Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ще купувам Октавия комби 2003 290х.км. - струва ли си?


petar_ftw

Recommended Posts

Колата е бивша служебна и не съм сигурен дали са се отнасяли добре с нея. Двигателят е бензинов, а съм чувал, че дизелите имали повече проблеми с големия километраж, така че тая надежди да е що-годе в ред.

 

Наистина съм ентусиазиран да си взема този модел, харесва ми семплият стегнат вид, големият обем, а и четох отлични отзиви за надеждността, включително тук. Търгът обаче е с тайно наддаване и хем не ми се иска някой да ми я отмъкне под носа за сто лева разлика, хем не ща да се набутам сляпо :D

 

Готов съм да дам пет, пет и нещо, като даже с тях си надхвърлям бюджета и намеренията, но ми легна на сърцето пущината. От ваш собствен опит колко бихте дали за такава кола, и имате ли някой и друг полезен съвет за покупката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих я купил. 300 хиляди са си 300 хиляди. Въобще не са малко

Предполагам, че е 2.0 или...

Пък и служебна

Не си казал каква е началната цена, какво ниво на оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих я купил. 300 хиляди са си 300 хиляди. Въобще не са малко

...

 

Ако са на дълъг път не е чак толкова страшно! Но е много важно кой точно двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регистрирана е 2004, не 2003, моя грешка. Началната цена е 2000. Но пък преди няколко месеца две други октавии комби турбодизел от същата година и по на двеста и нещо хиляди всяка се продадоха за по над пет, затова и предполагам при тази колко биха стигнали офертите. Е, може да са се набутали хората :roll:

Но пък в нета офертите също ги няма никакви за тия пари, аз ако можех да дам 8-10 бих взел и по свястна, нооо тогава пък ще ми шари окото по тези от 15 нагоре, нямат край капризите :)

Ще поразпитам утре повече за поддръжката и за подробности по състоянието. Двигателят също, не го запомних, щото първоначално оня ден се бях заплеснал по един форд, преди да събера инфо. Но щом се движи нормално не би трябвало да е прекалено зле, а? :? Чета че и на 400+ била пушка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите по принцип са много издръжливи. Бензиновите са по-слаби, но както каза колегата PRR, ако е карана на дълъг път двигателя ще е като младеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, значи дизел на 290х ще е в по-добро състояние от бензинов на същите километри? Бях останал с впечатление, че хората говорят точно обратното :o

Поне поддръжката няма ли да е по-евтина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, значи дизел на 290х ще е в по-добро състояние от бензинов на същите километри? Бях останал с впечатление, че хората говорят точно обратното :o

Поне поддръжката няма ли да е по-евтина?

дизеловия дв.е с по-голям ресурс,при него всичко е направено по-здраво,нафтата маже цилиндрите,не позволава образуване на нагари и отлагания в мазилната система и работи на по ниски обороти.Но зависи как е карана и как е подържана колата.

по добре е да е на по-малко километри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точният модел е Elegance 20v Turbo. При търсене в нета се среща с 1,8 л двигател, сигурно е той, повече инфо ще имам към обед. Разбрах обаче, че го е карал един мой познат, доста весел и безгрижен човек, така че вече нямам илюзии за колата :lol:

Междувременно обаче гледам наизлезли доста хубави обяви в мобилен.бг за октавии, тоест по-хубави от тази. Май в крайна сметка ще се пробвам с пет и нещо за дизел на 200х от 2006, пък ако не стане - свят широк. Идеята и без това беше да вземе човек автомобил изгодно и с прозрачна история, но ако цените доближават пазарните всякакъв смисъл се губи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T не е лош двигател, но предразполага към бая юркане. Ако твоя познат не е от тия дето пазят колата може да имаш бая проблеми на тия километри. Ако е карана по-кротичко не е чак толкова страшно.

 

Личното ми мнение е че 290к км за бензинов двигател са много, но определено не са критични ако е поддържана добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение - колата сигурно е юркана из Европа, за да има толкова километри, но при всички случаи е карана доста в БГ и околия, което не предполага спокойно каране по магистрала на темпомат и 6-та предавка. Т.е. според мене това са много километри и едва ли е останал някакъв ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако километрите са навъртени извън БГ (Германия) не са никакъв проблем като ресурс при техните добри горива и перфектни пътища и добри сервизи. Ако са навъртени в БГ - стой далече от тзи кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решите да е взимате тази кола , закарайте е в сервиз и ще се види горе доло какво и е състоянието. Отностно километрите предполагам че повечето от тях са минати на дълаг път и както споменават колегите не е страшно. Личното ми мнение е , че по добре си вземи кола на 290 000км. отколкото на 100 000км , дето за да е изкарат от гаража на пенсионера в Германия биле рязали дървото отпред! :smt019 :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са въртяни в България :)

Както и да е, няма да рискувам с тази кола, след като има разумни оферти за дизелови такива от около 2000 г. на по-малко километри, при това шансът да са по-добре поддържани е много голям.

Ще се пробвам за една Тur 1.9 TDi, макар че едва ли ще ми проработи късметът, май е единствената по-читава.

Във всеки случай ще влизам във вашия клуб, рано или късно, междувременно поне книжка ще опитам да взема :D

Офертите се отварят на 15-ти, ще ви държа в течение дали съм успял, най-малкото ме гризе любопитство за колко ще вземат бензиновата, дано не ме загризе и завист smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2500 може да си вземеш Фелиция 1,9Д нов внос с доста приличен външен вид и да си поиграеш с мотора за още малко парици. Мисли в переспектива, Форд не е переспектива, служебна октавия на 300к също. Колата трябва да е нов внос ако искаш да я караш без нервни кризи.

 

Don't Write Checks You Can't Cash.

 

По youtube има

500 000км Fabia ProJect

, ама не от БГ, от германия ...

600 000км Fabia TDI ProJect

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите са въртяни в България :)

Както и да е, няма да рискувам с тази кола, след като има разумни оферти за дизелови такива от около 2000 г. на по-малко километри, при това шансът да са по-добре поддържани е много голям.

Ще се пробвам за една Тur 1.9 TDi, макар че едва ли ще ми проработи късметът, май е единствената по-читава.

Ти на по колко км. смяташ че са внесените отвън?Там хората карат доста.И не вярвай на километража а гледай състоянието на колата.Може да е карана много,но да е пазена и подържана както трябва.А може и на по-малко км. да е и да и е скъсан гъза от юркане. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти на по колко км. смяташ че са внесените отвън?Там хората карат доста.И не вярвай на километража а гледай състоянието на колата.Може да е карана много,но да е пазена и подържана както трябва.А може и на по-малко км. да е и да и е скъсан гъза от юркане. smile159

 

Е точно това имах в предвид и аз! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T не е лош двигател
само да вметна,че термостата му е 200лв :mrgreen:

На 1.8Т ли му е 200лв. термостата??? smile020

да

даже е 220 ако трябва да сме точни-има датчик на него дали е отворил и ако се повреди си записва грешка ,че е останал отворен и има пост.цирколация

пък не питай за други работи какви цифри са....но е страхотен двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съвета ми е НЕ гедай колко КМ показва таблото! Гледай състоянието на колата. Ако е дизел класическия ТДИ /не помпа-дюза или команрейл/ тази кола има ресурс 600-700 хил. км. По-голямата част от колите, които се карат в Б-я са на много реални км, особенно италянките, нали и аз ги връщам! Та както ти казаха колегите ако е магистрално карана това за дизела е нищо. За бензиновите коли не съм в час . Но имай впредвид: Че кола произведена за чужбина е с по-добро качество от подобна за Б-я!. Проебегът изминат в чужбина с техните горива и консумативи се равнява на половината на пробега в Б-я. както намекнаха колегите!

Та ако може вземи си класическото ТДИ, няма да съжаляваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съвета ми е НЕ гедай колко КМ показва таблото! Гледай състоянието на колата. Ако е дизел класическия ТДИ /не помпа-дюза или команрейл/ тази кола има ресурс 600-700 хил. км. По-голямата част от колите, които се карат в Б-я са на много реални км, особенно италянките, нали и аз ги връщам! Та както ти казаха колегите ако е магистрално карана това за дизела е нищо. За бензиновите коли не съм в час . Но имай впредвид: Че кола произведена за чужбина е с по-добро качество от подобна за Б-я!. Проебегът изминат в чужбина с техните горива и консумативи се равнява на половината на пробега в Б-я. както намекнаха колегите!

Та ако може вземи си класическото ТДИ, няма да съжаляваш

 

Още едно точно мнение!

На мен ми стана интерестно за този термостат на 1.8Т щото аз моя го купих за 24лв. , но явно колегата "bega4kata" говори за по нов мотор от моя. Моя звяр е 2000г. smile049 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е дизел класическия ТДИ /не помпа-дюза
че какво и е на пд-та,доста по надеждна система от гнп-то с което рано или късно 100% ще има проблеми и трябва да си играе да слага двутактово масло в нафтата....
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съвета ми е НЕ гедай колко КМ показва таблото! Гледай състоянието на колата. Ако е дизел класическия ТДИ /не помпа-дюза или команрейл/ тази кола има ресурс 600-700 хил. км. По-голямата част от колите, които се карат в Б-я са на много реални км, особенно италянките, нали и аз ги връщам! Та както ти казаха колегите ако е магистрално карана това за дизела е нищо. За бензиновите коли не съм в час . Но имай впредвид: Че кола произведена за чужбина е с по-добро качество от подобна за Б-я!. Проебегът изминат в чужбина с техните горива и консумативи се равнява на половината на пробега в Б-я. както намекнаха колегите!

Та ако може вземи си класическото ТДИ, няма да съжаляваш

 

Още едно точно мнение!

На мен ми стана интерестно за този термостат на 1.8Т щото аз моя го купих за 24лв. , но явно колегата "bega4kata" говори за по нов мотор от моя. Моя звяр е 2000г. smile049 smile027

да за по новия модел термостат говоря ,ако искаш мога да ти го снимам имам такъв в гаража,става и за 2.0 20v BLT и компания

ама пък твоя за 24лв,ще работи година най много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за по новия модел термостат говоря ,ако искаш мога да ти го снимам имам такъв в гаража,става и за 2.0 20v BLT и компания

ама пък твоя за 24лв,ще работи година най много

 

 

ОК. колега , нищо лошо не казвам , просто в първиа момент като видях 200лв. се вцепених smile020 после се усетих каква е работата , а че ще е 1 година живота е ясно , взех го от един познат - аз му направих телевизора а той ми даде този термостат - само за инфото каза че бил 24лв. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че какво и е на пд-та,доста по надеждна система от гнп-то с което рано или късно 100% ще има проблеми и трябва да си играе да слага двутактово масло в нафтата....

Сега се сещам,че имам един брой на Ауто Билд,където двигателя 2.0куб.помпа-дюза(140к.с.)на Пасат е наречен от немците ВЕЧНИЯ ПАЦИЕНТ.Ставаше въпрос че тотално се е издънила системата помпа-дюза при "100хилядния тест",а и не само при него.

За повече подробности,мога да потърся утре списанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.