Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgautozone.bgШкода събор

Felicia 1.3 1999 - понякога трудно пали


valentin_n

Recommended Posts

Колеги имам проблем! имам Шкода фелиция 1.3 1999, пълна инжекция. Проблемът е, че 20 пъти, веднъж не. Ако някой я бутне пали. На компютърна диагностика не отчита проблем. Ако някой може да даде съвет или знае добър майстор, много моля да помогне! мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам проблем! имам Шкода фелиция 1.3 1999, пълна инжекция. Проблемът е, че 20 пъти, веднъж не. Ако някой я бутне пали. На компютърна диагностика не отчита проблем. Ако някой може да даде съвет или знае добър майстор, много моля да помогне! мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама този един път когато не пали върти ли стартера или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо добре дошъл,колега

Дай малко повече подробности относно проблема като например:

20 пъти си запалва без проблем, а на 21-я не ще да завърти въобще стартера ли?

Или на 21-я върти, а не пали?

Чуваш ли бензиновата помпата да работи , тоест да напомпва конкретно в случаите, когато не ще да запали?

 

Значи Аз имам подобен/ да не кажа и същия/ проблем .Моята също е 1,3 МПИ . От около два месеца ми го прави. По рядко от едно на 21, но като реши не ще да запали. Иначе точно както казваш и ти като я бутнем си пали веднага.... :-k Първо мислех, че не сработва бенз. помпа в определени моменти, но пък в някои от случаите си я чувам как напомпва, но пък не пали. После се замислих, че от някъде нещо се промокря, защото го правеше по време или след дъжд, но и този вариант отпадна защото сега и при сухо време пак го прави.....

И те така не можем да открием проблема. На VAG COM-а не дава нищо.... Ти как си я тествал твоята? Най ме притеснява това, че има вероятност да е от главния мозък ... :(

 

Та сподели малко повече относно твоята ,а и пиши все пак от къде си за да ти препоръчаме майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

[-X ако е от ECU -то няма да запали и на бутане в такъв момент ( ако щеш да я закачиш на автобуса и да те тегли от първата та до последната спирка) ... изключете всички тежки варианти и почнете от по - простото - в момент когато не пали проверете къде и какво се губи ( ясно е , че за ток иде реч ) и по - точно клемореда на контактния ключ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, страртерът върти, ток има на свещите, бензиновата помпа подкача, просто не иска да запали. Съмнявам се, че се губи токът на дюзите и не впръскват гориво, но това е само съмнение. Може ли да е от бордовия компютър? Аз съм от Елин Пелин и търся майстори от София и региона! Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, страртерът върти, ток има на свещите, бензиновата помпа подкача, просто не иска да запали. Съмнявам се, че се губи токът на дюзите и не впръскват гориво, но това е само съмнение. Може ли да е от бордовия компютър? Аз съм от Елин Пелин и търся майстори от София и региона! Благодаря ви предварително!

Т'ва че има ток на свещите не означава че всичко е изрядно по запалителната система.Щом компа не засича грешка,опитай със замяна на по елементарните неща: дистрибуторна капачка,палец и свещи. Имах същия проблем ,който си описал със volvo 460/1.6I, но във моя случай се оказа че датчика на хол си е изменил съпротивлението и след замяната му всичко си дойде на място.Между-другото при мен тестера не отчиташе грешка :roll: Възможно е комутатор и бубина също да правят някакви номера :!: Премери също налягането на горивото към рейката на инжекциона ! Компа е последното нещо,което се скапва. Давам ти житейски примери smile004

Иначе Фела 1.3 МПИ съм виждал само на снимка. smile004

The Best Forman ти е писал за вероятна причина във клемореда на контактния ключ.Това може да се провери като си на контак и принудително подадеш + на шалтера на стартера (това се прави когато колата не е на скорост :mrgreen: )

Действай и докладвай smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина !

(просто давам идея). Една такави ми скъса нервичките на Формана. Това "има ток на свещите" не му вярвай на 100%. То може да има искра, обаче да не е достатъчно мощна. Ако бобината е поокъсила няколко навивки. Или - по-лошо - отвреме навреме ги окъсява(като загрее). Затова пали с бутане - тогава стартера не върти и напрежението ти не кляка, оттам и на бобината скача малко и айде хоп. Абе мъка е това голяма.. накрая беше почнала да ми гасне в движение, а аз се чудех какво става.

Колега - който ти е правил диагностиката, можеше да мерне с осцилоскопа и напрежението на бобината и свещите... ЕЛКОН май му викат по "майсторски".

 

Може и да са разни други работи, но това се убедете, че не е бобината да ви прави номера..

 

1.3 MPI и аз съм виждал на снимка само. smile091

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина !

(просто давам идея). Една такави ми скъса нервичките на Формана. Това "има ток на свещите" не му вярвай на 100%. То може да има искра, обаче да не е достатъчно мощна. Ако бобината е поокъсила няколко навивки. Или - по-лошо - отвреме навреме ги окъсява(като загрее). Затова пали с бутане - тогава стартера не върти и напрежението ти не кляка, оттам и на бобината скача малко и айде хоп. Абе мъка е това голяма.. накрая беше почнала да ми гасне в движение, а аз се чудех какво става.

Колега - който ти е правил диагностиката, можеше да мерне с осцилоскопа и напрежението на бобината и свещите... ЕЛКОН май му викат по "майсторски".

 

Може и да са разни други работи, но това се убедете, че не е бобината да ви прави номера..

 

smile091

 

:smt017 и аз гласувам за това. Докато бях с обикновена бобина за чукче и наковалня (по - малка искра) палех само ако времето е по топло от 20тина градуса.

 

1.3 MPI и аз съм виждал на снимка само.

 

На теб ти трябва да намериш бобина с първична намотка /мери се между двете клеми 15 и 30/ между 0,5 и 1 ом и вторична от 5кома нагоре, като и 7-8 да е още по-добре, но рядко се намират. /вторичната се мери между извода за кабела за високо напрежение и един от двата 15 или 30./

 

Търси бобина Бош от някой Форд или Опел. На Фиат от тия години са вече с ш-образни сърцевини и не ти трябват. Тва е с две думи колкото да те ориентирам.

 

ето ти мнение на колегата виктор по друга тема което да ти помогне при избора на подходящата бубина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 MPI за съжаление няма нито кабели за високо напрежение , нито дистрибуторна капачка и палец , нито комутатор (в смисъл като отделен блок) ... всичко се комадва от ECU -то по данни от кило датчици ... прави сте в това дет сте го написали , ама не и за таз система на запалване ... тъй че ако не възразявате мога да почистя малко smile049

Имам още две идеи в запас , ама незнам доколко е възможно - клапана за налягане на горивото да прави такива магарий и другата е вградения имобилайзер в ключа , ама това са само хипотези ... както е писал Бисер по - горе няма начин да липсват основни компоненти от запалителната система и да не отчете грешка

Действай и докладвай
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има имобилайзер, може и той да прави тези мизерии - пробвай ако знаеш как да го изключиш и да я покараш без него известно време дали няма да спрат проблемите :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се пробваш да палиш колата , аимобилайзера не е дал разрешение това се записва като грешка поне в блока на имобилайзера а ако не се лъжа и в този на двигателя. За по сигурно махни корите под волана и разкачи буксатана четяштата бобинка на ключа и е напръскай все пак с контакт спрей. Иначе възможности за проблем много , но само по обяснението върти но не пали :-k :-k :roll: трудно е да се каже какво точно е. Дай повече инфо : като пали работи ли нормално, някой чел ли е моментните стойности на датчиците при работа и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Мисля, че моят пробелем е подходящ за споделяне в тази тема. Шкода фелиция 1.3МПИ '99 когато в движение изключа от скорост и отпусна газта оборотите падат и колата гасне. След това запалването може да бъде проблем, както днес например или да не бъде проблем...Също така наблюдавам че когато автомобилът е загрял е установен на място, запален, натискам и отпускам педала на газта оборотите падат под нормалните, фаровете примигват леко и ако повторя упражнението няколко пъти по-рязко, също изгасва. Има ли някой идея какъв може да е проблема? /при последната диагностика компютърът показа смяна на горивен и въздушен филтър, както и свещи, нищо друго/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.