Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

ПРОБЛЕМ с съединителя на Felicia 1.3MPI


momcho2000

Recommended Posts

Колеги проблема е следния, смених съединителя на шкодето (в сервиз де не аз) съединителя е поръчан комплект аксиален лагер, притискателен и феродоф диск от Люси Шкода гр. Пловдив. Марка SACHS. След събирането на колата се качих в нея да я искарам от сервиза и тя включваше трудно казаха ми че явно феродовия диск е по дебел и за това след определени километри трябвало да се оправи не само че не се оправи ами започна да има и едно виене, сега вече освен виенето има има и някакво стържене при натискането на педала, а и педала твърд, също и при смяна от първа на втора хърка и на задна също, а съединителя е на около 5000-6000 хиляди км. Моля някой да помогне с някакво инфо защото не само аз го имам този проблем а и един приятел е със същия проблем!!! Благодаря предварително за всеки савет!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има масло, ACDelco съм и сложил! Направо незнам кво да и правя, да я карам да е разглобяват отново, ама като незнам кво и е, два пъти е отварят и никой нищо не знае!!! :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти видя ли какво ти са сменили

а може и да е дефект в комплекта-да свалят пак за тяхна сметка

а,ако ти си им го занесъл-за твоя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., а и педала твърд, ...

 

Това е характерен признак за заминал демпфер на съединителя. С други думи - ти сигурен ли си, че са ти сменили съединителя, а не си караш със стария?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

демпфер на съединителя
:?:

 

 

ебати майстора си щом незнаеш какво е демпфер smile150

Комплекта майсторе,включва :

-маховик

-феродов диск

-притискател

-лагер

феродовия диск има демпферни пружини-ДЕМПФЕР НЯМА

ти си smile197 :lol:

 

PRR: Знаеш добре правилата на форума и какво пише там относно обидите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма драма! По погрешка написах демпфер вместо пружина (да му се не знае излезе ми от главата как точно се казваше типа съединител) и вие се хванахте за гушите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма драма! По погрешка написах демпфер вместо пружина (да му се не знае излезе ми от главата как точно се казваше типа съединител) и вие се хванахте за гушите!

Ааа,НИЕ?????

по скоро Тодорчо.....щото ние с тебе се разбрахме без много думи,както обикновенно smile159

А,той ме псува и се излага-защо се намесва в нашето доуточнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой беше изразил мнение , че ако сам си си напазарувал частите няма от какво да се притесняваш , ама ако си оставил майсторите да ги купуват ... наскоро видях един такъв сменен съединител и купуван от майстори и комплекта беше трагичен - притискателния диск с ламели като за камион , феродовия корейски боклук и само лагера беше истински ... моето предложение да погледнеш как е регулиран ( педала трябва да е на или малко над нивото на педала на спирачката ) ако е под неговото ниво натягаш и тестваш ( би трябвало да почнат да включват скоростите ) ... ако не се оправят прибягваш до смяна с истински Сакс ( незнам дали има човек недоволен от чешкия Сакс ) ... предполагам , че са го оставили да отделя много ниско и сега лагера леко стърже в притискателния диск , а доколкото знам трбва да е постоянен контакт и отделно при монтаж на верния съединител трябва да стане лек като перце .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахам,ама моя като го сменявах на закса пишеше че е германски,пък самия лагер беше май някакво менте,а и той прави голяма част от мизериите,и не само на наште бараки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-маховик

-феродов диск

-притискател

-лагер

феродовия диск има демпферни пружини

 

 

тъй ,тъй, по точка 1 не знам защо по всички книги го причисляват към коляновия вал,а ти го казваш че е към комплекта съединител smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

-маховик

-феродов диск

-притискател

-лагер

феродовия диск има демпферни пружини

 

 

тъй ,тъй, по точка 1 не знам защо по всички книги го причисляват към коляновия вал,а ти го казваш че е към комплекта съединител smile049

щото и той се износва , smile197

 

PRR: smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,

 

Предполагам, че имаш предвид износване на огледалото и венеца, не самия маховик. Той все пак е едно доста плътно желязо което не се трие никъде :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами,

 

Предполагам, че имаш предвид износване на огледалото и венеца, не самия маховик. Той все пак е едно доста плътно желязо което не се трие никъде :-k

 

Точно самия маховик има предвид! И той се износва макар че при Фелициите с тея двигателчето това да става доста бавно. За разлика от Октавии и Фабии примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисла че е от маслото в скоростите, а виенето май е аксиалния лагер. Това ACDelco е много зле! Благодаря ви все пак за съветите smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.