Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Проблем с паленето на Октавия1 1,6SR / 2000г.


Николай

Recommended Posts

Здравейте на всички,

 

Имам следния проблем с Октавията:

 

При палене сутрин губи оборотите. Ако не помагам с педала на газта направо си гасне!Така около минутка. Загрее ли - няма проблем.

Смених свещи и кабели /когато я купих това лято не ги смених с другите консумативи/, и в сервиз ми чистиха дросел клапата. Този проблем така си и остана!

На диагностика всичко е ОК! Включително температурни датчици и т.н.

Ако някой е имал подобен проблем и го е решил, моля да сподели!

 

Поздрави,

Николай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега проблема ти е същия като моя !

преди седмица си взех една Октавия 1 1.6 ср ..

най вероятно е от дюзите !

сутрин пали трудно след първоначално палене после няма проблеми вече !

препоръчаха ми да ги мина на ултразвук ..

което предстои следващата седмица..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най - вероятно са дюзите ...пропускат и давят . И маслото се увеличава особено зимата ... :(

А след като е поработила 5-10 мин и си загасил за 10-20 мин , след това опит за палене ...- какъв е ефекта ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Благодаря Ви за бързата реакция.

 

След първото палене няма проблем. Когато и да паля след това /след 20 мин или 3 часа/.Сутрин отивам на работа към 8,00. Около 17,00 пак ми го прави този номер, но за по кратко.

В общи линии най-зле е сутрин.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш първо да изгориш 1-2 резервоара + добавка за почистване, при мене това имаше ефект. Колата беше почнала да се държи по същия начин и в сервиза като ходих да ги питам, казаха че от дюзите ще да е проблема. Но май тогава бяха доста заети и не им се занимаваше да ги свалят за чистене за това ми казаха да пробвам с добавка. Изкарах един резервоар и имаше подобрение, изкарах и още един с добавка и забравих вече за сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с добавка няма да помогне на 90 %

аз от моя страна сме смених свещи и кабели и в четвърък или събота предстои преглед на бенз.помпа и от там ако не излезе нищо криво отиваме към дюзите ](*,) ](*,)

ще напиша развитието

интересното е че проблема е 1:1 с на колегата затова нядявам се да не мислите че спамя излишно в темата

сутрин пали много трудно след това е цвете..

като се остави около 3-4 часа сега както е студеничко .. пак същата работа..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До milefff

 

При мен помпата се оказа наред! И стигнахме твърдо до дюзите.

Честно казано с добавка имам някакво подобрение, но все пак още не съм изгорил и 2/3 резервоар. Ще опитам поне с още един и този път с 98!

Знам, че няма гаранция че ще се оправи, но честно казано ще се опитам да избегна още едно ровене из двигателя. Дано да стане smile126

 

Поздрави,

Николай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами незнам колега при теб как е надявам се да не е въображение...

лошото при тази шкода при мен е че немога да вляза и в компа , поради причината че има някаде прекъснати кабели и

К-линията някаде окъсява ,иначе всичко и работи перфектно..

тази сутрин имах въртене поне 5-6 пъти по около 10ина секунди ..

и smile126 smile126 запали ..

най вероятно при мен ще има резултат към понеделник

ще пиша тогава по конкретно ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

нова бензинова помпа(пълнителя-чешки) със смяна, прочистване на цедката на бурето , смяна на горивен филтър , проверка на релетата (смяна на едно което беше стопено,по точно релето за ключа на газ бензин) !

и всичко това с труда 160 кинта !

е ако не е оферта здраве му кажи ...

и вече всичко оК !

smile126 smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нова бензинова помпа(пълнителя-чешки) със смяна, прочистване на цедката на бурето , смяна на горивен филтър , проверка на релетата !

и всичко това с труда 160 кинта !

е ако не е оферта здраве му кажи ...

и вече от 2 дни всичко оК !

smile126 smile126

 

Добра е цената, къде си прави колата колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НОВО по случая!

 

На диагностика ми даде грешка 00537 Lambda regulation /oxygen sensor/ 18-10 upper limit intermittent! Извинете за латиницата, но преписвам директно от компютъра! Някой може ли да каже евентуалните проблеми предизвикващи тази грешка.

Доколкото разбирам е доста свързано с проблемите ми!

Чудя се дали да чистя дюзите или е възможно да е нещо друго и дребно /съответно по евтино/. Моите майстори се кълнат, че са дюзите. Опасявам се да не ги оправим тях и да се почне -ламбда сонда и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега,много ясно че на газ ще ти записва грешка в ламбда сондата-и нова да сложиш така ще е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.