..... мисля че е само това дори и да има нещо допалнително то е толкова малко че немога да се сетя в момента. Колата се кара секи ден супер много. Оценка 6+ за поддръжка а за разхода ....... сами можете да си правите изводи макс 6 градско, извънградско пада до 4. Препоръчвам на всеки които иска здрава кола която смята да натовари до краен предел и няма да го е страх че ще го остави на пътя. Относно шума от двигателя, свиква се дори след време почва да ти харесва, за вървия ... повече от предоволно, а за скиптиците които поглеждат на 3-те цилиндъра с пренебрежение, мога да кажа само опитайте и ще усетите сами. smile126

 

Разбирасе винаги има какво да се желае още според мен по отношение на интериора и екстрите но това са само капризи все пак колата върши страхотна работа.

дано съм бил достатачно изчерпателен и полезен. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.