Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxaspepino-racing.comtraxxas

Дроселова Клапа и Стъпков мото Не Работят :(


Yanko122

Recommended Posts

Някой да знае колко пари струва и дали се ремонтира ??? Моля пише те :(

 

Блогодаря предварително :):):):):):):):):):)

 

Шкодата е Фелиция 1.6 mpi от една седмица сутрин като я запаля смукача или оборотите на двигателя като е студен бяха около 1000/1200 ,а сега ве4е работи на 600/750(оборота като я загряла) произведена е 1997 година. Ходих в ''Еуратек'' направиха ми диагностика рестартираха 2-ти дроселовата клапа и компютара, и казаха нова дроселова клапа (която струва 650лв и я нямат в наличност). Ходих на още едно място на доагностика и там ми казаха същото нова 400лв от магазините, а 2-ра употреба от 150 до 250 без гаранция.

 

Искам дами дадете савет как да постапя дали нова или 2-ра употреба и от каде мога да си я намеря ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич каква е тая тема!!! Не подозираш ли че шкодите нямат само 1 вид дроселова клапа и мотор. Оправяй поста, да не го трия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на твое място сериозно бих се позаинтересувал от каква кола става колектор за карбуратор, пък на компютъра майната му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега втора употреба май имам, но трябва да проверя дали не я продадох вече. Перфектно работеща при това. Решението да я правиш карбуратор ще ти излезе по скъпо отколкото да смениш дроселовата клапа. Скапват се нормално като минат някъде 250 000км на всички 1.6 MPI, слабото им място. Ще ти пиша на лични ако имам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на твое място сериозно бих се позаинтересувал от каква кола става колектор за карбуратор, пък на компютъра майната му

не се излагай,знаеш ли колко още работи му трябват,пиши си в 105 и 120 там нали си чатите smile091

smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо друго не му трябва - колектор и карб от нещо. Кой се излага не знам ти ако имаш 600лв да дадеш за това, мен не ми пука аз казвам, че АЗ бих се замислил за карб.

 

Не плюй по раздела 105/120 това, че нямаш, не ти дава правото !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо друго не му трябва - колектор и карб от нещо. Не плюи по раздела 105/120 това че нямаш не ти дава правото!!!

smile091 щото знаех ,че ще се ядосаш,та за това написах това по-горе smile159 smile168

smile027

приятел :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста зацапахте темата на момчето и ако на някого му се наложи да чете за 1.6 MPI ще се дзвери после.

Леле - 150лв. за дроселова клапа, това си е наистина скъпКО.

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста зацапахте темата на момчето и ако на някого му се наложи да чете за 1.6 MPI ще се дзвери после.

Леле - 150лв. за дроселова клапа, това си е наистина скъпКО.

:(

 

Напротив, не е скъпо. Виж другите коли какви цени имат за дросел....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове незнам дали знаете ама този двигател е на VW няма нищо общо с 105 и 120. Може да направиш моноИнжекция, VW Golf 3 има същия двигател с алуминиеви тръби и става перфектно за газ, но мисля че е скъпо. Трябва да се смени и Компютъра, и отива на мн пари.За карбуратор незнам нищто дали може да се сложи и как, просто на двигателя няма как да се монтира механична бензинова помпа. В момента е елект. и има голямо налягане и неможе да работи като с карбуратор поне така мисля. Един нов карбуратор е много скъп. Намерих дроселова клапа нова от приятел с отстъпки за 350лв с гаранция и ми се струва 4е Дядо Коледа ще ми донесе подарък. Искам да кажете, ако знаете някаде да продават

клапи и да имат на скад, защото аз немога да намеря.

 

А доколкото човека дето каза, че може да има такава клапа :D пишими на niki_zarev@abv.bg ако имаш о колко пари искаш за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение дали е пластмасов или метален колектора за да се сложи газова с плочка, слагат се по една предпазна клапа( кихалка им викат) на всяка тръба от колектора и проблема се решава. А ако се сложи карбуратор примерно както някой писа, не е проблем да се остави старата ел.бенз.помпа. Слага се един тройник между тръбите на идващия и връщащия бензин и от третия изход през ел.бензинов клапан се подава към карбуратора.Правил съм го на помпа 5-6 bara (от механична инж.) и няма проблеми. Но все пак най-добре си е да оправиш оригинала.То е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.