Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ще купувам Октавия комби 2003 290х.км. - струва ли си?


petar_ftw

Recommended Posts

Ставаше въпрос че тотално се е издънила системата помпа-дюза при "100хилядния тест",а и не само при него

При внимателно прочитане на статията, подобен извод, меко казано, не кореспондира с написаното в нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При внимателно прочитане на статията, подобен извод, меко казано, не кореспондира с написаното в нея.

Мисля,че така беше озаглавена статията(цитирам по спомени),нищо лично.Още повече,че не съм имал такъв автомобил за да изказвам собствени мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под свестни оферти имам предвид нещо такова:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... f1=details

 

2000 г, 134х, 1.9 TDI, 5900 лв, нов внос. Дори километрите реално да са двойно повече, вероятно би имала достатъчен ресурс, не ще да е лашкана по черни пътища, както отбелязахте. Аз се пробвах с 5500 за подобна служебна от 2006-та, навъртяла почти 200х в България. Няма възможност да се закара в сервиз за оглед и преценка, разчитам на думата на механика, че е ок. Та, не знам дали ще се радвам, ако загубя, или дали няма да плача, ако спечеля :-k

 

А това за двутактовото масло в нафтата какво беше?! Не го ли правеха само хората с трабанти? :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под свестни оферти имам предвид нещо такова:

 

http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topm ... f1=details

 

2000 г, 134х, 1.9 TDI, 5900 лв, нов внос. Дори километрите реално да са двойно повече, вероятно би имала достатъчен ресурс, не ще да е лашкана по черни пътища, както отбелязахте. Аз се пробвах с 5500 за подобна служебна от 2006-та, навъртяла почти 200х в България. Няма възможност да се закара в сервиз за оглед и преценка, разчитам на думата на механика, че е ок. Та, не знам дали ще се радвам, ако загубя, или дали няма да плача, ако спечеля :-k

 

А това за двутактовото масло в нафтата какво беше?! Не го ли правеха само хората с трабанти? :o

 

Огледа на място ще ти даде по ясна представа какво гледаш! Разсъждавайки логически излиза следното - цената е 5900лв. което значи че ще е вземеш поне за 5600лв. , това са 2800 евро , от тях 500 са за разход т.е. цената на колата в страната от която е внесена е грубо 2300 евро. Извода е че Шкодата е внос от Италия (най вероятно). Жаргонно казано по добре си вземи "служебна кола" отколкото такава на предполагаеми километри два пъти по 134х , най малко поне от време на време и е сменяно маслото :D Не хвала служебната кола , ама тая дето е гледаш в мобиле-то не ми вдъхва доверие лично на мен , виждал съм доста такива. Решението си е все пак твое :smt017 , успех! Сетих се и друго - тоя продавач що не е снимал таблото (интериора)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата 'neich'. Забрави за сайта "mobile.bg"! Там трудно можеш да намериш нещо свясно, а и няма да получиш реална представа за цени и съсътояние на кола. Ако искаш да разбереш колко струва една читава Шкода , неудрана или обращана по-таван, с добра сервизна подръжка и редовна смяна на консумативи погледни тука: mobile.de Гледай за коли в Германия., Австрия , Швейцария и Белгия. Обявите да са на частни клиенти или от сервизи !!! Това е реалното състояние на една кола и реалната цена. Я се замисли защо една кола идва в Б-я? Защото е много читава ли? Или 'дядото или бабата" не са я карали?? Те немците не пасат трева!!!! Читава кола много трудно влиза в Б-я, тя е непродавема. Сложи си 800-1000лв транспорт, пе4алба 500-1000лв. Още някой лев понеже все има забележки, козметика, пране. Просто добрата кола е непродаваема! А всички тарсят евтиното , е после ги дават парите по майстори ама , вече са се оженили за колата, мърдане няма! Хубаво е да знаеш защо тази кола е дошла в Б-я... преди да я купиш.

А и още нещо уважавам мненията на колегата "bega4kata" понеже винаги са доста компетентни и професионални! Но в случая не съм съгласен, че Помпа-Дюза /ПД/ е по надежден от стандартното ТДИ. Аз също работя в сервиз и виждам, че доста коли от ВАГ групата ПД идват с проблеми по двигателя. За другите колеги ще кажа, че там нещата са 'по-прецизни' и ПД е доста по- капризна в старвнение с със 'стандартното ' ТДИ. При ПД става въпрос за доста повече пари при ремонта! Не желая да споря , ще кажа само че времето ще покаже коя сиситема е по-надежна!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При внимателно прочитане на статията, подобен извод, меко казано, не кореспондира с написаното в нея.

Мисля,че така беше озаглавена статията(цитирам по спомени),нищо лично.Още повече,че не съм имал такъв автомобил за да изказвам собствени мнения.

да статията си я пазя аз

но това е от първите двулитрови двигатели ,преди да изчистят проблема с датчика и др.работи по софта и мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T не е лош двигател
само да вметна,че термостата му е 200лв :mrgreen:

[-X

Бъркаш моделите колега :!: На 1.6 SRI е гадния термостат с цялата коруба ;)

На 1.8Т е само елемента и оригинален е 50-тина лева :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 1.6 не е 200 лв,въпреки тялото

на 1.8 Т има варианти на термостат,какъвто е на 20 20v с цялото тяло и датчик

но както и да е,темата е друга.

ето за този мадел термостат говоря: :smt0344 само ме карате да си губя времето да ровя да доказвам

post-2454-138453156661_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата 'neich'. Забрави за сайта "mobile.bg"! Там трудно можеш да намериш нещо свясно, а и няма да получиш реална представа за цени и съсътояние на кола. Ако искаш да разбереш колко струва една читава Шкода , неудрана или обращана по-таван, с добра сервизна подръжка и редовна смяна на консумативи погледни тука: mobile.de Гледай за коли в Германия., Австрия , Швейцария и Белгия. Обявите да са на частни клиенти или от сервизи !!! Това е реалното състояние на една кола и реалната цена. Я се замисли защо една кола идва в Б-я? Защото е много читава ли? Или 'дядото или бабата" не са я карали?? Те немците не пасат трева!!!! Читава кола много трудно влиза в Б-я, тя е непродавема. Сложи си 800-1000лв транспорт, пе4алба 500-1000лв. Още някой лев понеже все има забележки, козметика, пране. Просто добрата кола е непродаваема! А всички тарсят евтиното , е после ги дават парите по майстори ама , вече са се оженили за колата, мърдане няма! Хубаво е да знаеш защо тази кола е дошла в Б-я... преди да я купиш.

А и още нещо уважавам мненията на колегата "bega4kata" понеже винаги са доста компетентни и професионални! Но в случая не съм съгласен, че Помпа-Дюза /ПД/ е по надежден от стандартното ТДИ. Аз също работя в сервиз и виждам, че доста коли от ВАГ групата ПД идват с проблеми по двигателя. За другите колеги ще кажа, че там нещата са 'по-прецизни' и ПД е доста по- капризна в старвнение с със 'стандартното ' ТДИ. При ПД става въпрос за доста повече пари при ремонта! Не желая да споря , ще кажа само че времето ще покаже коя сиситема е по-надежна!!!

 

 

smile161 само да спомена по тоя повод , че моята ми излезна да си е докарам от Берлин около 9600лв.viewtopic.php?f=14&t=13477 и за почти 1г. съм сменил един термостат , който ми излезна без пари а пък и стария се оказа че работи , само съм си внушил че се е прецакал ама нямам време да си го върна , та колегата за "пет пет и нещо" читава Октавия след 2000г. ще му е доста трудно да си намери!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не прозвучи последния ми пост като реклама , ето му на колегата без книжка кола http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=14&t=16477&start=0&hilit=laurin , аз лично няколко дена преди да се здобия със моята , по няколко пъти на ден съм чел ей това http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=46&t=8966 :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох ги тези оферти от форума още преди да постна темата, два пъти даже :)

Но сега, сериозно, в тях става дума за идеално обгрижвани автомобили с куп луксозни екстри, коли за ценители. На мен ми трябва относително здрав и икономичен двигател, с който да пътувам на воля. И стабилно купе, ако вземе да стане беля :D Е, разбира се, трябва и да ми харесва общия вид.

Може би има и по-подходящ автомобил за моите нужди и възможности, но напоследък доста оглеждах и четох за октавия, харесва ми много. Струва ми се, че за около 6 наистина може да се вземе нещо разумно.

Например тази от mobile.de

Наистина, там цените са високи, пък и ще е голямо главоболие с всичките документации и прочие, нищо че се справям с немския :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже обещах ъпдейт за резултатите - бензиновата октавия от заглавието се продаде за 4600, а онази, за която кандидатствах, беше взета за 6100. Малко ми е тъжно, че ме надминаха едва с 550 лв, но това е животът :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.