Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Wartburg Coupe


Rapid

Recommended Posts

Случайно попаднаг на този албум. Не мога да си кривя душата, това нещо е в пъти по-яко то шкодите по онова време. Поне на външен вид. За мотора не знам какъв е.

http://doctorzizi.snimka.bg/automobiles/wartburg-coupe.453988.all

лудница :

016420413.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина тези коли са много изпипани като дизайн! Недостатък имат само в двигателя -3цилиндров- двутактов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първата ми кола беше вартбург 1000 делукс ... само добри неща мога да кажа за нея (като изключим каретата , много слаба гумена част). ех , спомени ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Машината е уникална! Вартбург 311 Купе ДеЛукс, двутактов трицилиндров ДВГ с раб. обем 991 ccm и 40 кс. Интересното е, че е 1961 г. (ако правилно го разчитам), а купетата са от 1962 г. нататък. И защо го е преправил на 12V не мога да разбера ](*,)

Иначе вариант кабрио, което става второто соц кабрио след Фелицията е също уникат. Има и трето, но Хрушчов не позволява пускането му в производство. Ето ги трите:

std_1964_skoda_felicia.jpg

wart6.jpg

hetkepe060327.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Интересното е, че е 1961 г. (ако правилно го разчитам), а купетата са от 1962 г. нататък...

от 1957-ма ги произвеждат като 311 coupe (311 - 3), а от 1962-ра до 1965-та модела е преименуван на 1000 coupe.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Интересното е, че е 1961 г. (ако правилно го разчитам), а купетата са от 1962 г. нататък...

от 1957-ма ги произвеждат като 311 coupe (311 - 3), а от 1962-ра до 1965-та модела е преименуван на 1000 coupe.

Не споря. А в такъв случай тази кола трябва да е с 900сс мотор и да не е на шаси, ами с два ресора, както е Трабанта. Защото 998сс двигатели са от 1962 г. а новото шаси с независимото окачване е след 1965 г. (и остава до края, с малки промени за четиритактовия модел).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше статия в сп. Автокласика за него - възстановен е от главния редактор: cover.jpg

Наистина дизайна му е страшен, напомня малко за американските родстъри пт онази епоха, единствено модела 313 sport ме кефи повече:

1009960353_53d6ebe833.jpg

1960_Wartburg_popup_01.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.