Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Много трудно палене при мокро време......


120 L

Recommended Posts

При бобина с вариатор се подават +12в от клемата на реле регулатора до вариатора ( също черен кабел). Ето ти К.С. при евентуално объркване на кабелите към бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина си стопил кабела като целия ток е минал и през чукчето и наковалнята, почти сигурно си отвърнал и пружината на чукчето. По всяка вероятност ще ти се наложи да го смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина си стопил кабела като целия ток е минал и през чукчето и наковалнята, почти сигурно си отвърнал и пружината на чукчето. По всяка вероятност ще ти се наложи да го смениш.

 

Възможно е и контактните пъпки на чукчето да са стопени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След аварията смених чукче и наковалня, кабелчето вътре, кабела от минуса на бобината към делкото, стопеното кабелче от релето към минуса на бобината.Като резултат-искра на ЧиН, обаче на кабелите към свещите няма никой. Сложих друга капачка и друг палец-същия филм. Сега зареждам акумулатор и утре ще видим :evil: Ако някой се сети още нещо, мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След аварията смених чукче и наковалня, кабелчето вътре, кабела от минуса на бобината към делкото, стопеното кабелче от релето към минуса на бобината.Като резултат-искра на ЧиН, обаче на кабелите към свещите няма никой...

 

Провери централния кабел от бобината към капачката дали има искра? Ако няма - неправилно разстояние м/у чукчето и наковалнята, грешно свързване на бобината, неизправна бобина или силов кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато на чукчето и наковалнята има искра(разбирай голяма искра) maxrpm беше споменал нещо за смяна на кондензатор освен всичко друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След аварията смених чукче и наковалня, кабелчето вътре, кабела от минуса на бобината към делкото, стопеното кабелче от релето към минуса на бобината.Като резултат-искра на ЧиН, обаче на кабелите към свещите няма никой...

 

Провери централния кабел от бобината към капачката дали има искра? Ако няма - неправилно разстояние м/у чукчето и наковалнята, грешно свързване на бобината, неизправна бобина или силов кабел.

 

Ето, още тук колегата е "изплюл камъчето", ама няма кой да чете внимателно!/вкл. и аз/ ](*,)

Свързал е кабела от чукчето и черния кабел +12V от релето на една клема на бобината - абсолютно късо съединение, а червения/предполагам/,който идва от стартера, го е вързал на вход +12V на бобината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да се е*а в главата проста :oops: Ама нали учехме, че плюс е червено, а минус -черно, и аз викам, че колко му е.....и на ти да видиш хубаво ли е тъй....сега и сняг заваля, пък ме сърбят ръцете да подпаля дзверо с новата бобина :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.