Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Въпрос относно мощност, Фабия 1.4 МРI 2000


sv_genov

Recommended Posts

Здравейте, оглеждам една фабия, 2000 година и не мога да разбера каква точно е мощността на двигателя, а и собственика не може да ми каже. Той твърди, че е 75 к.с., но аз имам известни съмнения.

 

Има ли някакви означения, по които да може да се разбере каква точно е модификацията? На капака на двигателя в надписа MPI 'I' е с червен цвят, ако това значи нещо - чувал съм различни легенди.

 

Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре виж буквите на двигателя.Мойта е 1,4 MPI 2000г,буквите са AZE и е 44kw,60к.с.Според Autodata са:

АМЕ,AQW,ATZ-50kw (68k.c.)

AZE,AZF - 44kW (60k.c.)

Това е от мен дано да съм бил полезен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как мога да "разпозная" такава от обикновената? Общо-взето това ми е въпроса.

 

http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/fabia_eng.pdf

Страници 11/12. Май че по външен вид лесно се разпознават старите Шкодовски 60 и 68 к.с. от новите Фолксвагеновски 75 и 100 к.с..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препишете VIN-a от предното стъкло и после го декодирайте в интернет. Ако нищо не е сменяно по колата, ще си каже двигателя и оборудването. Мисля, че двигателят може да се разбере от петия символ, например ТМВРH H = 44KW, B = 50 KW, C = 55 KW, D = 74KW

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Мисля, че двигателят може да се разбере от петия символ, например ТМВРH H = 44KW, B = 50 KW, C = 55 KW, D = 74KW

Ми може и да е вярно, при мен е TMBGD.

sv_genov, пусни една снимка на ДВГ.

MPI май е 50 kW. Ако е така, въздушния филтър е зад акумулатора в една линия, когато застанеш пред отворен капак.

Ако е 55 kW, отзад на табелката пише 1.4 MPI 16V, преди фейслифта и само 16V след фейслифта.

Ако е 74 kW, отзад на табелката пише 1.4 MPI 16V, преди фейслифта и само 16V след фейслифта.

И при двата ДВГ, филтъра е в капака на ДВГ. И двата ДВГ ги предлагат от ниво на оборудване Comfort (Ambiente).

Вдигни мокета на багажника, отляво има едно стикерче, на което има мощността на ДВГ, цвят и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте,

 

оказа се 50 kW - надпис под мокета в багажника. Също така означението е 1.4 MPI.

 

За в града ще върши работа :-)

 

Колата е 2000 г., купена е от ЕТ и има страшно много екстри за модела - цял списък в сервизната книжка, който все още не мога да дешифрирам... Лично аз не разбирам хората, които си избират кола с куц двигател + почти всичко възможно от списъка с допълнително оборудване....... Но истината е, че когато купуваме "втора ръка", трябва да се съобразим с избора и желанията на първия собственик smile159

 

В тема http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=13415 съм споделил част от първоначалните впечатления относно разхода на гориво :)

 

Благодаря на всички за помощта!

 

Успешна 2010!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-здравия двигател бензинов и най-евтин за подръжка.Може евентуално една гарнитура на глава да се наложи и верига ако не е сменяна отдавна и газ. Глава става от фелиция 1.3 мпи ама чак дотам не се стига.Това си е стария чешки мотор и е елементарен.Даже си на далавера кола с тоя мотор и много екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха,

 

още като я купувах чух, че трака двигателя и в сервиза ми казаха, че е от веригата. След това като свалих капака видях, че и гарнитурата леко тече. Явно задължително се минава по този път :oops:

 

Мислех да се занимавам с тези работи на пролет, но май ще бъде по-добре да ги отстраня възможно най-бързо.

 

Смених свещите - според мен бяха заводските или най-много веднъж да са сменяни в живота й - толкова трагични свещи не бях виждал :oops: Колата е на 160 хил км.

 

Трябва да я закарам и някъде, където да я включат към съответния софтуер за да се види какво е положението - грешки, проблеми и т.н. Най-вероятно ще бъде ЕТ, но трябва да разуча процедурата - записване, цени. Мисля от там да взема и веригата + гарнитура, стига да не са много скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да я закарам и някъде, където да я включат към съответния софтуер за да се види какво е положението - грешки, проблеми и т.н. Най-вероятно ще бъде ЕТ, но трябва да разуча процедурата - записване, цени. Мисля от там да взема и веригата + гарнитура, стига да не са много скъпи.

по-добре е с записване иначе може целия ден да си загубиш,ако няма нов ценоразпис проверката на vag устройство (диагностиката) е 27лв без ддс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.